REVIEW: Zoeva Luxe Color Blush 'Shy Beauty'

14 March 2015

Merhabalar güzeller,

makyaj yaparken cildimizin soluk ve renksiz görünmemesi icin özellikle dikkat etmemiz gerekir. Fondöten kullaniyorsak cilt harika bir sekilde esitlenir, ancak bu, cildin dogal "kirmiziligini" kapatmis olacagimiz icin, ters tepip cok solgun ve tekdüze bir görüntü de yaratabilir. Bunun meydana gelmemesi icin allik mükemmel bir alternatiftir! Kendi cilt tonunuza uygun bir allik secip, yüzünüze renk verip saglikli bir görüntü kazandirabilirsiniz!

Bugün sizlere bu konuda favorim olan Zoeva'nin Shy Beauty adli alligini gösterecegim. Bu ürün kisa sürede en sevdigim olmayi basardi, hatta sadece bu alligim olsun, baska allik istemiyorum, o derece! Hadi biraz yakindan bakalim..


Bildigim kadariyla maalesef ki Zoeva markasi Türkiye'de satilmiyor. Buradan yetkililere sesleniyorum, Zoeva'yi Türkiye'ye getirin yoksa ben getirecegim! :) Yurt disina cikacaklar hemen listesine eklesin, cikmayacaklar bir yerden siparis edebiliyorlarsa hemen etsin, degecegine kalibimi basarim! Ben bu ürünü Almanya'daki bir Douglas magazasindan siparis ettim, fiyati 7,99 Euro, yani oldukca insancil bir rakam. 

Zoeva'nin alti adet allik tonlari mevcut, ilgisini cekenler icin kisaca söyleyeyim, beyaz tenliler pembeye kacan 'Gentle Touch', 'He Loves Me Maybe' ve 'Rush Rush'i dikkate alabilirler. Bugday ve esmer tenliler icin ise daha cok seftalimsi olan 'Shy Beauty', 'Last Love' ve 'Burning Up' harika bir secim olacaktir. 

Ürüne gelirsek; allik, siyah, sade ve şık bir ambalajda geliyor. Ambalaji oldukca saglam, ve cantada kendiliginden acilma gibi bir durum meydana gelmiyor. Icerisinde bir de kücük aynasi var, bu da oldukca pratik bana göre. Shy Beauty'nin rengi mat bir seftali tonu. Bugday tenli oldugum icin kendime pembe tonlarini hicbir sekilde yakistirmiyorum, bu yüzden elim yine seftali olan bu tona gitti. Icerisinde cok hafif pembelik bulunmakta, ancak benim cildimde daha cok seftali tonu ortaya cikiyor. Pigmentasyonu harika, rengini tek seferde ciltte birakiyor. Fazla kacacak diye korkmaya gerek yok, yumusacik yapisi sayesinde kolayca dagitiliyor ve allik, ciltle bütünlesiyor. Yogunlugunu, kat kat uygulayarak arttirabilmeniz mümkün, ancak ben hafif seviyorum. Bu yüzden fircaya az bir miktar alip elmacik kemiklerimin üzerinde dagitiyorum. Sonuc olarak cildime saglikli bir renk veriyor, yüzüme boyut katiyor ve elmacik kemiklerimi belirginlestiriyor. Cildime harika uyum sagladigi icin de bir sey sürmemis etkisi yaratiyor ve gayet dogal duruyor. Sanirim daha önce kendi cilt tonuma bu kadar yakisan bir allik bulmamistim. Kesin tavsiyemdir kizlar!

Fotografta yogun uyguladigim icin biraz pembe gibi cikmis olabilir, ancak yüzüme uyguladigima kesinlikle seftali tonu oldugunun altini cizebilirim. Dolayisiyla daha cok sicak alt tonlu ciltlere yakisacaktir. Sonuc olarak tavsiye edebilecegim, severek kullandigim güzel bir alliktir Shy Beauty. Ben pek allik kullanan bir insan degildim, ancak bunu aldigimdan bu yana makyaj rutinimden eksik olmadi. Baska allik almayi da düsünmüyorum, bununla yaslanabiliriiiim. :)

Herkese seftali tonlarinda bir gün diliyorum,
Eylem

5 comments :

  1. Çok güzel anlatmışsın her zamanki gibi,ayrıca allığın renk tonuda çok güzel ve doğal.Güle güle kullan! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cok tesekkür ediyoruuum, evet cok dogal duruyor. :)

      Delete
  2. Bende allık kullanmayı pek seven biri değilim ama kullanacaksam da şeftali tonlarını tercih ediyorum. Bu allığın da tonunu çok sevdim :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ben de öyle canim, dogal tonlar arayanlar icin cok iyi. :)

      Delete
  3. allığın tonu çok güzel ve doğal bi şeftaliye benziyo, keşke türkiye'de de olsa :)

    ReplyDelete