ALISVERIS: Mini Drugstore Alisverisim!

31 May 2015

Merhaba güzeller,

gecenlerde yine fondötenim bitmisti, yenisini almak icin drugstore'a gittim ve noldu dersiniz? Tabii ki sadece onunla kalmayip baska seyler de aldim! Ama gereksiz hicbir sey yok aslinda aralarinda, bu sefer kendimi kontrol edebildim anlayacaginiz. :)

Alisverisimin agirligi bakim ürünleri oldu, ama aralarinda bir iki de kozmetik ürünleri bulunuyor. Alisveris yazilarini kendim de okumayi cok sevdigim icin, yazmayi da seviyorum haliyle. Bu sekilde daha önce gözümüze carpmayan, farkli ürünler kesfedebiliyoruz. Lafi fazla uzatmadan baslayalim hadi! 


Maybelline Fit Me Foundation (220) | 8,45 Euro
Bittikce aldigim, en sevdigim fondötenimdir. Cok hafif bir yapisi var, kesinlikle ciltte kalip gibi durmuyor, daha cok dogal bir görüntü kazandiriyor. Mat bitisli olmamasi da bir arti puan benim icin, cildi nemli ve saglikli gösteriyor. Benim yagliya dönük karma cildimde bile güzel duruyor yani yagli gözükmüyor!

Catrice Camouflage Cream (Light Beige) | 2,95 Euro
Bu kapatici gercekten cok cok basarili, yogun yapisi sayesinde özellikle sivilce izlerinizi vs. harika kapatiyor. Ancak göz altlarina uygulamiyorum cünkü cok kurutuyor. Bu yüzden sadece sivilce izleri ve lekeler icin tavsiye ederim!

Wet n Wild Mega Last Lipcolor (Cherry Bomb) | 3,99 Euro (10 TL)
Bu ruj, MAC Diva'ya bir dupe olarak gösteriliyor, gercekten de ikisi arasinda neredeyse hicbir fark yok. Ayrica Vamp Style makyajimda kullandigim ruja da cok benziyor. Bu renkte uygun fiyatli ruj ariyorsaniz kesinlikle Wet n Wild'inkine göz atabilirsiniz. :)

Essence Frame4Fame 03 Single Lashes | 2,49 Euro
Essence'in bu tekli takma kirpikleri cok basarili, üstelik uzun süre de dayaniyorlar cünkü birkac kez kullanmak mümkün. Tekli olduklari icin de öyle yapay bir görüntü olusturmuyorlar, gayet dogal duruyor. Bu yüzden günlük kullanim icin cok uygunlar.

Balea Anti-Blasen-Gel | 2,95 Euro
Bu ürün, ayakkabilarin vurmasina karsi bir jelmis. Hazir yaz aylari geliyor, cantamda böyle bir yardimcinin bulunmasi hic de yanlis olmaz diye düsündüm ve aldim. Henüz denemedigim icin ise yarayip yaramadigini söyleyemeyecegim. Ancak ilginizi cekerse, deneyimledikten sonra ayri bir yazi yazabilirim bununla ilgili.

Blistex Classic Lip Balm | 1,20 Euro (7,50 TL)
En sevdigim lip balmlardan birisi! Bittikce tekrar tekrar aliyorum. Yapisi hafif, ancak cok güzel nemlendiriyor ve rujlarin altinda kullanmak icin bence en iyi balmlardan birisi, cünkü dudaklarda o yapis yapis hissi birakmiyor. Üstelik SPF icermesi de bir arti puan. :)

Extra Professional Peppermint | 2,59 Euro
Naneli sakizlar vazgecilmezimdir, özellikle cantamda illaki naneli bir seyler bulundururum hep. Sakiz konusunda da en en en sevdigim Extra Professional, hem tadi cok güzel, hem ferahlatiyor hem de disleri beyazlatiyor biraz. Türkiye'de sanirim yok bu, ne zaman gelsem hemen bitiriyorlar sakizlarimi. :D


Essence Love&Sound Heel Protection Pads | 0,95 Euro
Bu ürün, Essence'in bir LE'sinden. Normal fiyati 2,49 Euro falandi dogru hatirliyorsam, benim aldigimda 95 Cent'e düsmüstü, ben de lazim olur diye aldim. Özellikle yazin ayakkabilarin arkasi feci sekilde vuruyor, bunu önlemek icin de böyle jel pedler var, ayakkabinin arkasina yapistiriliyor. Isime yarayacagindan eminim, bu yüzden iki tane aldim.

Ebelin Kas Usturasi | 2,95 Euro
Ebelin'in kas usturalarini tek gecerim. Böyle bir pakedi bende ortalama 6 ay dayaniyor. Tabii ki kaslarimi ilk önce cimbizla aliyorum, ancak cimbizla alinmayan ince tüyler oluyor bunlari da bu kas usturalariyla temizleyebiliyorum. Bu sekilde kaslarim daha düzgün ve kusursuz oluyor.

