CILT BAKIMI: Sivilce ve Siyah Noktalara Karsi Synergen

08 October 2014

Merhaba arkadaslar,

alisveris yazimda bahsettigim gibi, cilt bakimina iliskin iki adet yeni ürün satin aldim. Bunlar, "acil yardimci" ürünler oldugu icin birkac ay denememe gerek yoktu bir kanaat getirebilmek icin, birkac gün haliyle yeterli geldi.

Bu yazimda Rossmann'dan satin aldigim SYNERGEN'in Sivilcelere Karsi Jel'ini ve Clear-Up Strip'lerini birlikte inceleyip, verilen vaadleri yerine getirip getirmediklerini görecegiz.

Sivilce ve siyah nokta problemi olanlara, bu yazinin devamini okumalarini tavsiye ediyorum! :)





SYNERGEN Sivilcelere Karsi Jel:
Fiyat: 1,89 Euro
Transparan jel seklinde ürün.

Icerik: AQUA, ALCOHOL DENAT., XANTHAN GUM, SALICYLIC ACID, CAPRYLYL/CAPRYL GLUCOSIDE, PANTHENOL, SODIUM HYDOXIDE, ZINC PCA, PARFUM, ALLANTOIN, PANTOLACTONE, CITRIC ACID.

Icerige göz attigimizda sivilcelere karsi iyi gelen maddelerin, örnegin salisilik asit ve cinko kullanildigini görüyoruz. Bunlar, sivilceleri kurutmaya, sisligi ve kizarikligi gidermeye, dolayisiyla iyilesme sürecini hizlandirmaya yardimci olurlar. Pantenol ve allantoin ise cildi rahatlatir, yumusatir ve canlandirir. Ürünü satin almadan önce icerigine göz attim ve almaya ikna oldum, cünkü icerdigi maddelerin sivilcelere iyi geldigini daha önceden biliyordum. Sivilcelere Karsi Acil Cözüm yazimda da eczaneden temin ettigim cinko merheminden bahsetmistim - olmazsa olmazimdir!

Ciltte Biraktigi His: Bu ürün, görselde de görüldügü üzere transparan bir jeldir. Tüm yüze kesinlikle sürmeyiniz, sadece sivilcelerin ve komedonlarin üzerine uygulamaniz tavsiye olunur. Cilde uygulandiginda öncelikle hicbir renk vs. belli olmuyor, birsey sürmemis hissi birakiyor. Ancak jel kuruyunca peel-off maskesi gibi bir his birakiyor ve cildin üzerinde sertlesiyor. Bu yüzden makyajinizin altina sürmemenizi öneririm, daha cok evde vakit gecirirken veya yatmadan önce sürmeniz iyi olacaktir. Günde istediginiz kadar uygulayabilirsiniz. 

Etkisi: Gelelim en önemli kisma - etkiye. Bu ürünü aldigimda gün icerisinde iki defa uyguladim, gece yatarken de kalinca sivilcelerimin ve komedonlarin üzerine uyguladim ve bu sekilde uyudum. Sabah uyandigimda soke oldum - tabii ki sihirli bir ürün degil bir anda sivilce ve komedonlari yok edemez, ancak neredeyse kaybolmuslardi! Kizariklik yoktu, sislik inmisti. Daha temiz ve canli duruyordu cildim. Ikinci gün de ayni sekilde uyguladim, ertesi güne ne sivilce kaldi ne komedon. Iki gün icerisinde iyi is cikardi ve vaadleri kesinlikle yerine getirdi! Hassas cildimde hicbir olumsuz etki meydana gelmedi.

Sonuc: Siddetle tavsiye ettigim, sivilcelere karsi harika bir üründür! Sadece sivilcelerin üzerine az bir miktar uygulandigi icin de uzun süre dayanacaktir. Etkisi, uygun fiyati ve icerigi kesinlikle bu ürünü satin almaya deger kiliyor.


SYNERGEN Clear-Up Strips:

Fiyat: 0,99 Euro
Strip

Genel:
Bir pakedin icerisinde üc strip mevcut - bunlari problemli, siyah noktalarin esir aldigi bölgelerinizin üzerine yapistirmaniz öneriliyor, örnegin burnunuzun, alninizin ve cenenizin üzerine. Stripler, transparan bir folyonun üzerinde yapisik bir sekilde cikiyor pakedinden. Bunlar da, yukarda bahsedilen jel gibi yüksek dozda salisilik asit iceriyor. Bu sekilde hem sivilce olusumu önleme hem de siyah noktalari tek bir uygulamada temizleme vaadi veriyor.

