DUPE ALARM: XCSOURCE vs. Sigma Firca Seti

01 August 2014

Sevgili okuyucularim,

yeni bir dupe yazisiyla karsinizdayim. Bu aralar kesif yapiyorum fark ettiginiz kadariyla - ve basariyla! Bu sefer, dünyaca ünlü olan Sigma fircalarinin bir dupe'unu kesfettim. Biliyorsunuzdur ki gercekten iyi fircalarin fiyatlari da bir o kadar yüksektir, örnegin Sigma'nin 10'lu firca setini 168 Dolar'a temin etmeniz mümkündür. Ancak bu fiyat, evde "hobi olarak" makyaj yapmak icin oldukca fazladir. O yüzden ben de biraz bakindim ve cok daha uygun fiyata Sigma fircalariyla yarisabilecek fircalar buldum. Hem görünüm olarak yakinlar, hem de islevsel olarak. Bu yazimda bahsedecegim ürün XCSOURCE'un 10'lu kabuki firca setidir. Cok uygun bir fiyata, harika sonuclar elde edebileceginiz bir set oldugunu kesinlikle itiraf edebilirim.


XCSOURCE FIRCA SETI:


Genel: XCSOURCE markali bu firca setini ben Amazon sitesinden 13,99 Euro'ya temin ettim. Set, 10 fircadan olusmakta ve likit fondöten, pudra, kapatici, allik ve benzeri ürünler uygumaya yariyor. Saplari siyah ve hafif bir materyalden olusmus, kahverengi/gri firca killari ise gümüs rengi metalle baglanmistir. Elde gayet hos ve hafif duran bu fircalar, estetik olarak bence gayet kaliteli ve pahali görünüyorlar.

Firca Killari ve Uygulamalari: Firca killari gayet yumusak ve cildi kesinlikle tahris etmiyorlar. Sıkı baglanmis olduklari icin, fircaya aldiginiz ürünü cildinize yedirmeniz cok rahat ve kolay oluyor. Fircalarin killari, her fircada farkli kompoze edildigi icin farkli fonksiyonlari oluyor. Kimisi küt, kimisi acili, kimisi ise kubbe seklinde tutulmus. Küt fircalarla likit fondöteninizi kusursuz bir sekilde cildinize uygulayabilirken, acili fircalarla allik ve bronzer uygulayip kontür yapabilirsiniz. Ince uclu fircalar ile göz altina kapatici uygulayabilir, burnunuzu kontürleyebilir, farlarinizi dagitabilirsiniz. Böylelikle bu fircalarla pek cok uygulama sekilleri elde edebilmeniz mümkündür.

Fircalarin Dayanikliligi: Firca killari gayet sıkı bir sekilde sapina baglanmistir. Böylelikle killarin dökülmesi önlenmistir. Sunu da belirtmeyi önemli buluyorum; fircalari birkac kez yikadiktan sonra firca killarinda dökülme ve yipranma olmadi. Yumusakligini ve formlarini korudular (yan bilgi: fircalari, özel bir temizleme ürününüz yoksa bebek sampuaniyla da yikayabilirsiniz). 

***

Sonuc: XCSOURCE'un bu firca setini kesinlikle tavsiye ederim. Uygun bir fiyata, bu kadar iyi fircalar bulacagimi hic düsünmezdim. Gerek estetigi, gerek firca killarinin kalitesi, gerekse islevselligi acisindan harikalar. Böylesine kaliteli ürünleri insan uygun fiyata bulunca gercekten mutlu oluyor. Eger firca arayisindaysaniz, bu sete kesinlikle göz atmalisiniz.


Sigma Firca Seti, $168
vs. SIGMA FIRCA SETI:
Yukardaki fircalari, Sigma fircalariyla karsilastirdigimizda benzerlikleri dikkat cekiyor. Tasarimlari hemen hemen ayni olmakla, fircalarin kompozisyonlarinda da paraleller mevcut. Böylelikle estetik acisindan kesinlikle birbirine benziyorlar. Bana göre aralarindaki en büyük fark, fiyatlaridir. Böylelikle islevsel ve tasarim olarak Sigma'ya yakin oldugundan ve uygun fiyatindan dolayi kesinlikle XCSOURCE'un setini tercih ediyorum. Sigma'nin fircalarina göz atmak icin tiklayabilirsiniz.


Herkese yumusacik bir gün diliyorum
Eylem

9 comments :

  1. muthiş bir keşif olmuş ellerine sağlık. fırçalarda çok benziyo cidden :)

    ReplyDelete
  2. harika bi yazi tebrikler :)) fircalara bi göz atacagim.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cok tesekkürler. Kesinlikle tavsiye ederim.

      Delete
  3. çok kaliteli görünüyorlar ve başarılı bir yazi tabiki. sayfanızı çok beğeniyorum:)

    ReplyDelete
  4. Eklips fırçalarını Gratis indirimden aldım, çok memnunum. Yeni almış olmasaydım hemen sipariş edecektim bu ürünleri, cidden çok başarılı görünüyor. Keşiflerinizin devamını bekliyoruz :)

    ReplyDelete
  5. Outstanding post, you have pointed out some excellent details, I as
    well believe this is a very wonderful website.

    ReplyDelete