***

Iste bu benim mini alisverisimdi. Bence bosuna alinmis bir sey yok aralarinda, her zaman lazim olacak seyler. Siz bu aralar neler aldiniz? :)

Sevgilerimle,
Eylem

35 comments :

  1. Bende tam Eylem ne zamandır bloga yazı girmiyor bir bakayım diyecektim ki yeni yazını gördüm:) Güle güle kullan çok güzel şeyler almışsın,cherry bomb eminim sana çok yakışıcaktır <3 Maybelline'in fit me serisi keşke Türkiye'ye de gelse artık.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Canim benim ne tatlisin, cok tesekkür ederim. Evet ya neden Fit Me hala Türkiye'de yok anlamiyorum. Gelirken ben bir canta dolusu getireyim en iyisi. :)

      Delete
  2. Ben hiç kaş usturası kullanmadım merak ettim gördüğüm zaman alacağım :)
    Bu arada güzel günlerde kullan canım :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tesekkürler güzelim, kas usturasi mükemmel cidden, dikkatli kullanilmasi gerekiyor ama harika bir sonuc cikariyor ortaya. :)

      Delete
  3. bEN DE Almanya seyahatim sırasında Catrice concealer alacaktım ama vazgeçtim nedense. Ama yazını okuduktan sonra iyi ki almamışım diyorum. Madem gözaltlarını kurutuyormuş.
    Güle güle kullan bu arada :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tesekkürler canim, evet göz altlari icin fazla sert bir yapida. Sadece sivilce izleri vs. icin cok güzel. :)

      Delete
  4. Güle güle kullan cnm, hepsi çok güzel ;)

    ReplyDelete
  5. Cherry Bomb çok güzel bir renk.
    Tekli kirpikleri nedense takmayı beceremiyorum ben.

    İyi günlerde kullan hepsini :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ben de beceremiyordum, alistim yavas yavas. :)

      Delete
  6. Maybelline Fit Me Kapatıcısından çok memnunum ah Türkiye'ye gelse de çok merak ettiğim fondötenini de deneyebilsem ! Güle güle kullan hepsini canım benim :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tesekkürler güzeliiim, evet ya keske gelse!

      Delete
  7. Balea Anti-Blasen jeli merak ettim ben! Kullandıktan sonra yorumlarını yazabilirsen sevinirim tatlım :) Güle güle kullan aldıklarını

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cok tesekkürler, tabii ki paylasirim. :)

      Delete
  8. Fit me yi görünce üzülüyorum artık ya:( Hayır türkiyeye getirirler en açık tonunu getirmezler yine allah bilir hep bi eksiklik yapıyorlar illa malesef:( Hepsini güle güle kullan aldıklarının çok güzeller!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Canim benim sen iste ben sana gönderirim. :)

      Delete
  9. Ben de istiyorum fit me. Kapatıcısını aldım bakalım fondötenini ne zaman bulabileceğim. Güle güle kullan canım.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tesekkür ederim canim, umarim yakin zamanda gelir artik Tûrkiye'ye!

      Delete
  10. Merhaba! seni bayadır takip ediyorum ama ilk defa yorum yapıyorum. :)
    Ben de yakın zamanda (inşallah) Almanya'ya 1 haftalık tatile geleceğim. Aslında hem uzun zamandır kozmetik harcamaları kıstığım için hem de bütçemi daha çok gezip, yeme içmeye ayırmak istediğim için makyaj malzemesi almayı düşünmüyordum. Yine de Türkiye'de olmayan ürünlere aklım gitmiyor değil. O yüzden bana Almanya'ya özel / uygun fiyatlı beğendiğin ürünlerden örnek verebilir misin?
    Konu dışı bir sorum olacak. Hatıra olarak Türkiye'ye dönerken yanımda çikolata dışında ne getirebilirim. ? :)
    Not: Berlin,Erlangen ve Stuttgart şehirlerinde bulunacağım.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Merhabalar, cok mutlu oldum, ne güzel tanismak! :)

