REVIEW: EOS Lip Balm Blueberry Acai

12 March 2015

Herkese merhabalar,

dünyaca ünlü olan EOS lip balm'lari cogunuz duymussunuzdur. Bir anda hype olan ve cogu güzellik ve bakim bloggerlari tarafindan methedilen bu dudak bakim ürününü merakima yenilip denedim ve bu yazimda sizlerle birlikte incelemek istiyorum.

Benim yaban mersinli, bögürtlenli, üzümlü ürünlere zaafim var, secenekler arasinda bunlar varsa kesinlikle tercihim hep bunlardan yana olur. Ayni sekilde EOS lip balm'da da oldu - blueberry acai aromalisini tercih ettim. Bakalim gercekten abartildigi kadar iyi bir ürün mü ve tüm vaatlerini yerine getiriyor mu bu kücük yumurta :)..




EOS Lip Balm Blueberry Acai

Genel: Ambalajinda, ürünün %95 organik, %100 dogal oldugu belirtilmis. Icerik listesine göz attigimda gercekten tertemiz bir icerige sahip oldugunu gördüm. Paraben, gluten, petrol ve yan ürünlerinini icermemekte ve tamamen dogal maddelerden olusmakta. Fiyati 5,99 Euro.

Icerik: Olea Europaea (Zeytin) Oil*, Beeswax/Cera Alba (Balmumu)*, Cocos Nucifera (Hindistan Cevizi) Oil*, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil*, Natural Flavor (Aroma), Butyrospermum Parkii (Shea Yagi)*, Stevia Rebaudiana Leaf/Stem Extract*, Tocopherol, Helianthus Annuus (Aycicegi) Seed Oil*, Vaccinium Angustifolium (Yaban Mersini) Fruit Extract*, Euterpe Oleracea (Acai) Fruit Extract*, Limonene**, Linalool**. 
**Component of Natural Flavor. *Organic

Icerigini daha iyi anlayabilmeniz acisindan Türkce tanimlarini da yanlarina yazdim. Gördügünüz gibi dogal yaglar ve dogal özler kullanilmis. Ürünün organik ve dogal oldugu desteklenebilir.

Ürünün Vaatleri: "Icerdigi antioksidan bakimindan zengin E vitamini, yatistirici shea yagi ve jojoba yagi ile dudaklariniza üstün nemlendirme saglar ve bunlari yumusacik yapar."

Kisisel Tecrübelerim: Gelelim tecrübelerime.. Öncelikle ürünün ambalaji, bir lip balm icin cok farkli ve dikkat cekici. Yuvarlak kürenin üst kapagini cevirerek actigimizda, icerisinde kücük yumurta seklinde lip balmi buluyoruz. Ilk etapta güzel mi güzel üzümsü bir koku geliyor burnuma. Yaban mersini aromali olmasina ragmen daha cok sekerli bir koku bu. Bana tatli sakizlari andirdi.

Kokusu kadar tadi da harika diyebilirim. Lip balmlarin genellikle tadi bildiginiz gibi yagli gibidir, uyguladiktan sonra yanlislikla dudaklarinizi yaladiginizda cok kötü bir tat alirsiniz. EOS'ta kesinlikle öyle degil, aroma sayesinde sekerli güzel bir tadi var. Organik oldugu icin de tadina bakmanizda hicbir sakinca yok. :)

Uygulamasi ilk basta cok garip gelse de birkac kez uyguladiktan sonra insan hemen alisiyor. Uyguladiktan sonra dudaklara iyi ki de tonla yag sürmüs hissi olusmuyor, cünkü bu histen nefret ediyorum. Cok hafif bir yapisi var, bu yüzden dudaklarda agirlik olusturmuyor, yapis yapis bir his birakmiyor. Dudaklarimin nemlendirildigini ilk sürdügüm andan itibaren fark etmem mümkün. Harika bir yumusaklik ve kayganlik sagliyor. Yani kisacasi dudaklarda olusturdugu his beni hicbir sekilde rahatsiz etmedi, aksine cok memnun kaldim.

