MAKYAJ: Dudaklari Dolgunlastirma Teknigi

09 August 2014

Merhaba güzellikler,

dolgun dudak denince akla ilk gelen isim Angelina Jolie oluyor. Kadindaki güzellige ve zerafete hic girmeyecegim, tek kelimeyle bayiliyorum. 

Dogustan ince bir dudak yapisina sahipseniz, hic üzülmeyin. Güzelliginize güzellik katacak, dolgun ve kalin dudagin verdigi cekiciligi, cok kolay bir sekilde siz de elde edebilirsiniz - elbette bir estetik cerrahina görünmeden! Bu yazimda sizinle, dudaklarinizi nasil kalinlastirip dolgunlastirabileceginize iliskin kücük tüyolar paylasacagim. Bahsedecegim teknik, hem dogal bir görünüm saglayacaktir, hem de orantili ve dolgun bir dudak efekti verecektir.
Hadi baslayalim..


Kusursuz bir görünüm icin, dudaklarin da bakima ihtiyaci vardir. Dudaklarin üzerinde olusan deri tabakasindan kurtulmak ve daha yumusak bir his elde etmek icin peeling sarttir. Evde masrafsiz bir sekilde yapabileceginiz dogal dudak peelingi tariflerine buradan bakabilirsiniz. Peeling yapmak istemiyorsaniz, bir dis fircasi yardimiyla, soft hareketlerle dudaklarinizin ölü derisinden kurtulabilirsiniz. Catlamis ve kurumus dudaklarin imdadina ise yogun nemlendiriciler kosar. Örnegin bal, cilt ve dudaklar icin yogun bir besleyicidir.

Gelelim dudaklarimizi nasil daha kalin ve dolgun gösterebilecegimizin teknigine..

ÖNCE
Öncelikle ince bir dudak yapisina sahipseniz, acik (nude) tonlarda rujlari tercih edin. Koyu renkler dudagi optik anlamda incelttigi icin, bu renkler tercih edilmemelidir. Ancak bu tonlari seviyor ve vazgecemiyorsaniz, birazdan bahsedecegim teknigi dikkate alirsaniz, dudaklarinizin ince görünümünü önlemis olursunuz. Elbette teknigi kavradiginizda, tüm renkleri bu sekilde uygulayabilirsiniz.

SONRA
1. Nude tonda bir ruju (fondöten veya kapatici da olur) tüm dudaklariniza uygulayin.
2. Üst dudak cizginizin bir kalem ucu kadar üzerinden, nude (rujunuzdan daha acik tonda) bir kalemle gecin. 
3. Dudaklarinizin dis köselerini, uyguladiginiz rujdan iki-üc ton koyu bir kalem yardimiyla koyulastirin.
4. Dudaklarinizin ortasina da, yani tam birlestikleri yere koyu kalemi uygulayin ve iyice dagitin. Kisaca; dudaklarin ortada birlestigi yer ve dis köseler diger bölgelerden daha koyu olmalidir.
5. Alt dudaginizin ortasina (resimde en acik yer) beyaz bir kalem sürüp, keskin gecislerin olmamasi icin bir firca yardimiyla veya parmaginizla dagitin.
6. Üst dudaginizin en üst kivrimina isiltili bir highlighter uygulayin.
7. Dudaklarinizin en acik tonda olan yerlerine bir gloss (parlatici) sürün.

(2) ve (4) görselde yer almamakta, siz bu noktalari yine de atlamayin.

Bu teknik sayesinde dudaklarinizi oldugundan daha kalin ve dolgun gösterebilirsiniz. Elbette tüm renk tonlarinda bu teknik uygulanabilir. Örnegin baslik görselinde de kirmizi ruj bu teknikle uygulanmis; köseler daha koyuyken, ic kisim daha acik bir tonda tutulmus, dolayisiyla dudaklar belirginlik kazanmis. 

Herkese güzel bir hafta sonu diliyorum,
Eylem

© Görseller Google Images sayfasindan alinmistir.


Bu yayinlar da ilginizi cekebilir:

14 comments :

  1. Canım çok güzel bir yazı olmuş,ELLERİNE SAĞLIK!!! Bayıldım vallahi:))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cok tesekkürler, begenmene sevindim. :)

      Delete
  2. Çok açııklayıcı yazmışsın deneyeceğim en kısa zamanda :)

    ReplyDelete
  3. benim dudklarımda ince oldugu için bizzat koyu renk rujla açık renk rujun arasındaki farkı görebiliorum. gerçektende koyu renk rujda dudaak daha da küçülüyor. çok güzel bir yazı olmuş canım teknikleri deneyeceğim :)

    ReplyDelete
  4. sayfanda çok yararlı bilgiler veriyosun. Yine beğenerek okuduğum bir yazı oldu teşekkürler :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Begenmenize sevindim, güzel yorum icin tesekkürler. :)

      Delete
  5. ben yeni keşfedebildim blogunu gerçekten çok beğendim bu da çok yararlı bir post olmuş böyle güzel postların devamını sabırsızlıkla bekliyorum :)

    cansetabay.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cok tesekkürler bu güzel yorumun icin, Canset. :)

      Delete
  6. Çok güzel bir yazı olmuş, sayfanızı yeni keşfettim ve çok yararlı bilgiler veriyorsunuz hemen takibe aldım, bana da beklerim :)

    http://begumerenoglu.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cok tesekkürler, hosgeldin o halde :) hemen göz atiyorum.

      Delete
  7. süper bir yazı olmuş eline sağlık:))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tesekkürler canim, begenmene sevindim. :)

      Delete