      Öncelikle sorunu cevapliyim, Almanya'ya geldiginde DM magazasina gir, kendisi Almanya'nin en yaygin drugstore'udur ve fiyatlari da cok uygundur. Buradan neleri tavsiye ederim? Maybelline'in Fit Me serisine göz at, fondöteni ve kapaticisi o kadar iyi ki, su ana kadar kullandigim uygun fiyatlilar arasinda en iyileri diyebilirim. Bunun yani sira Catrice standina bak, o marka da Türkiye'de yok. Cok uygun fiyata harika performans gösteren ürünleri var mesela kas kalemleri süper, ben de bittikce tekrar alirim. P2 markasinin da tirnak bakim ürünleri müthis ötesi, "Apricot Cuticle Cream"i siddetle tavsiye ederim, tirnak etine sürüldügünde soyulma vs gibi durumlari hemem ortadan kaldiriyor. Cok güzel de yaglari, tirnak sertlestirici jelleri de var aslinda p2 de hata yapmazsin ben hepsini begeniyorum. Ve bu markanin dudak kalemleri de efsane, hem fiyat acisindan cok uygun hem de ruj gibi de kullanilabiliyor. Bakim konusuna gelirsek Balea markasi cok cok iyi fiyatina göre (sadece DM'de satiliyor). Balea'nin tüm cilt tiplerine uygun ürünleri var onlara göz atabilirsin, ama sana siddetle tavsiye edebilecegim bir ürünü "After Shave Gel" olur! Epilasyon/tras sonrasi cilde uygulaniyor ve cildi aninda rahatlatip ferahlatiyor, kesinlikle yakmiyor. Üstelik epilasyona bagli sivilceleri de önlüyor. Ve lip balmlar Türkiye'ye göre daha uygun, stoklayip git burdan :D. Kisacasi uygun fiyatli kozmetik/bakim ürünleri istiyorsan DM ve Rossmann magazalarinda güzel seyler bulursun. Yüksek fiyatli, high end ürünler istiyorsan Douglas ve Müller bunun icin en yaygin magazalar. Mac, Bobbi Brown, Chanel gibi markalari oralarda bulabilirsin. Parfümünü de Türkiye'den veya havaalanindan almak yerine Douglas'tan almani tavsiye ederim cünkü fiyatlari cok daha uygun ve her sey var. Sanirim bu kadar yeterli olmustur. :) blogumu karistir istersen biraz, aralarinda Türkiye'de olmayip da yurt disinda bulunan güzel ürünler hakkinda kesin yazmisimdir. :) Simdi aklima geldi, yakinlarda KIKO magazasi varsa kesin gir. Bütün ürünleri cok güzel, özellikle ojeleri ve rujlari.

      Hatira olarak ben gittigim yerlerden anahtarlik ve buz dolabi miknatisi almayi aliskanlik haline getirdim. Gezdikce cogalmalari ve bana o zamanlari hatirlatmalari cok güzel bir duygu. Berline gideceksen zaten bunlari her yerde bulman mümkün. Aklima gelen ve benim de her gezimde hatira olarak aldigim bunlar.

      Umarim yardimci olabilmisimdir! Keyifli gezmeler, bol bol fotograf cekmeyi unutma! :)

      Delete
    2. Ellerine sağlık! Hepsini tek tek not aldım. Önerilerin çok önemli benim için, çok teşekkür ederim. Gidip alışveriş yaparsam, aldığımda, kullandığımda seni hatırlayacağım kesin. :)

      Delete
    3. Rica ederim canim ne demek! Yardimci olabildiysem ne mutlu bana. Ayy eveet umarim aldiklarindan memnun kalirsin. :)

      Delete
  11. Guzelim benim yine harika bir yazi olmusss 👏
    Ya sana uzun zamandir birsey sorucam ama unutuyorum :D
    Kaşlarini nasil aliyorsun? Once cimbizla alip sonra usturayla geciyorsun sanirim, peki yukari tarayip uclarini kesiyor musun uzayan kaşlari onu merak ediyorum?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cok tesekkür ederim caniiim. Evet önce cimbizla etrafini temizliyorum, alamadigim ince tüyleri de kas usturasiyla yok ediyorum. Ne kadar cok fark ediyor zaten hemen görürsün! Son olarak da dedigin gibi yukari dogru bir kas fircasiyla tarayip kesiyorum. Detayli yazisini burada yazmistim istersen bir bakabilirsin. :)

      Delete
  12. Türk polisi gibiyiz !Al bunu al al al' :D Çok güzel tercihler de o kaş usturası kaşlarını yani ince tüyleri coşturmuyor mu Eylemciğim hakikaten enteresan bir ürün :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haahahaha cok güzel bir benzetme olmus :D hayir, bende hicbir olumsuzluk meydana gelmedi acikcasi, ne cogalma ne sertlesme. Cok uzun süredir de kullaniyorum. :)

      Delete
  13. ayak vurmasina karsi aldigin jel pedler cok iyiymis canim. bende gidip bir bakayim. gercekten babetlerin vurmasindan fenalik geldi :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Evet ya berbat bir durum, umarim bu pedler ise yarar. :)

      Delete
  14. Wet n Wild ruj önerisi çok iyi oldu, bulabilirsem deneyeceğim
    sen de uygulanmış halini paylaşırsan çok memnun olurum :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eveet rengi cok hos gercekten. :) tabii ki paylasirim, rujun incelemesi önümüzdeki günlerde gelecek yaziya uygulamali görsel de eklerim. :)

      Delete
  15. kaş usturasını çok merak ettim cesaret edip bi ara deneyebilirim :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Denemelisin bence de, cok güzel oluyor. :)

      Delete
  16. Catrice kapaticisindan bendede iki tane var, bir tanesini hep cantamda tasiyorum, hicbirseyin kapatamadigini o hemen hallediyor masallah :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cidden öyle ya, ben de cok seviyoruuum!

      Delete