QUICKTIPS #8: Yumusak ve Pürüzsüz Dudaklar

28 September 2014

Herkese merhabalar,

dudaklarin oldukca dikkat cekmesinden ve konusurken odak noktasi olmalarindan dolayi bakimlari oldukca önemlidir. Bu baglamda pürüzsüz ve saglikli bir görüntü, catlamis ve kuru dudaklara karsi daha etkileyici olacak, harika etkiler yaratacaktir. 

Bu yazimda sizlere hizli ve efektif bir sekilde nasil pürüzsüz ve yumusak dudaklara kavusabileceginize iliskin 3 tüyo verecegim. Bunlari uyguladiginiz takdirde yumusak dudaklara kavusmaniz an meselesi olacaktir. Hadi baslayalim..


1. PEELING
Peeling yardimiyla dudaklarinizin üzerinde olusan deri tabakasindan kurtulabilir ve daha yumusak bir his elde edebilirsiniz. Iyi bir peelinge hic de para harcamaniza gerek yoktur; evde bulunan malzemelerle masrafsiz ve kolay bir sekilde kendi peelinginizi hazirlayabilirsiniz! Bu yazimda sizlere 3 dudak peelingi tarifi verip, özelliklerinden bahsetmistim. Bunlar arasinda benim en sevdigim türk kahveli lip scrub'tir. Haftada bir kez bu peelingi dudaklariniza nazikce ovalamaniz yeterli olacaktir. Peeling cok zahmetli geliyor ise, bir dis fircasi yardimiyla dudaklariniza uygulayacaginiz soft hareketlerle de ölü deriden kurtulmaniz mümkündür.

2. NEMLENDIRICI
Dudaklari yeterince nemlendirmek de oldukca önemlidir. Catlamis ve kurumus dudaklarin imdadina bal gibi yogun ve dogal nemlendiriciler kosar. Peeling'ten sonra dudaklariniza saf bal sürmeniz dudaklarinizi harika bir sekilde besleyecektir. Önerebilecegim bir dudak ürünü ise Labello Lip Butter "Vanilla & Macadamia"dir. Gece kalin bir tabaka halinde dudaklarima uyguluyorum, sabaha yumusacik dudaklarla uyaniyorum. Oldukca basarili bir butter'dir. Tercih edenler Maybelline Baby Lips gibi renkli nemlendiriciler de uygulayabilirler.

3. DOGAL TONLAR VE GLOSSLAR
Dogal tonlarda olan My Lips But Better rujlari kendi dudak renginizi destekleyecek ve daha dengeli bir görüntü saglayacaktir. Gloss ise dudaklarinizi daha nemli ve dolgun gösterecektir. Bu sekilde solgun dudaklardan kurtulabilir, kusurlari kapatabilir, dengeli ve saglikli isildayan dudaklar elde edebilirsiniz!






***

Umarim bu yaziyla, kuru ve catlak dudaklara sahip olanlara bir nebze de olsa yardimim dokunmustur. Önümüz kis; o bakimdan bu tüyolari dikkate almak, catlamalara karsi iyi bir önlem olacaktir ayrica. Siz tedbiri elden birakmayin! :)

Sevgilerimle
Eylem



Bu yayinlar da ilginizi cekebilir:
Dudaklari Dolgunlastirma
Teknigi 

18 comments :

  1. cok güzel yazi olmus canim! Birde dudaklara peeling ve nemlenmesini yaptiktan sonra mat rujlar bende daha güzel duruyor, yoksa her kusuru gösteriyorlar resmen. Favori dudak rengim Blistex Liptone :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tesekkürler güzelim. Kesinlikle öyle, mat ruj sürmeden önce kusursuz bir görüntü icin böyle bir bakim sart! Blistex'e bir göz atiyim öneri icin tesekkürler :).

      Delete
  2. Çok faydalı bir yazı olmuş canım, teşekkürler öpücükler:)

    ReplyDelete
  3. Mat ruj sever olarak bu benim işime çok yarayacak çünkü böyle kuru çizgilerim belli oluyor diye vazgeçmiştim :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Isine yarayacak olmasi beni cok mutlu etti, öpüyorum seni güzelim :)

      Delete
  4. Mat rujlar özelliklede havalar soğudu diye koyu rujlara geçiş yapan bizler için çok faydalı bir yazı olmuş,ellerinize sağlık:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cok tesekkürler Öznurcum, haklisin bu soguk mevsimde dudaklarimiza özellikle bakim yapmamiz sart, hem kurumamalari hem de koyu ve mat tonlarin kusurlari hemen göstermesi acisindan. :)

      Delete
  5. harika bir bilgi paylaşımı olmuş :)
    banada beklerim www.kiriksemsiye.blogspot.com
    sevgiler

    ReplyDelete
  6. Replies
    1. Cok tesekkürler güzelim, en yakin zamanda cevap verecegim:))

      Delete
  7. Sen yine harikalar yaratmsıssın canım ya ellerine saglık :)

    ReplyDelete
  8. Tavsiye yazılarını çok beğeniyorum, bu yazı da çok güzel bir paylaşım olmuş :) Peeling tariflerini deneyeceğim, ev yapımı peelingleri çok seviyorum.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tesekkürler canim, dene tabii. Ben de ev yapimi, dogal seyleri tercih ederim :)

      Delete
  9. Türk kahveli peeling önerinizi denedim ve oldukça beğendim. Yapı olarak gerçekten çok hoş oluyor hazırlandıktan sonra. Uyguladıktan sonra dudaklarımın daha yumuşak olduğunu gözlemledim. Artık haftada 1 bunu da cilt bakım rutinime ekleyeceğim.

    Bu güzel paylaşım için teşekkürler.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cok mutlu oldum yararli olmasina :)

      Delete