REVIEW: MAC Strobe Cream | Olmazsa Olmazim!

15 February 2015

Merhabalar canlarim,

bugün size bir sır verecegim: MAC Strobe Cream! Sır diyorum cünkü pek yaygin bir ürün degil, oysa kimsenin makyaj cantasindan eksik olmamali. Hayatimin kesfini yaptim desem yeridir bu ürünle, abartisiz, kisa sürede olmazsa olmazim haline gelmeyi basardi. Fondöten sürmüs gibi saglikla inci gibi isildayan bir cilt istemez miydiniz? 

Ben ciltte mat bitisi seven bir insan degilim, matlik bana cok sönük, cok solgun geliyor. Buna karsin isildayan bir cilt her zaman daha saglikli, daha taze gelir göze. Tam da cildin aninda isildamasini saglayacak bir ürün ariyordum ki MAC'in Strobe Cream'i ile karsilastim, ama ne karsilasma! Hadi size bu ürünün detaylarini görsellerle anlatayim. :)

Ürünün Vaatleri: "Cildi anında toplayan bir ürün. Güçlü botaniklerle güçlendirilmiş formülü, cildi uyandırır, gerginliğini alır, nemlendirir, tazeler, solgun ve yorgun görünen cildi, yoğun vitamin ve yeşil çay içeren içeriği ile canlandırır. Cildi ışıltılı parçacıklarla ve antioksidanlarla aydınlatır ve berraklaştırır. Gün ışığından spot ışıklarına kadar her ışıkta ışığı yansıtarak cildin en iyi şekilde görünmesini sağlar."

Fiyat: 35 Euro | 112 TL

Uygulanis: Strobe Cream bir nemlendirici kremdir. Bu kremi ister makyajinizi uygulamadan cildinize direkt sürün, ister fondöteninize veya kullandiginiz farkli bir nemlendiriciye karistirip uygulayin hic fark etmez. Uygulandiktan sonra cilde aninda parlaklik ve daha taze bir görüntü kazandirmayi vaat ediyor. Ben bu ürünü baz olarak direkt cildime uygulamayi tercih ediyorum. Ekstra isilti istedigimde ise fondötenime karistiriyor veya makyajimi bitirdikten sonra kremi elmacik kemiklerimin üstüne highlighter olarak uyguluyorum.

Etkisi: Uyguladigim anda gözlerime inanamadim, ciddi anlamda harika bir parlaklik verdi. Parlaklik diyorum bu sizi korkutmasin, kesinlikle sim vb. icermiyor. Verdigi parlaklik dogal bir isiltidir. Cildi müthis derecede saglikli gösteriyor ve nemlendirilmis bir his birakiyor. Islak ve nemli görünümü sevenler bu ürüne bayilacaktir! Yagli ciltlerin de korkmasina gerek yok, benim cildim de yagli/karmaya dönük, dolayisiyla ürünü almadan benim de tereddütlerim vardi. Ancak temizlenmis cildime bu kremi uyguladigimda kesinlikle yagdan eser kalmiyor, harika bir isilti hakim oluyor cilde. Bu krem dizi oyuncularina da (örn. Medcezir/Mira) uygulaniyormus. Saglikla isildayan ciltlerini neye borclu olduklarini ögrenmis olduk. :) Etkisini görebilmeniz icin kremi elime uyguladim. Hemen altta elin, krem uygulanmis ve uygulanmamis halini görebilirsiniz.

Krem uygulanmamis hali.
Krem uygulanmis hali.

Gördügünüz gibi krem, isigi harika bir sekilde reflekte ediyor ve cilde saglikli bir isilti kazandiriyor. Kesinlikle anlik bir görüntü degil, bütün gün böylece kaliyor. Kremin rengini ben inci tanelerine benzettim, ayni sekilde inci gibi de isildiyor. Bunu yüzüme uyguladigimda cildim canlilik kazaniyor, hatta bunu ne zaman uygulasam cildime ne yaptigimi soranlar olur her zaman. Yagli ciltlerin kullanabilecegi gibi kuru ciltler icin de harika bir cözümdür. Cildi bir anda pürüzsüzlestiriyor ve müthis saglikli bir görüntü kazandiriyor. Fazla isilti sevmeyen biriyseniz highlighter olarak bölgesel, örnegin elmacik kemiklerinizin üzerine uygulayabilirsiniz. Gercekten müthis bir görüntü kazandirdigini söyleyebilirim. Bittikce tekrar alacagim bir ürün haline geldi. Kesin tavsiyemdir kizlar!

Herkese isiltili bir Pazar diliyorum,
Eylem

11 comments :

  1. Ay ben tester deneyip çok kararsız kalmıştım. Bu yazıdan sonra hemen ilk fırsatta alacağım.

    ReplyDelete
  2. Canım bu ürünü o kadar merak ediyordum ki bu güzel inceleme sonrasında hemen şuan alasım geldi :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tesekkürler canim, al tabii ben cok begeniyorum :)

      Delete
  3. ay bende çok merak ettim ya alasım geldi ne kadar güzel bir parlaklık veriyor böyle :)
    www.mehtapslifestyle.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cidden müthis bir isilti kazandiriyor, cok begeniyorum bu bitisi. :)

      Delete
  4. Lisa Eldridge tavsiyeyle Becca Shimmering Skin Perfector "Pearl"almistim, ayni bunun gibi, ama bitirince Strobe cream i alacagim mutlaka, sen tavsiye edince dahada iyi oldu :) Becca hem sadece space.nk da satiliyor ve yurtdisindan ismarlamak gerekiyor, hemde iki kere aldim ve iki seferindede plastik kapagi catladi :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aa dogru Becca'nin da vardi böyle, onu hic denemedim ama. Yurt disindan siparis etmek de cok zahmetli ya, en iyisi Mac'te kalmak :D

      Delete
  5. Woow, mutlaka almak lazım o zaman, bilgilendirme için teşekkürler tatlım..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ben tesekkür ederim güzelim, kesinlikle denemelisin. :)

      Delete
  6. Gerçekten çok harika duruyor. Wishlistime ekledim:)

    ReplyDelete
  7. Merhaba öncelikle yazınız çok iyi ellerinize sağlık, benimde kullanmış olduğum mac strobe cream hakkındaki yazımı inceleyebilir ve yorumlarımı buradan bulabilirsiniz. Sevgiler..

    mac strobe cream nasil kullanilir

    ReplyDelete