#FAVS: Subat Ayi Favorilerim!

01 March 2015

Herkese mutlu Pazarlar!

Günlerin ne kadar cabuk gectigini her Favorilerim yazisinda yeniden fark ediyorum. Yine koca bir ayi geride biraktik ve Mart ayini selamladik. Yilin ücüncü ayina girmis bulunmamiz cok tuhaf geldi bana bugün, daha dün yilbasini kutlamiyor muyduk?

Subat ayini tamamen kapatmadan önce sizlere bu ay icinde kullanmayi en sevdigim ürünleri göstermek istiyorum. Bu yazilari sizlere fikir ve ilham verebilme acisindan oldukca faydali buluyorum. Belki de daha önce kesfetmediginiz veya alip almamakta kararsiz kaldiginiz ürünlere iliskin tecrübelerimi görme imkani yakaliyorsunuz. Bakalim bu ay favoriler listesine girmeyi basaran ürünler hangileriymis. :)


KOZMETIK

Öncelikle kozmetik kategorisinden baslayalim. Bu ay acikcasi fazla makyaj yapmadim, hic canim istemedi. Cildimi dogal halinde birakmayi daha cok tercih ettim. Makyaj yaptigimda ise oldukca az ürün kullanmaya özen gösterdim, örnegin fondöteni, günlük makyajim icin bu ay hic kullanmadim. Cildime hafif renk vermek ve saglikli bir görüntü kazandirmak icin Manhattan'in 53N Fresh Peach adli alligini kullandim ve cok cok begendim. Bu ürünü bir alisveris yazimda görmüstünüz, kendisinden cok memnun kaldim ve seftalimsi, oldukca güzel bir allik oldugunu söyleyebilirim. Benim cildime pembemsi tonlar pek yakismiyor, o yüzden bu seftali tonu harika uyum sagladi. Bir diger favorim ise Rossmann'dan aldigim kirpik kiviricisi oldu. Suana kadar kullandigim en iyi kirpik kiviricisi oldugunu söyleyebilirim, kirpikleri harika bir sekilde kiviriyor ve hacimli, dolgun bir görüntü kazandiriyor. Sifir makyajla evden cikiyorsam, önce bununla kirpiklerimi kiviriyorum ve maskara sürmüs etkisi yaratiyor - sadece tamamen dogal! Benden bes yildizi hak etti! Oje konusunda Chanel 591 Alchimie vazgecilmezim olmayi basardi. Daha önceki yazilarimda bahsetmistim, bana oje dayanmiyor. Hemen yanlarindan catlar, bir günü zor geciririm ojeyle. Ancak Alchimie'de öyle olmadi. Tek seferde kapaticilik sagliyor ve kaliciligi müthis derecede! Renginden hic bahsetmeme bile gerek yok, cok farkli metalik bir tondur bu. Hani kozmetikle hasir nesir olanlardan 'aa bu Alchimie mi' diye duymak mümkün, öyle karakteristik bir ton! Son olarak da Catrice Eyeliner Pen'den bahsetmek istiyorum. Ben oldum olasi Rival de Loop'un likit eyeliner'ini kullanmis birisiyim, ondan cidden cok memnunum. Evde acilmamis paketleri dahi duruyor, aman satistan alinir falan :D. Ancak bir de baska bir sey deniyim dedim ve Catrice'in eyeliner kalemini aldim. Bu kalem, eyeliner cekme konusunda pek iyi olmayanlar icin müüüükemmel bir ürün! Ucu ne cok ince ne cok kalin, bu yüzden kolayca eyeliner cizgisi cekilebiliyor. Renk verme acisindan da harika, mat bir linerdir. Catrice, Türkiye'de bildigim kadariyla yok, ancak kendisi Essence'e bagli bir markadir. Bu yüzden Essence'in eyeliner kalemleri de buna benziyordur onlara bir göz atabilirsiniz.

BAKIM

Bakim kategorisinde yine en cok sevdigim Rexona Maximum Protection deodoranti yer aliyor. Bu ay önemli görüsmelerim vardi, bu yüzden %100 güvenebilecegim bir deodorant gerekiyordu ve tabii ki elim her zamanki gibi bu ürüne gitti. Bu, bir deodorant kremdir ve uygulandiktan sonra bir damla bile terletmiyor. Kesinlikle kokuyu ve teri önleyen, tam koruma gerektigi günlerin vazgecilmezidir bana göre! Bu ayin bir diger favori ürünü ise Synergen'in sivilceye karsi jelidir. Buna iliskin daha önce bir yazi yazmistim, okumak icin buraya tiklayabilirsiniz. Sivilceleri hemen kurutan ve cabuk iyilesmesini saglayan bir jeldir. Son olarak favorilerim arasinda Victoria's Secret Pure Seduction vücut spreyini görebilirsiniz. Cook güzel bir kokusu var, dustan sonra veya arada bir canim istediginde sıkıyorum harika bir freshlik veriyor. VS'in body spreylerinin hayraniyim!

AKSESUAR

Bu saatimi biliyorsunuz, asla kolumdan cikarmadigim Kapten and Son klasigi. Normalde kahverengi deri kordonuyla kullaniyordum (görmek icin buraya), havalar isindigi icin degisiklik olsun diye kordonunu degistirdim. Daniel Wellington saatlerinde oldugu gibi, Kapten and Son saatlerinde de kordonlar kolayca degisebiliyor, bu yüzden her kiyafete uydurmak cok basit! Yaz aylari icin naylon kordonlar oldukca kullanisli. Bu yazinin belki de en güzel seyi olan Fatma Ana Eli yüzügünü annem bana almisti. Bana sans getirdigine, güc verdiginde inaniyorum ve önemli görüsmelerimde hep parmagimdaydi. Yüzügü, Bijou Brigitte'de bulabilirsiniz yeni koleksiyonlardan. :) Son olarak da yine Bijou Brigitte'den olan küpeme yer vermek istedim. Alt kismi kulak deligine normalce girerken, üst kismi öylece gecirilebiliyor. Bence cok tarz bir aksesuardir ve bu ay sıklıkla kullandim.

