REVIEW: MAC Kinda Sexy

20 March 2015

Herkese yeniden merhabalar,

bugün sizlere dillerden, daha dogrusu dudaklardan düsmeyen bir ruju tanitacagim, böylece alip almamakta kararsiz kalanlar bir de benim kalemimden okuyabilirler. :)

Bu ruju aldigimdan bu yana neredeyse her gün kullandim. Gerek koyu göz makyajina, gerekse günlük dogal makyajima harika bir sekilde eslik etti ve makyaj koleksiyonumda ayri önem kazandi. Bir tane rujum olsun, iyisi olsun diyorsaniz MAC Kinda Sexy'i gönül rahatligiyla tavsiye edebilirim. Durusunu, yogunlugunu, kaliciligini merak ettiyseniz, devama tiklayin birlikte inceleyelim..




Genel: Kisaca genel bilgilerinden bahsetmem gerekirse, bu ruj MAC'in Matte serisinden. Medcezir dizisini takip edenlere söyle bir duyurayim, Serenay Sarikaya'nin canlandirdigi Mira karakterinin sık sık kullandigi dogal renkli ruj, Kinda Sexy'mis. Fiyati 20 Euro (55 TL).

Renk: MAC'in sitesinde Kinda Sexy, nötr pembe-gülrengi olarak tanimlanmis. Icerisinde biraz pembelik bulunsa da, rujun sicak renginden dolayi pek ortaya cikmiyor bence. Daha cok seftalimsi olarak tanimliyorum ben. Ancak sunu belirtmem gerekir ki, bu rujun rengi gercekten herkeste cok farkli belli ediyor kendini. Kiminde daha cok nude bir pembe gibi, kiminde ise seftalimsi duruyor. Ancak nasil durursa dursun, gayet dogal tonda bir ruj oldugu gercegini degistirmez. Icerisinde parlaklik bulunmuyor, tamamen mat bitislidir.

Dudaklarda Biraktigi His: Mat rujlarin yapisi yogun oldugundan, genellikle tebesir sürermis gibi geliyor insana, ancak Kinda Sexy'de böyle bir sey kesinlikle söz konusu degil. Mat olmasina ragmen yumusacik bir yapisi var ve dudaklara kolayca uygulanabiliyor. Kremsi yapisi sayesinde dudaklari kurutmuyor. Ancak sunu belirtmem gerekiyor ki, benim dudaklarimla kuruluk gibi bir sorunum yok, bu yüzden dudaklarimda biraktigi histen rahatsiz olmadim. Kuru ve catlamis dudaklara sahip olanlarin bu rujdan uzak durmasini tavsiye ederim, cünkü dudaktaki tüm kusurlari ortaya cikartiyor. Ruju uygulamadan önce dudaklariniza peeling yapip ardindan nemlendirici uygulayip bu ruju sürerseniz, en iyi sonucu elde edebilirsiniz. Ben de aynen bu sekilde uyguluyorum.

Kalicilik: Acik tonlu, özellikle nude rujlarin kaliciligi genellikle pek iyi olmayabiliyor. Bu ruj bende yiyip icmedigim sürece harika duruyor ve beni 3-4 saat idare ediyor. Yemek yerken elbette siliniyor, ancak tamamen degil. Kullandigim bircok rujdan eser kalmiyor yemekten sonra, Kinda Sexy bu konuda daha basarili. Rengi hafiften dudaklarda kaliyor, ancak eski görünümü icin yine de tazelenmesi gerekiyor.


Dudaklarimdaki Görünüsü: Son olarak rujun dudaklarda nasil durdugunu görebilmeniz icin fotograflar ekledim. Gördügünüz gibi pembe ve seftali arasinda bir ton, fotografta yaniltma olmasin, gercekte bakinca seftali tonunun agirlikta oldugunu söyleyebilirim. Bu tabii dudak renginden dudak rengine degisir, benim dudak rengim pek yogun degil, sanirim bu yüzden seftali tonu daha cok ortaya cikiyor. Siz nasil buldunuz, yorumlariniz benim icin önemli. :)

Öyle ya da böyle, sonuc olarak ben cok begendim ve herkese yakisacagi düsüncesindeyim. Gerek günlük dogal makyajiniza, gerekse yogun bir göz makyajina harika eslik edebilecek, herkesin makyaj cantasinda bulunmasi gereken bir rujdur bana göre. Isminde gectigi gibi sexy bir ton oldugu kesin mi kesin. Ancak dedigim gibi, herkeste farkli durabiliyor, bu yüzden almadan önce kendinizde denerseniz güvenli tarafta olursunuz. :)

Öpücükler,
Eylem

28 comments :

  1. iki gün önce ben de aldım ve çok beğendim. bende de daha çok şeftali gibi. dudaklarım her zaman kuru olduğu için altına nemlendirici sürünce matlığı bozmadan sorunsuz bir şekilde kullanabiliyorum

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kesinlikle öyle, nemlendiriciyle hicbir sorun olmuyor. :)

      Delete
  2. ıste bende bu yazıyı beklıyordumm :) cok guzel bır ınceleme olmus canım en ınce detayına kadar anlattıgın ıcın yazılarını cok sevıyorum:) sana da cok ama cok yakısmıs :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Canimsin sen benim, cok tesekkür ederim!