Nemlendirmesi dedigim gibi benim icin yeterli geldi, fazlasina ihtiyac duymadim. Ancak sunu belirtmem gerekir ki, kuru ve catlak dudaklardan muzdarip olanlar icin nemlendirmesi belki de yetersiz gelebilir. Dudaklariyla hic sorunu olmayanlar icin on numara bir üründür. 

Peki uyguladiktan sonra dudaklardaki görünümü nasil? Isil isil parlayan bir balm degildir bu, gayet dogal saglikli bir isilti kazandiriyor, dudaklara hafif bir aydinlik veriyor. Bu sekilde dudaklar nemli ve pürüzsüz görünüyor. Özellikle dudak peelingi yaptiktan sonra uyguladigimda ruja bile gerek duymuyorum, kendi dudak rengimi güzel bir sekilde ortaya cikartiyor. 

Sonuc olarak farkli seyleri sevenler icin tavsiye edebilecegim bir ürün oldugunu söyleyebilirim. Onarici oldugunu vaat etmedigi icin nemlendirme konusunda vaatlerini yerine getiriyor. Kuru ve catlamis dudaklarda pek ise yarayacagini zannetmiyorum, ancak zaten dudaklarinizla bir sorununuz yoksa ve sadece güzel bir nemlendirici ariyorsaniz buna bir göz atabilirsiniz. Illa alinmasi gereken bir ürün mü? Hayir, almasaniz da olur yani. Bir sürü lip balmlar var ayni etkiyi gösteren, bu yüzden olmazsa olmaz bir ürün degil bana göre. Ancak sekli, kokusu, tadi benim cok hosuma gitti ve nemlendirmesi benim icin yeterli, bu yüzden severek kullandigim, cantamdan eksik etmedigim bir ürün oldu.

Herkese aromali bir gün diliyorum,
Eylem

13 comments :

  1. Günüm o kadar aromalı kiiiii mis gibi yağmur yağarkeeen sular kesildi :)))) neyse bu eos türkiyede yok sanırım hala ya ama flormar şekil olarak tıpatıp aynısını yapmış diyolar bir denemek lazım :) sen güle güleeeee kullan bakım :******

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gördügüm kadariyla internetten siparis veriliyor kuzum. Eveet flormar da buna benzer lip balmlar cikarmis, alternatif olarak onlara bir göz atilabilir, nemlendirmesi nasil orasini denemeden bilemeyecegim. :) Cok öpüyorum!

      Delete
  2. Edit : Balım dicektim bakım yazmışım ^_^

    ReplyDelete
  3. çok tatlı bişey miş bayıldım :)

    ReplyDelete
  4. yumurta şeklinde olması ve renklerine bayılıyorum. yorumlarına tamamiyle katılıyorum tatlım normal bir nemlendirici kokusu ve ambalajı beni cezbeden özelliği :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Evet ya cok sirinler. Sürmesi keyifli oldugundan dudaklarimi daha sık nemlendiriyorum bu da bir arti puan oldu :)).

      Delete
  5. Sunumu da, yani ambalajı şekli şemali de çok tatlış bunun :)

    ReplyDelete
  6. Lip Balmlara ayrı bir ilgim var Eos'u deneme fırsatım olmadı çok güzel anlatmışsın kuzum resimlere de bayıldım :)

    ReplyDelete
  7. Sonunda bu ürünle ilgili doğru yorumu görüyorum! Herkes ürünün çok abartıldığını, dudaklarını nem bombası yapAmadığını söylüyor! İşte ben de bu yüzden seviyorum zaten, çünkü dudaklarımla ilgili hiçbir sorunum yok ve yağlı dudakları da hiç sevmem. Üstelik ruj altı için de bayağı iyi, rujun yapısını pek etkilemiyor. Bende kokusuz olanı var, bu da benim için çok iyi. Ayrıca içeriği de doğal... Ay ben bir gidip süreyim ;D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha ne tatlisin! :D Ben de ayni düsüncedeyim, yagli dudaklardan hoslanmayanlar icin bence süper bir ürün. :)

      Delete