MAKYAJ: Romantik Sevgililer Günü Makyaji

16 January 2015

Sevgili okurlarim,

bugün bir makyaj uygulamasi yazisiyla karsinizdayim. Önümüzde Sevgililer Günü var, dört blogger arkadasim ve ben, bu özel gün icin farkli makyaj uygulamalari hazirladik - tabii ki herkes kendine öz bir stilde. Dolayisiyla bu bes makyaj arasinda elbet siz de kendi zevkinize uygun bir seyler bulacaksinizdir.

Benim makyajimin anlatimi yazinin devaminda. Arkadaslarin kusursuz makyajlarina giden linkleri de yazinin en alt kisminda bulabilirsiniz. Kesinlikle göz atmanizi öneriyorum zira her biri birbirinden güzel ve göz kamastirici oldu! Bloglara ugrarsaniz selamimi da iletin, olur mu? :)

Hadi simdi herkes cikarsin paletleri fircalari, makyaja basliyoruz!

Romantik Sevgililer Günü Makyaji
Beni uzun süredir takip edenler bilir, makyaj konusunda renklerle pek oynamayi seven bir insan degilim, bu yüzden kendi makyajimda cogunlukla nude ve kahve tonlari gibi dogal tonlar tercih ederim. Oysa elimdeki paletlerde o kadar güzel renkler mevcut! Neden kullanmiyorum, dedim ve bu makyajimda Sevgililer Günü denince akla gelen pembeleri kullandim. Askin masumiyetini, samimiyetini, güzelligini ve "dogalligini" günün anlamina uygun, makyaja yansitmak istedim. Bu makyaj fazla yogun olmadigi ve dogalligini korudugu icin herhangi bir gün yapabilmeniz icin de uygundur bana göre. Lafi fazla uzatmadan hadi yaptigim makyaja bir göz atalim. Begenip begenmediginizi yorum olarak birakirsaniz cok mutlu olurum. :)




Kullandigim Ürünler
Cilt:


• Bioderma Hydrabio Riche Nemlendirici Krem
• Maybelline Fit Me Fondöten (220 Numara)
• Maybelline Fit Me Kapatici (20 Numara)
• Essence All About Matt Sabitleyici Pudra
• Rival de Loop Bronzer (02 Golden Sun)
• Rival de Loop Baked Highlighter

Göz Bölgesi:



• Rival de Loop Far Bazi
• Bobbi Brown Shimmer Brick "Raw Sugar" Far Paleti: isiltili beyaz ve rose
• BH Cosmetics 120'lik Far Paleti (5th Edition): bordo/cranberry tonu
• Rival de Loop Liquid Eyeliner 
• Lancôme Hypnôse Doll Eyes Mascara
• Catrice Eyebrow Stylist Kas Kalemi (030 Brow-n-Eyed Peas)

Dudak:


• Blistex Lip Relief Cream 
• Chanel Rouge Coco Shine 78 Interlude

***

Makyajimi nasil buldunuz? Umarim begenmissinizdir. Blogumda fazla makyaj uygulamasi yazilari paylasmiyorum, bu tarz yazilar ilginizi ceker mi? Yorum olarak bildirirseniz cok sevinirim, cünkü bu sekilde isteklerinize yönelmem daha kolay olur. :) Diger blogger arkadaslarimin yaptigi makyajlari merak ediyorsaniz hemen alttaki linklerden yazilara gidebilirsiniz. Her biri müthis olmus, buradan ellerine saglik diyor, bu projeye beni davet ettikleri icin tesekkür ediyorum. Umarim gelecekte daha nice isbirlikleri yapariz!



Herkese renkli bir hafta sonu diliyorum,
Eylem

36 comments :

  1. canımcım ellerine sağlık :)) çok güzel olmuş bayıldım gerçekten :)) bu işbirliği güzel sonuçlar çıkardı ortaya :) öpüorum seni çok

    ReplyDelete
    Replies
    1. Güzelim benim tesekkürler. Kesinlikle ben de öyle düsünüyorum her birinizin makyaji harika olmus. Sizlerle ortaklasa bir proje yapmak cok zevkliydi tekrari olmali! :)

      Delete
  2. canım benim emeğine sağlık harikasın çok romantik olmuş :) bu projede yer aldığın için sana çok teşekkür ederim iyi ki varsın ayrıca arada böyle makyaj postları hiç fena olmaz :) o güzelliğini görmüş oluruz :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ya yerim seni ne tatlisin tesekkür ederim kuzum, ben de seninkini cok begendim! :)

      Delete
  3. Harika olmuş çok beyendim.
    Sevgiler

    ReplyDelete
  4. sen bu ısı gercekten cok ıyı bılıyorsun!!!!! bayıldım makyajınaa :) bu kadar guzel ve becerıklı olman bıze cok haksızlık :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bitanem o senin güzel görüsün, cok tesekkür ediyorum. Aa öyle deme hepinizin makyaji kusursuz olmus bayildim hepsine. :)

      Delete
  5. Waoowww bayıldımmm çokkk güzell olmuşşş :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Begenmene sevindim güzelim, tesekkür ediyorum. :))

      Delete
  6. Begenmek ne kelime bayildim ellerine saglik Eylem çok guzel olmus

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cok tesekkürler Sultan Hanim, begenmenize cok sevindim. :)

      Delete
  7. Eylem'cim bayıldım makyaja çok güzel olmuş ellerine, emeğine sağlık :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Canim benim cok tesekkür ederim, öpüyorum cok.

      Delete
  8. Kesinlikle çok güzel olmuş :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tesekkür ederim, begenmen ne güzel! :)

      Delete
  9. Makyaj çok güzel olmuş, ellerine sağlık! Ayrıca kaşlarına da bayıldım :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tubacim cok tesekkürler, utandiriyorsun. :))

      Delete
  10. Bayıldımmmm muhteşemsin, makyaj postları istiyorum senden :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ayy canim benim cok sagol, sen iste yeter. :))

      Delete
  11. ne guzel bır gulumseme ve ne hoş makyaj :) elıne sağlık bebeyım

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kuzuum cok tesekkür ediyorum o senin güzel bakisindan :)

      Delete
  12. Harika olmuş devamı gelmekş hatta video şeklindede paylaşırsanızda izlemeside okuması kadar keyifli olur:))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cok tesekkürler Melike, video fikri aklimin bir kösesinde ancak cesaret edemiyorum. Belki bir gün. :)

      Delete
  13. Çok güzel olmuş canım :) Göz makyajında oldukça yeteneklisin makyaj postlarına daha çok ağırlık vermelisin bence :) Bakır-kahve tonları kullanarak biraz gece makyajına dönük bir makyaj çok güzel olur mesela :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sirinem tesekkür ediyorum bu güzel yorumun ve önerin icin. Dikkate alicam kesinlikle. :)

      Delete
  14. Çok hoş gerçekten, dudakların ışıltısından gözlerimi alamıyorum adeta :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Canim cok sagol bu güzel yorumun icin, begenmene cok sevindim. :)

      Delete
  15. halime sahin17/01/2015, 20:39

    Nasil bir asalettir guzelliktir bu seni uzun suredir severek takib ediyorum. Boyle yazilardan daha cok gelmeli cok hos

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cook tesekkür ederim o sizin güzel görüsünüz! Dikkate alicam :)

      Delete
  16. Çok güzel olmuşsun makyajını çok beğendim :)

    ReplyDelete
  17. Makyaj harika olmuş, bloğunuzu da yeni keşfettim ve çok sevdim.Takipteyim :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cok cok tesekkür ediyorum, hosgeldiniz. :)

      Delete