TAG: Makyaj Cantamda Ne Var?

24 March 2015

Merhabalar güzeller,

cantamda ne var tag'lerini cok begendiginiz icin sizlere bir de 'makyaj cantamda ne var' versiyonunu hazirlamak istedim, umarim keyifle okursunuz. :)

Ben disari cikarken yanina cok fazla makyaj malzemesi alan bir insan degilim acikcasi, bu konuda oldukca minimalistim. Cogu zaman makyaj cantami dahi almiyorum yanima, cünkü evde yaptigim makyajim gün boyu sabit kaliyor ve ruj disinda tazelemem gereken bir sey olmuyor. Ancak uzun süre evde olmayacaksam, gün icinde kurtaricilarimin icinde oldugu makyaj cantam devreye giriyor. Bakalim makyaj cantami yanima aldigimda icerisine hangi ürünler oluyormus!


Makyaj Cantamda Ne Var?

Öncelikle dedigim gibi, gün icinde makyajimi tazelemeye pek gerek duymuyorum. Bu yüzden yanima tonla makyaj malzemesi almayi da asiri gereksiz bulup, genellikle sadece rujumu cantamin icine atiyorum. Makyaj cantami alacagimda da bosuna agirlik yapmamak icin yanima mümkün oldugunca az ürün almaya calisiyorum. Tabii, makyaj cantamda ne var yazisinda sadece bir ruj göstermek sacma olurdu, bu yüzden en dolu oldugu hali göstermeyi daha ilgi cekici buldum. :)


Bu makyaj cantasini Douglas'tan almistim. Cok basit ve siradan bir canta, ancak üzerindeki yazisi sayesinde bir o kadar da farkli: I'm carrying your beautystuff, yani güzellik esyalarini tasiyorum. Neleri tasidigini biraz daha detayli inceleyelim hadi..

• Transparan Pudra: Essence All About Matt. Gün icinde t-bölgem parlamaya baslayabiliyor, transparan pudra yardimiyla tekrar taze bir görüntü elde etmem mümkün oluyor, bu yüzden asla eksik olmamalidir. Göz altlarima kapatici uyguladiysam bazen toplanma yapabiliyor, bunu da ara ara pudra uygulayarak önleyebiliyorum.

Yag Kontrol Kagidi: Essence. Özellikle yaz aylarinda sikca kullandigim bir üründür. Bu kagitlar cilde dokunduruldugunda yagi emiyor ve daha mat bir görüntü kazandiriyorlar. Pudra uygulamak istemedigimde veya acelem varsa bunlar devreye giriyor.

• Bronzer: W7 Honolulu. Bronzer benim makyajimin olmazsa olmazidir, en sevdigim üründür. Bu yüzden yanima da alir, ara ara tazelerim ve yüz hatlarima belirginlik ve keskinlik kazandiririm. Bu konuda Honolulu bronzeri cok basarili buluyorum.

• Allik: Zoeva Shy Beauty. Bronzerimin arkadasi Zoeva alligim da hep yanimda olur. Dogal bir seftali tonu oldugundan yüze taze bir görüntü kazandiriyor.

• Eyeliner: Catrice Eyeliner Pen. Göz makyajim cogunlukla sadece eyeliner ve maskaradan olusur. Maskarayi gün icinde tazelemeye gerek duymadigim icin yanima almiyorum, ancak eyeliner'imin kuyruk kismi bazen akabiliyor. Bunu tazeleyebilmem icin yanimda olmasi sart.

• Lip Balm: EOS Blueberry Acai. Gün icinde dudaklarimi nemlendirmeyi ihmal etmek istemiyorum, bu yüzden sevdigim bir nemlendirici hep yanimda olur.

• Ruj: MAC Kinda Sexy. Bu ruju makyaj cantamdan hic cikartmam, benim günlük all-time favorimdir. O gün icin farkli bir ruj veya lipliner sürdüysem elbette onu yanima alirim.

• Firca: Xcsource. Pudrami uygulamak icin de bir adet firca aliyorum yanima.

***

Dedigim gibi, bunlari sadece bütün gün evde olmayacaksam ve gerekli olduklarini düsündügümde yanima aliyorum. Zirt pirt makyaj tazelemekten haz etmiyorum, bu yüzden olabildigim kadar minimalist olmaya calisiyorum.

Sizin makyaj cantanizda olmazsa olmaziniz nedir? :)

Eylem

17 comments :

  1. şahane bir yazı olmuş eylemcim emeğine sağlık :)

    ReplyDelete
  2. evet canim eyeliner´nin kuyruk kismi nasil kaybolur diye merak edenlere: eylemcigim gülünce okadar icten gülüyorki gözleri hemen dolup aglamaya baslior bebekk :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahahahaha bunu kim yazdi biliyorum :D dogru söylüyosun nasil bir icten gülmekse eyeliner'i akitiyor :D

      Delete
  3. Fotograflarina bayiliyorum! Profesorlugun dibine iniyordun :) Yazi da bir okadar guzel

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cok tesekkür ediyorum bu güzel yorumun icin, begenmene cok sevindim! :)

      Delete
  4. Harika bir çantaymış, bayıldım canım. Detaylı yazılarına bayılıyorum.

    ReplyDelete
  5. cok guzel bır yazı olmus canım tag yazılarını cok sevıyorum ben :) bende yanımda neredeyse hıc makyaj malzemesı tasımıyorum aynı sebepten olayı makyajım gun ıcınde hıc bozulmuyor :) sanırım bu ısı gayet iyi yapıyoruz bundan kaynaklı :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kuzumm cok sagol, galiba haklisin, iyi miyiz ne? :D

      Delete
  6. u yağ kontrol kağıtlarına karşı süpheliydim tatlım işe yarar mı diye ama yorumundan sonra denemeye karar verdim ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dene canim, bence cok iyiler. Yapisi pisirme kagidi gibi, hatta onu da kücük kare seklinde kessen aynisi olur. :))

      Delete
  7. Bu çanta bayanlara göre tabii... :)

    Neyse, ben de beklerim Kafa'ya, seveceksiniz, sevgiler... :)

    ReplyDelete
  8. yag kontrol kagitleri olmadan asla :D süper post!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bence de! Tesekkürler güzelim. :)

      Delete
  9. Love the purse ;)

    Greets from Greece !

    ReplyDelete
  10. I don't een know how I ended up here, but I thought this post was good.
    I do not know who you are but definitely you are going to
    a famous blogger if you are not already
    ;) Cheers!

    ReplyDelete