DUPE ALARM: W7 Honolulu vs Benefit Hoola Bronzer

25 February 2015

Herkese merhabalar,

kozmetik markasi olan Benefit'i hepiniz biliyorsunuzdur, gercekten harika ürünler üretiyorlar. Aksini iddia etmek neredeyse imkansiz. Ancak ürünlerin fiyati güzel olduklari kadar da yüksek. Bu yüzden, kozmetik icin kücük bir bütce ayiranlar icin Benefit ürünleri haliyle söz konusu olmayabiliyor. 

Yine de o ürünlerin standartinda, ancak daha uygun fiyati olan bir ürün istiyorum diyorsaniz, bu kesfime bayilacaksiniz! Bloglarda dillerden düsmeyen Benefit Hoola Bronzer'in muadilini (dupe) buldum: W7 Honolulu Bronzer! Bu yazimda sizlerle Hoola'nin uygun fiyatli versiyonu olan bu bronzeri incelemek istiyorum.


 W7 Honolulu Bronzer 

Öncelikle genel olarak bronzer nedir? Bronzer, cilt tonunuzdan daha koyu bir pudradir. Bununla yüzünüze kontürleme (gölgeleme) yapabilirsiniz. Bu sekilde yüz hatlarinizi vurgulayabilir, daha da ortaya cikarabilirsiniz. Örnegin elmacik kemiklerinizin hemen altina uyguladiginizda, bunlari yükseltebilir, burnunuzun yanlarina uyguladiginizda ise burnunuzu optik olarak inceltebilirsiniz. Ayni zamanda günes tarafindan öpülmüscesine güzel ve dogal bir bronzluk yakalamis olursunuz. Bana göre bronzer, makyajda asla eksik olmamalidir!

Honolulu bronzer, icerisinde kesinlikle sim veya isilti barindirmamakta. Mat oldugu icin de, kontür yapmaya cok uygun. Beni bu üründe sasirtan, pigmentasyon acisindan oldukca yogun olmasidir. Tek seferde cilde yogun bir renk veriyor, bu yüzden bronzeri uygularken cok dikkatli olunmasi gerekiyor, aksi takdirde cok yapay bir görüntü olusturabilir. Yogun pigmentli oldugundan dolayi, kontürleme teknigine yeni baslayanlar icin uygun bir ürün olmadigini düsünüyorum, cünkü fazla kacirma ihtimali cok yüksek. Yeni baslayanlar daha hafif bronzerlari tercih edebilirler. Kontürlemeye eli aliskin olanlar icin müthis bir üründür bana göre. Ben cok sevdim ve tavsiye edebilecegim, uygun fiyatli bir Benefit Hoola muadilidir! :)

Bu ürünü Amazon sitesinden 5,16 Euro'ya siparis ettim.


 Benefit Hoola Bronzer 

Benefit'in bronzeri gördügünüz gibi, yukardaki bronzera ambalaj acisindan cok benziyor. W7'nin bronzeri, Hoola'yi baz almis, böylelikle hedef gercekten bir dupe yaratmak olmus. Bu konuda kesinlikle basarili olduklarini söyleyebilirim, cünkü tonlar arasinda hicbir fark göremedim. Acikcasi benzemese bile W7 Honolulu'yu tercih ederdim cünkü cok iyi is cikartiyor, üstelik aralarinda bariz bir fiyat farki var. Benefit'in ürünü 33 Euro (99 TL) iken, W7 sadece 5 Euro civari! Alt tarafi bir bronzer diyerek kesinlikle secimim W7 Honolulu'dan yana olurdu. :)

Sevgilerimle,
Eylem


Diger Muadil Ürünler Icin:
Urban Decay
Naked 2 Dupe
MAC
Velvet Teddy Dupe
Sigma
Firca Dupe
Bobbi Brown
Firca Dupe




11 comments :

  1. Merhaba , sizi bir blog etkinliğinde keşfettim ve takip etmeye başladım sevgilerimle
    Cafe Tigris
    tigrisdriver.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hosgeldiniiiz, tabii bakiyorum ben de hemen :)

      Delete
  2. İnanmıyoruuuuum! Bayıldım daha dün baktım W7 ürünlerine ve ciddi ciddi çok kaliteli ürünleri var mesela yine Benefit'in oje tarzında bi aydınlatıcısı vardı aynı tarz aydınlatıcı o markada da var gerçekten bütçe ayıramayanlar için çok iyi bi alternatif ben kullanmadım ama çok kaliteli olduğunu duydum farlarının ve oldukça uygun fiyatlı kozmetik diyetinden çıkınca elimdeki bikaç ürünü bitirince bu markanın rimellerini falan da almayı düşünüyorum çok güzellerdi hatta yine they're real ın dupe u da vardı yazın harika olmuş öpücükler!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cok tesekkür ediyorum Derincim. Bence de cok basarili. Özellikle far paletlerini ben cok begeniyorum Urban Decay Naked dupe'lari onlar da :))

      Delete
  3. Dediğin gibi Benefit çok kaliteli ama bir o kadar da tuzlu fiyatları var. Yorumlarında okuduguma göre özellikle ambalajda çok büyük benzerlik var. İki bronzer'ıda the balm bahama mama'ya cok benzettim. Amazondan alışveriş yapmaya benim gibi korkanlar the balm'a kossun derim :) çok güzel bir yazı olmus canım dupe yazılarını cok seviyorum. Kesinlikle çok faydalı yazılarr ellerine saglık :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cok güzel bir tavsiye tesekkür ederim güzelim benim. Cidden öyle, uygun fiyatli ürünler de neredeyse ayni performansi gösterebiliyor. :)

      Delete
  4. Benefit Hoala'ya bu aralar takmış durumdayım görüntüsü Hoala'ya çok benziyor gerçekten .Arada ton farklılığı olsa da rengi de benziyor güzel bir alternatif .Bazı instagram hesaplarında satışta görmüştüm teşekkür ederiz bilgiler için tatlım benimm :)

    ReplyDelete


  5. Merhaba, blog keşif etkinliğinden blogunu keşfettim ve takibe aldım:)
    bende bloguma beklerim
    yesilrimel.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hosgeldiiiin, tabii geliyorum hemen. :)

      Delete
  6. Merhaba öncelikle çok güzel bir içerik olmuş ellerine sağlık. Çok memnun kalarak kullandığım bir ürün. Bloguna yeni denk geldim ve bayıldım takibe alıyorum hemen. Ben de henüz yeni açtığım blogumda bir inceleme yazısı yazdım. Bana da beklerim. Hep böyle güzel içerikler üretmen dileğiyle. :)
    http://tozluraflardangelenler.blogspot.com.tr/2017/09/honolulu-by-w7-bronzer-incelemesi.html

    ReplyDelete