MAKYAJ: Vamp Style

08 April 2015

Merhabalar güzeller,

Instagram profilimi takip edenler bu fotografimi biliyorlar, gecenlerde yüklemistim. Bu fotoya iliskin o kadar güzel yorumlar geldi ki, her biri icin ayri ayri tesekkür ediyorum, siz bir tanesiniz!

Fotografin altinda olsun, özelden olsun güzel yorum kadar bircok da soru geldi, bu sorulari toplu sekilde burada yanitlamanin iyi bir fikir oldugunu düsündügümden hemen klavyenin basina gectim! 

Makyajimi nasil yaptigimi, nelere dikkat ettigimi ve hangi ürünleri kullandigimi merak ettiyseniz devama tiklayin. :)












Vamp Style by Eylem Delacroix

Instagram'dan takip etmek ve yeniliklerden haberdar olmak icin: @eylemdelacroix.

Öncelikle vamp stili nedir? 

Vamp makyajinin karakteristik özellikleri koyu ruj ve pürüzsüz cilttir. Son dönemin trendi olan bu stil, bence daha cok beyaz tenlilere yakisiyor. Kendim beyaz tenli degilim, o ayri. :)

Vamp stili makyajinda smookey eyes, yani dumanli göz makyaji da yapilabiliyor. Ancak ben göz makyajini, koyu dudaklarla birlesince asiri abarti ve bogucu buluyorum. Bu yüzden kendi makyajimda ya dudaklarimi, ya da gözlerimi vurguluyorum. Bu makyajda gördügünüz gibi koyu bir rujla dudaklarimi vurgulamayi ve gözleri arka plana atmayi tercih ettim. Bu sekilde, koyu ruja ragmen, yine de fresh bir görüntü olusuyor ve gözü kesinlikle yormuyor. Ben sahsen, makyajin kalitesini kullanilan ürünlere göre degil de, stiline göre ölcerim. Ne kadar minimalist, o kadar kaliteli!

Vamp stilinin bir diger özelligi de keskin yüz hatlaridir, cünkü bu stil serttir. Anlayacaginiz sirinlikten cok cekicilik ve kadinsilik ön planda. Daha önce de dedigim gibi bu makyaj icin cildinizi ne kadar pürüzsüz gösterebilirseniz o kadar iyi olacaktir. Yani cildiniz ölü gibi degil de canli ve saglikli durmalidir! Bunun icin sivilce izleri ve göz alti morluklari kesinlikle kapatilmalidir, eger gerek varsa da cilt tonu, fondötenle esitlenmelidir. Yüz hatlariniz dogal olarak da keskinse isiniz kolay, degilse eger bir bronzer yardimiyla kontür yapabilirsiniz. Önemli olan elmacik kemiklerinin vurgulanmasidir!

Dudaklariniza ise kirmizinin her tonunu uygulayabilirsiniz. Ben kendime kipkirmizi ruju hic yakistirmadigimdan, tercihim kahveye kacan koyu bir tondan yana oluyor. Bu konuda dikkat edilmesi gereken tek sey rujun mat bitisli olmasidir.


Kullandigim ürünler hangileri?

Cildim icin..
· Mac Strobe Cream
· Maybelline Fit Me Kapatici (20 numara)
· Rimmel Stay Matte Transparan Pudra
· Rival de Loop Bronzer (Golden Sun)

Göz cevresi icin..
· Rival de Loop Likit Eyeliner
· Lancôme Hypnôse Doll Eyes Maskara
· Catrice 030 Numarali Kas Kalemi

Dudaklar icin..
· Bobbi Brown Creamy Matte Lip Color 'Port'


***

Hepinizi cok öpüyorum,
Eylem

19 comments :

  1. Sen ne kadar güzelmişsin :) Bayıldım :))

    ReplyDelete
  2. baksanaaaa. benim blogda sağ üstte insta var. üye olsanaaa. bu fotonu repost yapcam :) noluuur. insta okurlarım açtı. fan clup gibi yani. ben yönetmiyom hesabıı :) ya da burdan alıp koyayım olur muuu :)

    ReplyDelete
  3. tü tütütütü 41 kere masallah Eylemcim bu ne guzellik, bir mat ruj bu kadar mi guzel durur harikasin

    ReplyDelete
  4. o dudaklara çarpıldım :D maşallah güzellik :**

    ReplyDelete
  5. canım yine çok güzelsin ve makyaj şahaneeee:)) favorim ruj oldu

    ReplyDelete
  6. aaaaaa ilk kez tümden görüyorum seni, manken gibisin masallah :D Ne güzel makyaj yapmissin, begenildigi kadar var müthis olmus! :D

    ReplyDelete
  7. O ruja görür görmez bayılmıştım zaten fıstığım benim çok yakışmış bu makyaj sana :)

    ReplyDelete
  8. Maşallah diyelim bence nazar deymesin ^-^ Tek kelimeyle bayıldıım =*

    ReplyDelete
  9. Awesome lipstick!

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    ReplyDelete
  10. ne de güzelsin sen öyle ya maşşallahhh benim bıtaneme :) bu rujdan kesin alıcam sana yakıstıgı kadar banada yakısır ınsallahh :)

    ReplyDelete
  11. Çok güzelsin canım benim bence sen bu tarz makyaj yap genelde aşırı yakışmış :) ♥

    ReplyDelete
  12. benden de bi maşallah gelsin gerçekten bayıldım hem makyaja hem size :)

    ReplyDelete
  13. Hepinize cok cok tesekkür ediyorum kizlar, o sizin güzelliginiz, güzel görüsünüz! :))

    ReplyDelete
  14. Ya nasıl bir güzelliksin sen! Çok yakışmış bu tarz makyaj da, özellikle ruja bayıldım :)

    ReplyDelete
  15. cok cok cok guzel olmus ,harika ! :)

    ReplyDelete
  16. Harika ama harika olmuş. Sen zaten ayrı bir güzelsin. Maşallah.

    ReplyDelete
  17. Waoowww harika görünüyorsun tatlım, makyajın tek kelimeyle mükemmel;)

    ReplyDelete