#GüzellikSirlarim: Yüz Bölgesi

07 January 2015

Merhabalar sevgili okurlarim,

bu aralar pek sık yazamiyorum kusuruma bakmiyorsunuz degil mi? Malum, finaller falan derken zamanla yarisiyoruz adeta. Neyse ki üc gün üst üste yazi gelmeyince meraklanip yazanlariniz oluyor, ne tatlisiniz! :)

Bugün blogumda yeni bir seri baslatiyorum: #GüzellikSirlarim. Blogumda paylastiklarim zaten kendi tecrübelerim, kendi yöntemlerim, dolayisiyla bazi güzellik sirlarimi daha önceki yazilarda okumus olabilirsiniz. Ancak bu serinin asil amaci, kücük tüyolarimi bir araya toparlamak ve olmazsa olmazlari sizlerle paylasmaktir. Kapsamli oldugundan dolayi üc bölüm seklinde yayinlayacagim: yüz bölgesi, vücut bölgesi ve saclar. Carsamba günleri bu seride bulusalim!

#GüzellikSirlarim'da dedigim gibi kücük, basit ama etkili yöntemler bulacaksiniz. Bunlarla harika sonuclar elde ettigim icin, sizlerle de paylasma geregi duydum. Bugünkü konumuz yüz bölgesi. Ee, lafi fazla uzatmadan baslasak ya?

1. Sirrim: Gülsuyu
Ne kadar söylersem söyleyeyim, gülsuyu vazgecilmezimdir. Saglikla isildayan bir cilt istiyorsaniz saf (!) gülsuyunu tonik olarak sabah ve aksam cildinize uygulayin, cildiniz gül gibi acsin. Ben bunu 6 aydir düzenli olarak kullaniyorum ve siyah nokta ve sivilcelerin azaldigini, hatta sivilcelerin artik binde bir ciktigini gözlemleyebildim. Ayrica cildi yagdan arindirarak matlastirma, gözenekleri kücültme ve daha fresh bir görüntü saglama özelligine sahiptir. Pahali toniklere yüksek fiyatlar ödemek yerine, tercihiniz tamamen dogal olan gülsuyundan yana olabilir, zira bunun en etkili ürün oldugunun düsüncesindeyim. | Kullandigim: Rosense Saf Gülsuyu (10 TL)

2. Sirrim: Kil Maskesi ve Limonlu Buz Küpü
Suana kadar denedigim en etkili maske, dogal kil maskesi! Cildi yagdan, pislikten arindiriyor ve gözenekleri derinlemesine temizliyor. Özellikle maskeyi uyguladiktan veya siyah noktalarimi temizledikten sonra, cildimi limonlu buz küpüyle ovaliyorum. Bilirsiniz, gözenekler temizlendikten birkac gün sonra tekrar doluyor, bu yüzden siyah noktalardan kurtulmak oldukca zordur. Ben cözümü limonlu buz küpünde buldum: Bunun icin taze limonu sıkıyorum ve suyunu buz kaliplarina doldurup donmasini sagliyorum. Limon suyu gözenekleri sıkılastırıyor, tekrar dolmalari zorlasiyor. Böylelikle bu yöntem, siyah noktalardan kurtulmak icin kalici bir cözümdür.

3. Sirrim: RapidBrow
Bir diger müthis sirrim ise RapidBrow kaş serumu. Az ve seyrek kaslardan muzdaripseniz bu ürüne göz atin, harika! 1,5 aydir düzenli kullaniyorum ve kaslarimda bir gürlesme ve kalinlasma gözlemledigimi söyleyebilirim. Cikmayan yerlerden dahi cikmaya basladi ve sanki koyulasti da. Böyle serumlarin etkisine pek güvenmiyordum ancak denemek istedim ve 1,5 ay icerisinde istedigim sonucu elde ettim! Kaslarda etki gösteren bir sey kirpiklerde de gösterir diyerek ayni sekilde uyguladim. Serumun fircasi rimel fircasi gibi oldugundan cok kolay oldu. Sonuc olarak kirpiklerim gözle görülür sekilde uzadi ve gürlesti. Rimele ve kas kalemine elveda! | Fiyat: 35 €

