#FAVS: Ekim Ayi Favorilerim!

24 October 2014

Musmutlu cumalar efendim,

yine hafta sonu geldi, hatta Ekim'in de sonuna geliyoruz. Bu hic iyi bir haber degil, zira havalar sogumaya baslayacak! Neyse ki her mevsimin kendine öz güzellikleri var.

Bu yazimda sizlere Ekim'de en cok kullandigim esyalardan ve bu ay yogunlastigim aktivitelerden bahsedecegim, dolayisiyla bu ayin favorileri yazisi olacak. Yorumlarda kendi favorilerinizi belirtmeyi unutmayin! :)


Bu ay yeniden yazmaya yöneldim. Babamin eski daktilosunu bulunca nasil mutlu oldugumu anlatamam! Anisi olan, tarihi olan esyalara bayiliyorum dogrusu. Ekim ayinin hemen hemen her aksaminda bir iki satir yazmak icin kullandim bu hazineyi.

Yanindaki gördügünüz cerceveyi de yeni aldigim icin o da favorilerimden biri. Tasarimi yine eski bir stilde ve üzerinde dünya haritasi var. 2012'de Italya, Verona'dan aldigim bir kart postali koydum icine. Hos olmamis mi? :)


Bir diger favorim ise masa tipi sövalem oldu. Yeniden birkac bir sey boyamak icin cikardim ortaya. Eskiden cok yapardim, simdilerde daha cok karakalem calismalari yapiyorum vakit buldukca. Mektup kagitlarini da kendim yaptim, yazisi icin buraya tiklayabilirsiniz. Gördügünüz kadariyla baya manevi bir ay oldu benim icin, hep eskiler eskiler :).

Bu ay okumayi sevdigim bir kitap da F. Scott Fitzgerald'in müthis kaleminden cikan Muhtesem Gatsby oldu. Filmini de tavsiye ederim.

Asiri pratik olan, nasil adlandiracagimi bilemedigim bu cüzdanimsi telefon kabi, bir diger favorim oldu. Örnegin sadece telefon ve cüzdanla disariya cikmak istedigimde, telefonumu, önemli kartlarimi ve biraz nakit yerlestiriyorum icerisine ve hepsi bir arada oluyor. Yok kayboldu, yok cizildi, yok nereye gitti sorunlari kalkiyor böylelikle ortadan. :)

Kozmetik bakimindan en cok kullandigim ürünler ise Chanel'in 78 Interlude (detayli yazisi icin buraya tiklayabilirsiniz) adli ruju, P2'nin Nail Foundation 040 numarali ojesi ve Calvin Klein'in Sheer Nectar adli göz fari oldu. Her birini severek kullandim!



Bu ay dinlemeyi en cok sevdigim sarki Ara Dinkjian - The Long Goodbye oldu. Bana Istanbul'u animsatti; kokusunu burnumda, simasini gözümde, Bogaz'in hafif esintisini tenimde hissettirerek tüylerimi diken diken yapmayi basardi bu mucizevi parca. Ekim'de izledigim en güzel film ise yerli sinemamizdan Incir Receli 2 oldu. Ayni sekilde güzel Istanbul'umuzu muhtesem sahneleriyle icerisine almis, sözleriyle vurgulamis.

***

Peki sizin bu ayki favorileriniz neler?

Bu arada YARIN BLOGUMDA BIR CEKILIS BASLATACAGIM, bilginize :).

Sevgilerimle
Eylem

13 comments :

  1. O tur telefon kaplarini bende cok seviyorum! Benimkisi kapakli ve telefon da gozukuyor

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cok pratik oluyor cidden, aslaaa eksik olmamali hayatimdan :))

      Delete
  2. en sevdıklerını en begendıklerını okumak cok zevklıydı :) daktiloya da bayılmadım degıl :) benım ıcınde bırseyler karalarsan cok mutlu olurum cook uzaklardakı dostum :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Canim benim cok tesekkürler, begenmene sevindim. Sen iste yeter, yakinda sana kücük bir paket ulasacak gibi :)).

      Delete
  3. Ama nasıl heycanlandım nasıl mutlu oldumm düşünmen bile cok anlamlı benim içinn tesekkür ediyorum canım benimmm

    ReplyDelete
  4. Telefon kabı çok kullanışlıymış :) Ojenin rengi de çok güzel gözüküyor :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tesekkürler Sirinem, evet tam bir nude rengi. Harika duruyor :)

      Delete
  5. Özel hayatınızı paylaşıyorsunuz öncelikle teşekkürler:)zevklerinizi o kadar çok beğeniyorum ki böle paylaşımlar hep olsun:) inanın yazılarınız çok yardımcı oluyor ve fikir veriyor Konyadan sevgiler:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Asil ben tesekkür ederim. Yazilarin ilham kaynagi olmasi benim icin cok önemli, o yüzden sizlere yardimci olabiliyorsam ne mutlu bana :).

      Sevgiler.

      Delete
  6. Ödülün var tatlım, bloğumu kontrol et :)

    ReplyDelete
  7. Görseller çok şirin tatlım, rujun rengi tam benlikmiş yalnız <3 buarada bu ıncır reçelini ıyı bulmayanlar hiç ağlamadım ya duygusal değil diyenler var merakta etmiyor değilim hani sanırım izleyeceğim,umarım dedikleri gibi olumsuz değildir fılm.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tesekkürler kokoscum, bence izlemelisin sahsen ben cok begendim. Cok duru ve sade bir film olmus izlerken kendimi iyi hissettim :D

      Delete