Uygulanis: Uygulamak istediginiz bölgeyi, örnegin burnunuzu biraz suyla nemlendiriyorsunuz. Ardindan stripi folyosundan cekip, ic, yani yapiskan kismi burnunuzun üzerine yapistiriyor ve iyice bastiriyorsunuz. 10-15 dakika bekledikten sonra strip, cildinizin üzerinde kurumus ve sertlesmis oluyor. Bu sekilde siyah noktalar, stripin üzerinde bulunan maddeyle birlesmis oluyor. Kuruduktan sonra stripi yavasca burnunuzdan cekiyorsunuz.

Etki: Bahsettigim sekilde ben bu stripi burnuma uyguladim ve stripin üzerinde bircok siyah noktanin yapistigina tanik oldum. Göstermek isterdim, ancak tuhaf kacacagini düsündüm. Söylediklerime güvenmeniz gerekiyor su noktada :). Strip cidden burnumun üzerindeki siyah noktalari temizlemisti, bunlari bir bir ürünün üzerinde saymam mümkündü. Tabii ki hepsi temizlenmemisti, ancak ilk uygulamada harika bir sonuc elde ettigim icin birkac uygulamada tamamen temizlenmis olacagini düsünüyorum. Daha etkili bir sonuc elde etmek icin, stripleri uygulamadan önce yüzünüze buhar banyosu yapin. Bu sekilde gözenekleriniz acilmis olacak, siyah noktalar daha kolay temizlenebilir olacaktir. Uygulamadan sonra cildimde hicbir olumsuz etki meydana gelmedi, cildim kurumadi. Aksine yumusacik ve arinmis bir his vardi.

Sonuc: Synergen'in bu ürününü de siddetle tavsiye ediyorum. Siyah noktalardan muzdarip olanlarin kesinlikle denemelerini öneriyorum! Bu uygun fiyatinda pek de yanlis birsey yapmis birsey olmazsiniz.

***

ALTERNATIF:

Yakinlarinda Rossmann olmayanlara ve Synergen'in ürünlerini temin edemeyeceklere Essence'in jelini ve striplerini öneririm. Synergen'i kesfetmeden önce bu ürünleri kullaniyordum ve oldukca memnundum. Synergen olmasa kesinlikle bunlari kullanmaya devam ederdim - ancak yukarda bahsi gecen ürünleri daha iyi ve etkili buldugumu söyleyebilirim. Yine de harika sonuclar elde edebileceginiz iki üründür bunlar. Ben sizlere kendim de faydali bulmadigim, ise yaramayan ürünler önermem merak etmeyin :).









***

Umarim faydali bir yazi olmustur ve kisa sürede sivilce ve siyah noktalardan kurtulabilirsiniz. Blogu takibe almayi unutmayin! Instagram'dan takip etmek icin: @eylemdelacroix.

Sevgilerimle
Eylem

12 comments :

  1. canım benim en kısa zamanda bende deneyeceğim çok beğendim yazını çok faydalı olmus balım ellerine sağlık :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kuzum benim tesekkürler, öpüyorum seni.

      Delete
    2. Merhaba. Acaba ürünü kullandınız mı ?
      Benimde yüzümde sivilce var. daha önce benzamycin kullandım. ama krem bitince tekrar çıkmaya başladı. bende ilaç kullanmak istemedim sürekli. sivilce nasıl geçer bu adreste ki yöntemleri deneyince azalıyor ama dediğim gibi benim sorunum sürekli yeniden sivilce çıkması.

      Sizde kullandıysanız sonucu söylerseniz çok memnun olurum. şimdiden tşkr ederim

      Delete
  2. Vavv ılk gorduğum yerde alınacaktır ! teşekkürler beybı guzel açıklayıcı iştah açıcı anlatımın için mucukk !! :-*)

    ReplyDelete
  3. sivilce yaşını çoktan geçtim malesef :( :=) ama siyah noktalar her daim sorun mutlaka deneyeceğim :) paylaşım için teşekkürler :)

    ben de yeni gezi postumu okumaya beklerim canım :)
    http://samiraslifeandstyle.blogspot.com.tr/2014/10/gezi-mallorca-adasi.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rica ederim, asil ben tesekkür ederim. Hemen geliyorum :)

      Delete
  4. Çok güzel bir paylaşım.

    Sivilcelere karşı etkili olan jelini mutlaka deneyeceğim :)

    ReplyDelete
  5. rossmana gidince kesin alınacak teşekkürler :)

    ReplyDelete
  6. çok teşekkürler harika yazılar..

    ReplyDelete