YIYECEK

Bu kategoriyi istemediginiz kadar doldurabilirim :D. Bu ay kesfettigim Beauty Sweeties'e bayildim! Jelibondan baska bir sey degildir ancak icinde nar tanecikleri var 'güzellik sekeri' olarak geciyor. Güzellikle seker ne alaka diye düsünenleriniz olabilir, ben de ilk etapta öyle düsündüm ancak ambalajinin üzerinde aloe vera, koenzim Q10, kolajen ve bolca E vitamini buludugu yaziyor. Üstelik seker neredeyse tamamen cesitli meyve sularindan yapilmis. Cok enteresan ve tadi müthis olan jelibonlar! Oreo bisküvilerini hepiniz biliyorsunuzdur. Ay ben cok seviyorum bunlari, insan ye ye doyamaz. Bir de beyaz cikolatayla kaplanmis versiyonu cikmis iste onu yeme de yanina yat! 

LITERATÜR

Bu ay, daha önceden okumus oldugum iki kitabi tekrar okudum. Fransizca'mi unutmamak ve tazelemek icin konusunu bildigim ve daha önce okudugum, dili Fransizca olan bu kitaplari tekrar okumak mantikli geldi. Dünya edebiyatinin ünlü ismi Jean-Paul Sartre'nin Huis Clos ('Gizli Oturum') adli dramasinin konusu cok farkli ve düsündürücü bana göre. Üc kisiyi konu aliyor ve cikisi olmayan bir döngüden bahsediyor. Kesinlikle herkesin okumus olmasi gereken klasiklerden birisidir! Okuyup bir düsünmek lazim: kendimizi ve hayatimizi. Diger kitapta ise Lucie Aubrac, Fransiz Direnisi'ni kaleme almis, güzel bir sekilde anlatmis. Ayni sekilde bu da cok etkileyici bir kitaptir. 

En güzelini de sona sakladim, bu aralar Nike'in Roshe Run modeliyle ask yasiyorum. Cok rahatlar ve bana göre hemen hemen her kombine yakisiyorlar. Artik spor ve şık arasinda ucurum farki olmadigindan, şık kiyafetinize bile spor ayakkabisi kombin etmenizde hic sakinca yok, oldukca tarz oluyor hatta. Spor bir ayakkabi almayi düsünüyorsaniz Roshe Run modeline bir göz atmanizi tavsiye ederim. Cok hafif ve yürürken ucuyormus gibi hissettiriyor insana. Ancak Nike Free'ler bir tik daha rahat tabii. :)

***

Iste bunlar benim Subat ayi favorilerimdi. Aralarinda bircok seyin, önümüzdeki aylarda da favorim olarak kalacagini öngörebiliyorum. Sizin Subat ayinda en sevdiginiz ürün ne oldu? :)

Herkese Mart'ca bir gün diliyorum,
Eylem

21 comments :

  1. Kapten&son campina saatlerine bayılıyoruuuumm seninki de çok güzel :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cok tesekkür ediyoruum, cidden cok tarz saatler ben de bayiliyorum. All black modelinde de gözüm kaldi :))

      Delete
  2. Saate ben de bayıldım canım. Gerçekten çok zarif.

    ReplyDelete
  3. yine aynı şeyleri düşünmüşüz kuzum bende son yazım da zaman cok hızlı ılerlıyor mart ayına gırdık dıye sasırdım kendı kendıme :) nike ayakkabılara bayıldım cok guzeller, beauty sweeties i çok merak ettım ama ne yazıkki Türkiye'de yok :( cok guzel bır yazı olmus canım okurken cok keyıf aldm :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aa kuzum ben sana kasasiyla gönderirim sen iste yeter :) dünyanin tüm jelibonlari feda olsun sana :D

      Delete
  4. Bu favorlerini kategorileştirmene bayıldımmmm ;))) bu serininde müptelası olcam ben♥️

    ReplyDelete
  5. Manhattan alliklarini bende cok begeniyorum, bendede iki rengi var, bunada bakayim :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ben ilk kez aldim cidden cok iyiymis. Sanirim bir süre bunda kalicam :))

      Delete
  6. Saat ve ayakkabıyı çok beğendiim :)

    ReplyDelete
  7. Saati çok beğendimm :) Böyle karışık favorileri çok seviyorum bende böyle bir seriye başlıcaktım :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cok tesekkürler canim, yap tabii keyifle okuruz :)

      Delete
  8. Sana da yazılarına da bayılıyorum Eylem'cim yine çok güzel seçimler Nike ayakkabıya ayrı bir bayıldım :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Canim benim cok tesekkür ediyorum bu güzel yorumun icin. :)

      Delete
  9. Nike 'ta Air Max ve Free 'lerden vazgeçemesem de Roshe Run 'ları da kaydettim, bir gittiğimde deneyeyim. Beauty Sweeties ne kadar tatlı öyle yaa! Zamanın olursa elindeki Catrice ürünlerini tanıtan bir yazı yazabilir misin?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kesinlikle bir denemelisin! :) Tabii yazabilirim, hemen not ettim!

      Delete
  10. Tamam canim bakiyorum hemen :)

    ReplyDelete
  11. Nike ayakkabilarin superrrrr :))) Bir de Chanel ojenin rengine bayildim canim :) hepsini gule gule kullan :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cok tesekkür ediyorum güzelim benim. :)

      Delete