4. Sirrim: Sallama Poset Cay
Poset cayin güzellik sirlariyla ne ilgisi var diye düsünebilirsiniz. Cok basit - göz alti morluklari ve torbalari icin en etkili acil cözümdür! En etkilileri yesil, siyah ve beyaz caydir. Poset cayini kaynar suda bekletip icebilirsiniz, bize gerekli olan posetlerin kendisidir. Bunlarin tamamen sogumasini (!) bekleyin ve buz dolabina koyup burada birkac dakika bekletin. Buz dolabina koymadan önce tamamen sogumus olmalari gerekiyor bu cok önemli, zira sogumadan konuldugunda yararli maddeler zarar görüyor, etkisi azaliyor. Buz dolabindan cikarttiktan sonra gözlerinizin üzerinde 10-15 dakika bekletin. Antioksidanlar sayesinde göz altinda biriken su emilir ve morluklar giderilir.

5. Sirrim: Vazelin
Özellikle pahali parfümlerde insan hemen bitmemesini, daha kalici, daha yogun olmasini ister. Ben parfümün daha kalici olmasi icin boynuma, sakaklarima ve bileklerime biraz vazelin sürüyorum üzerine istedigim parfümü uyguluyorum. Böylelikle koku cok cok daha kalici oluyor ve bütün gün mis gibi burnunuza geliyor. Biz Türk milletinde selamlasmak icin cok yakinlasildigi icin bence koku, yüze de uygulanmalidir, örnegin saclarinizin basladigi yerlere parmaklarinizla hafifce sürebilirsiniz, koku burada en kalici olur. Bunun icin parfümünüzü veya kokulu yaglardan kullanabilirsiniz. Bunu ne zaman yapsam iltifat aliyorum, o kadar söyliyim!

***

Iste bunlar yüz bölgesi icin en iyi 5 güzellik sirrim. Umarim sizin icin de faydali olmustur ve bu seriyi begenir devamini istersiniz. Haftaya Carsamba bu serinin vücut bölgesi bölümünü yayinlayacagim. Orada görüselim!

Sevgilerimle,
Eylem

42 comments :

  1. Süper Post! Ilk isim Vaseline ve rapidbrow almak :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cook tesekkür ederim caniiim. Kesinlikle denemelisin RapidBrow müthis bir sey :D

      Delete
  2. Aaa ben RapidBrow ilk kez görüyorum bende denemeliyim :) Çok güzel bir yazı olmuş ellerine sağlıkk :)

    ReplyDelete
  3. resimdeki senmisin? nekadar guzelsin maasallah ya. blogunu instagramdan kesfettim iyikide kesfetmisim cok guzel yazilar var. bu yaziyada ayrica bayildimm

    Sevgiler,
    büsra :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ya ne güzel bir yorum, cok tesekkür ediyorum o senin güzel görüsün! Bu arada resimdeki benim evet :). Bloguma hosgeldin!

      Delete
  4. bayıldım bu yazına ve devamı da gelmeli parfümü daha kalıcı kılma yöntemini de bende deneyeceğim çok güzel geldi :) emeğine sağlıkk

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nagehancim cok tesekkür ediyorum güzelim. Dene tabii, cok ise yariyor. :)

      Delete
  5. Cok begendim yine cok begendim. Guzelligine masallah, paylasimlarina da tebrikler diyorum! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ya ne tatlisin cok tesekkür ediyorum, o senin güzelligin! :) bloguna geliyorum ben de hemencik.

      Delete
  6. Taze bloguma da beklerim Eylem! (:

    ReplyDelete
  7. Vuhuuu ben bu serinin müptelası olurum ♥️ :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Canim benim begenmene cok sevindimmm. :)

      Delete
  8. Poşet çayı deneyeceğim mutlaka her gün tüketiyorum zaten boşuna direk çöpe gidiyorlar :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bence de zaten iciyorsan hicbir masraf olmayacaktir, posetlerini de artik degerlendirebilirsin. :)

      Delete
  9. harika bir seri olmuşşş kesinlikle devamı gelmenı cok begendıgım yazını kuzu haftaya carsambayı dort gözle bekliyorumm :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Canimsin sen benim cok tesekkürler fistigim, begenmene cok sevindim!

      Delete
  10. Vazelin yontemi ne kadar degisikmis ilk firsatta ben de denicem! Bu seriye bayildim bu arada, devamini bekliyorum heycanla :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Canim cok tesekkürler, mutlu ettin beni. :)

      Delete
  11. