ALISVERIS #4: Bakim, Kozmetik, Lifestyle

06 October 2014

Herkese merhabalar,

umarim bayraminiz harika geciyordur ve ailenizle bolca vakit gecirebilmissinizdir!

Eylül'de drugstore alisverisim pek olmadi, daha cok magazalarin sonbahar koleksiyonlarina göz atmakla mesguldüm - ve söylemem gerekir ki cidden harika parcalar var! Yazilarimda da fark ettiginiz kadariyla tam bir panco manyagi oldum. Bugün ihtiyac dahilinde olan ürünlerimin bitmis oldugunu fark edince en yakindaki drugstore'lari bir turladim ve icerisinde bakim, kozmetik ve lifestyle ürünleri bulunan kücük bir alisveris meydana geldi. Düzenli olarak kullanip tavsiye edebilecegim ve önümüzdeki zamanlarda deneyecegim ürünlere hadi birlikte göz atalim.

Sonbahar ve kis aylarinda daha cok kendimi iyi hissettirecek, yenilenebilecegim seylere önem veriyorum dogrusu. Bu aylarda insan kendisiyle cok mesgul oluyor; havalar sogudukca kafamiza da "esiyor" olmali ki düsünceler, fikirler hat safhada oluyor. :)


Arizona Original Green Tea: Bu ice tea'yi denedikten sonra tiryakisi olabilirsiniz! Denemeyen derhal denemeli, kesinlikle tavsiye ediyorum. Arizona'nin 'ginseng ve balli yesil cay' versiyonu bana göre en lezziz, en mükemmel soguk caydir. Icmelere doyamam.

Nestle Chai Latte: Disarida, cafelerde vs. sürekli vanilla chai latte söylerim. Ingiliz usulünün herkese hitap edecegini zannetmiyorum, siyah cayi sütlü icen kac kisiyizdir ki? Yüzünüzü eksitmeyin cidden süper ötesi bir tadi oluyor bence, denemediyseniz deneyin derim. Herneyse, disarida iciyorum bir de evde yapayim dedim ve aldim.

Coffee Shop Vanille Sirup: Bunu da chai latte icin aldim, cünkü o sade olaniydi. Ben ise vanilya suruplu olunca daha cok seviyorum. Ikisini karistirinca mmmmh icme de yanina yat.


P2 Anti Split Coat: Bu aralar tirnaklarim cok cabuk kiriliyor ve uclari catliyor. Buna karsi bir türlü bir cözüm bulamadim, varsa bir öneriniz yorumlarda belirtirseniz cok mutlu olurum. Bu ürün kirilmalari önleme vaadi veriyor. Denemek icin aldim, umarim ise yarar.

Catrice Eyebrow Pencil 030: Kas Rutinimde bu kas kaleminden detaylica bahsetmistim, okumak icin üzerine tiklayabilirsiniz. Bittikce aldigim, cok memnun oldugum bir kalemdir.

Rival de Loop Automatic Lipliner 10: Bu aslinda bir lipliner'dir ancak ben kaslarimi vurgulamak icin kullaniyorum. Ayni sekilde kas rutinimde detaylica bir anlatimi var. 

InStyle: Aslinda Vogue dergisini takip ediyorum, InStyle'i ilk kez aldim. 15. yillarini kutladiklari icin oldukca kalin ve güzel konular iceren bir baski olmasi cazip geldi bu ay.


Aronal ve Elmex Dis Macunlari: Bittikce tekrar aldigim mükemmel dis macunlari. Sabah Aronal, aksam ise Elmex kullaniyorum. Detayli yazisi icin saglikli ve beyaz dislere iliskin verdigim ipuclarina bakabilirsiniz.

Synergen Anti-Spot Gel: Synergen, Rossmann'in kendi markasidir. Suana kadar hic bu markadan bir ürün denememistim. Bu ürün sivilcelerin iyilesme sürecini hizlandiriyor, siyah nokta ve komedonlari temizlemeye yardimci oluyormus. Denedikten sonra detayli bir yazisi gelecektir.

Synergen Clear-Up Strips: Daha önce Essence'in striplerini denemistim ve memnun kalmistim. Siyah noktalarin oldugu bölgelerin üzerine yapistiriyor, biraz beklettikten sonra cekiyorsunuz. Bu sekilde siyah noktalar temizlenmis oluyor. Bu ürünün ne kadar basarili oldugunu denedikten sonra görecegiz.

***

Siz siyah noktalara ve sivilcelere karsi ne yapiyorsunuz? 

Sevgilerimle
Eylem

8 comments :

  1. Hepsini güle güle bitir canım, ben siyah noktalar için bloğumda paylaştığım doğal peeling yöntemini kullanıyorum çok çok memnunum:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sagol güzelim, hemen bir göz atacagim yazina.

      Delete
  2. bu içecekleri en kısa zamanda bende deneyeceğimm :) güle güle kullan canııım :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Canim benim tesekkürler. Icerken beni hatirlaa :)

      Delete
  3. Denemek istediklerimi gözüme kestirdim bile Rossman'a bir uğrayayım :) güle güle kullan hepsini canım .

    ReplyDelete