DUPE ALARM: Glow vs Bobbi Brown Firca Seti

10 February 2015

Herkese merhabalar,

bilirsiniz, fircalar fiyat konusunda pek de mütevazi degillerdir. Özellikle iyi markalarin firca setlerinin fiyatlari ucuktur! Evde kendi makyajimizi yapmak icin bu kadar para harcamali miyiz peki?

Alisveris yazimda gördügünüz, cok uygun fiyata aldigim Glow 30'lu firca setini, bu yazimda birlikte inceleyecegiz. Bu setin icinde yok yok - makyajda gerekli olabilecek tüm fircalar mevcut. Ben kalite acisindan da memnun kaldigimi söyleyebilirim. Yani Make Up Artist degilim sonucta, kendi makyajim icin kullaniyorum. Dolayisiyla bu setten cok büyük beklentilerim olmadi, ise yarasin yeter dedim, ancak bu set beni cok sasirtti! Hadi detaylarina bir göz atalim..

Genel: Bu set, 30 adet fircadan, bir de firca cantasindan olusuyor. Icerisinde fondöten, concealer, far, kas, eyeliner, ruj, allik, pudra, highlighter ve bronzer fircalari bulunuyor, kisacasi yok yok. Bunlarla bir tek kendimin degil, cevremin makyajini bile yaparim! Stil olarak bence gayet şık bir set. Kahverengi ahsap stilinde tutulmus, killari ise siyah bir metalle baglanmis. Estetik olarak gayet kaliteli ve pahali görünüyorlar. Seti, Amazon sitesinden 16 Euro'ya siparis ettim.


Seti pakedinden cikarinca asiri yogun kimyasal koku geldi burnuma. Ee, dedim, ucuz fircadan ne bekliyorsun Eylem. Bu koku ciddi anlamda basimi agritacak yogunluktaydi. Hic denemeden direkt yikamak icin lavaboya götürdüm ve bir güzel yikadim. Iki gün de kurumasini bekledim. Yogun kimyasal koku kesinlikle ucmustu, ancak cok hafif yine de geliyordu burna. Kullandikca bu da uctu.



Firca Killari: Killarinda, yikadiktan sonra bozulma gibi bir durum olmadi. Basta olduklari gibi yumusaciklar ve yikarken tek bir kil dahi kaybetmediler. Özellikle cektim acaba killari dökülecek mi hemen diye, ancak hic dökülmedi, anlasilan baya sıkı baglanmislar. Arti puan! Bunun yani sira, makyaj ürünleri bu fircalarla harika uygulaniyor. Özellikle kahverengi far fircalarina bayildim, rengi tek seferde cilde veriyor, dagitmasi da kolay oluyor. Siyah pudra fircalari digerlerinden biraz daha sert killara sahip, belki de bir tek bu noktada elestirebilirim bu seti. Ancak cildi tahris edecek derecede degil kesinlikle. 


Sonuc olarak bu fircalardan oldukca memnun kaldim. Harika makyajlar yapiliyor ve profesyonel acidan da kullanilabilir nitelikte oldugunu düsünüyorum. Ucuz görünmüyorlar, aksine cok şık ve kaliteli görünüsleri var. Fiyat performans acisindan bakinca zaten elestirmeye bile gerek yok aslinda, 30 tane fircanin 16 Euro oldugu nerede görülmüs? Buna ragmen, fiyatinin cok üstünde bir performansa sahipler. Ben bu sette sadece bir tane olumsuzluk buldum o da kimyasal kokusu. O da olmasaydi dört dörtlük diyebilirdim. Genel olarak cok begendim ve tavsiye ederim.

***

Dupe: Bobbi Brown Firca Seti
Ne kadar benziyorlar, öyle degil mi? Cantasi bile tipa tip aynisi. Bobbi Brown'un fircalarinin rengi bir ton daha acik, ancak bana göre yine de cok benziyorlar görünüs olarak. Elbette kalite acisindan aralarinda daglar kadar fark vardir, ama söyle düsünün - tek bir far fircasi 30 Euro olan bir markanin fircalari iyi olmasin da ne olsun? Ee, bir zahmet. :)

***

Sevgilerimle,
Eylem

12 comments :

  1. Çok karlı bir alışveriş olmuş,güle güle kullan :)

    ReplyDelete
  2. bizim fırçaya olan askımız ne olacak boyle :) cok guzel bır ınceleme olmus canım gule gule kullan bu fırcalarla bızlere bol bol makyajlar yap :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yaa sorma, ama artik kendimi frenliycem! :))

      Delete
  3. Burdan bakınca da çok güzel görünüyorlar :)

    ReplyDelete
  4. Güle güle kullan canım. Detaylı yazılarına bayılıyorum.

    ReplyDelete
  5. Vücut gkmclmb

    ReplyDelete
  6. Eylem hanııım yeni keşfettim bloğunuzu dupe ürünler araştırıken bayıldım :)takip
    Çinizm artık ınstagramda da
    Srvgilerr

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nasil mutlu oldum, hosgeldiniz o halde! :)

      Delete