CEKILIS SONUCU!

19 April 2015


Beklenen gün geldi!

Öncelikle cekilisimi begenip katildiginiz icin her birinize tesekkür ediyorum. Elimden gelse hepinize bir seyler göndermek isterdim, ancak cekilis hediyelerini maalesef sadece bir kisi kazanacak. Sakin kazanamadim diye üzülmeyin, önümüzdeki zamanlarda yine harika cekilisler sizi bekliyor olacak! :)

Cekilis nasil yapildi?
Yerine getirdiginiz tüm haklar dikkate alinarak cekilis listesi hazirlandi, bu yüzden bazi isimlere bircok kez rastlamak mümkün. Bu isimler, random.org/lists sayfasina kopyalanarak rastgele düzenlendi. Ayni sitedeki rastgele sayi üreticisiyle de bir sayi belirlendi, bu sayi da kazanan ismi belirledi. Kafanizda soru isareti birakmamak ve dürüst bir cekilis oldugunu vurgulamak icin cekilis esnasini bir video ile kayitta tuttum. 

Hadi cekilisin sansli ismini görelim...



Kazanan kisiyi tebrik ediyorum ve bana 48 saat icerisinde mail yoluyla iletisim bilgilerini göndermesini bekliyorum. :)

Herkese kocaman sevgiler,
Eylem

2 comments :

  1. Çok teşekkür ederim.çok sevindim

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tebrik ediyorum Ayse Hanim, sansinizin daim olmasi dilegiyle!

      Delete