REVIEW: Yeni Essence Longlasting Nude Rujlari

12 February 2015

Herkese merhabalar,

Essence ürünlerini hepimiz biliyoruz, fiyatina göre harika performans gösteren ürünlerdir bunlar. Kozmetik icin mütevazi bir bütce ayiranlar icin, bu markanin en iyi alternatiflerden birisi oldugunu düsünüyorum. 

Essence bu ay yeni bir seri cikardi: Nude serisi! Bu seriye ait rujlari görünce dayanamadim ve aralarindan en begendigim iki ruju edindim. Nude denildi mi ben dayanamiyorum, cünkü toprak ve dogal tonlari cok seviyorum. Bu serinin tonlarina ve ambalajlarina da ayrica bayildim. Bu iki ruju, Essence Longlasting Nude 03 Come Naturally ve 05 Cool Nude'u bu yazimda sizlerle incelemek ve göstermek istiyorum. Böylelikle almaya deger olup olmadigini görmüs olursunuz.

Bu seriden en cok bu iki ruju begendim. Bunlarin yani sira üc tane daha acik, ten rengi rujlar vardi. Benim gözüme direkt 03 Come Naturally ve 05 Cool Nude carpti ve almadan gecemedim. Tanesi 2,25 Euro olan bu rujlarin Türkiye fiyati yine 7-8 TL civari olacaktir. Bildigim kadariyla Türkiye'de satisi Mart ayinin sonlarina dogru baslayacak.

Ambalajlari klasik Essence ambalaji ancak renk konusunda farklilik yaratmislar ve nude serisine uygun renkler tercih etmisler, cok da hos olmus. Bu iki ruj pek nude olmasa da o kategoriye sokulmalarinda bir mahsur görmüyorum, cünkü kendi dudak renginizi destekleyen ve dogal bir görüntü kazandiran tonlardir bunlar. Ambalaji kesinlikle "ucuz" durmuyor, aksine kapagi harika kapaniyor ve cevirme mekanizmasi tutukluk yapmiyor.

Soldaki 05, sagdaki 03 numarali ruj.
Rujlarin yapisi yumusacik oldugundan sürümü de kolay oluyor. Pigmentasyonlari güzel, ancak rujlar sheer, yani parlak. Bu yüzden rengi elde etmek icin birkac kat sürmek gerekiyor. Tek kat uygulandiginda hafif parlaklik veriyor ve saglikli bir görüntü kazandiriyor. Birkac kat uygulandiginda ise yogunlugu artiyor ve rujun rengi ortaya cikiyor. Her iki ton da dudak rengine yakin oldugundan, dudaklari kusursuzlastiriyor. 03 Come Naturally ruju, icerisinde mauve'luk bulunan gül kurusu rengine kaciyor. Bence cok güzel bir tondur bu, ancak kendi cilt tonuma yakistiramadim. Pembe alt tonlu cilde sahip olanlara harika yakisacagini düsünüyorum. 05 Cool Nude ise tam benim rengim. Icerisinde pembelik bulunan kahve tonudur bu. Ikisinin rengi de cok dogal ve abartisiz. Üstelik dudaklari da oldugundan daha dolgun gösteriyorlar.


Genel olarak her iki ruju da cok begendim, ancak 03 numarali ruju kendime yakistiramadim. Dedigim gibi pembe alt tonlu cildi olanlara cok güzel yakisacagi düsüncesindeyim. Rujlarda tek bir seyi begenmedim, o da kokusu. Beni rahatsiz etti acikcasi, ancak sürdükten sonra koku kisa sürede ucuyor. Bu yüzden pek de büyük bir sorun degil. Rujlarin yapisi yumusacik oldugundan dudaklari kurutmuyor, aksine nemlendirilmis bir his birakiyor. Sheer olduklari icin parlak bir bitisleri var, mat degiller kesinlikle. Bu yüzden kalicilik da daha az oluyor. Yeme icmeden sonra tazelenmesi gerekiyor. Ancak fiyatina göre bence cok iyi bir performans sergiliyorlar. Elestirmeye bile gerek yok aslinda. :)



Uzun lafin kisasi, rujlari gönül rahatligiyla tavsiye ediyorum. Günlük kullanabileceginiz cok güzel renklerdir bunlar, hatta yogun bir göz makyajina da harika eslik edebileceklerini düsünüyorum. Fiyat-performans konusuna denilecek söz yok, ben sahsen cok begendim. Denerseniz umarim siz de begenirsiniz! :)

Herkese pembe alt tonlu bir gün diliyorum,
Eylem

14 comments :

  1. ah bu rujlar kolay kolay bitmek bilmiyor ki yenilerini alayım:) rujlar ve allıklar daha küçük üretilmeli bence bi an önce bitsin, yenileri gelsin:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cok haklisin ya, benim de suana kadar bitirebildigim bir ruj olmadi. :/

      Delete
  2. Çok güzel bir seriye benziyor tr ye geldiğinde bu iki rengide kapıcam!:)

    ReplyDelete
  3. süper renkler tatlım :) hiç farketmemişim böyle yeni bir ürün çıkardağını. koşarak gidip bakıcam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tesekkürler Belcim'im. Bak bak. :)

      Delete
  4. İkisi de çok güzel görünüyor :) Türkiye'ye gelmelerini heyecanla bekliyorum.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cidden cok tatlilar, ambalajlari yeter. :))

      Delete
  5. Renk ve yapı olarak ben de çok seviyorum bu rujları, bir de kalıcı olsalar keske tadından yenmezler..

    ReplyDelete
  6. 05 cool nude cok güzel görünüyor! Bizim drogerieler de hep satilmislar zaten :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sorma ya, nereye baksam tükenmis. :))

      Delete
  7. Eski klasik ruj kokusuna sahip olmalarını çok seviyorum, bende de pembe tonu var, severek kullanıyorum canım.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ben de kokusundan nefret ettim ya, sirf o koku yüzünden kullanmicam ruju neredeyse. Sinir oldum :D

      Delete