      Delete
  3. En sevdiğim ruj :) Biraz dudakları kurutuyor ancak öncesinde nemlendirici uyguladığımda bu sorun olmuyor :) Sana da çok yakışmış tatlım benim :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cok tesekkür ediyorum güzelim benim, kesinlikle nemlendiriciyle uygulandiginda daha güzel oluyor. :)

      Delete
  4. Golden rose'un mat serisinde benzeri varmış bu rujun, ben bi de ona bakıcam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aa öyle mi, o ruja iliskin yorumunu merakla bekliyorum o halde. :)

      Delete
    2. Golden Rose velvet matte serinin 03 numarasıdır

      Delete
  5. Dudaklariniza nasil peeling yapiyorsunuz? Dudaklarimda kuruluk problemi ve cizgiler var, tamamen kusursuz gorunume sahip degil. En guzel goruntuyu nasil elde edebilirim? -mat ruj olsun ya da olmasin-

    ReplyDelete
    Replies
    1. Peelingi satin alabilirsin, ancak ben kendim hazirlamayi daha cok seviyorum. Bunun icin bir cay kasigi toz sekeri biraz balla karistiriyorum. Toz seker, tanecikleri sayesinde dudaklari ölü deriden arindiriyor, dolayisiyla peeling etkisi yaratiyor. Ayni zamanda bal da dudaklari besliyor ve nemlendiriyor. Daha da besleyici olsun diyorsan biraz zeytinyagi da ilave edebilirsin. Hepsini güzelce karistir, sonra parmaginla, fazla basinc uygulamadan, dudaklarina dairesel sekilde ovala. Bu uygulama sonrasinda dudaklarinin daha kaygan, daha yumusak oldugunu fark edeceksin. Yikadiktan sonra dudaklarina nemlendirici olarak bal sürebilirsin, bal dudaklar icin en iyi besleyici olarak geciyor. Ben de peelingten sonra hep bal uygularim.

      Umarim yardimci olabilmisimdir. :)

      Delete
  6. Güle güle kullan tatlim, fotograflar yine harika! :)

    ReplyDelete
  7. Benim de uzun süredir aklımda bu ruju almak var, bu yazıdan sonra gidip hemen yarın alabilirim!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hic pisman olmazsin, ben de uzun süre alip almamakta kararsizdim, simdi elimden düsmüyor. :)

      Delete
  8. Çok güzel durmuş canım! Ben de kesinlikle daha şeftali duruyor, dudaklarım oldukça pigmentsiz belki ondandır... Güzel günlerde sürüştür :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cok tesekkür ediyorum güzelim. Evet olabilir gercekten, herkeste cok farkli duruyor. Bu ruj tam bi muamma. :D

      Delete
  9. Rengine ve duruşuna bayıldım gerçekten :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cok tesekkür ederim Begüm'cüm. :)

      Delete
  10. sen ne güzelsin maşallah:) saçların çok güzel görünüyo rutinini eklersen sevinirim:) buarada rujda çok yakışmış güzele ne yakışmaz;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cok cok tesekkür ederim, utandiriyorsunuz ya. O sizin güzel görüsünüz! :) Blogta daha önce sac rutinimi yayinlamistim aslinda, zaman icinde degisen ürünler oldu tabii, yenisini de yakin zamanda yayinlarim, not ettim. :)

      Delete
  11. Cok guzel bi ruj bayildim ben cogu koyu renk rujdan daha kalici ayrica bendede daha seftalimsi duruyor pek pembe barindirmiyor...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tesekkürler Emine'cim, ben de cok seviyorum en sevdigim bile denilebilir hatta. :)

      Delete
  12. I am a big fan o MAC lip sticks!

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    ReplyDelete
    Replies
    1. I must say that I prefer MAC lipsticks, too. That brand has a great colour selection and is of high quality. :)

      Delete
  13. Bu renklerı cok severım , yapısı yumusaksa tamam o zaman , sevgıler


    www.kuzununannesi.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Evet yapisi cok güzel, kolayca uygulanabiliyor. :)

      Delete
  14. Çok güzel bir rengi var:-)

    ReplyDelete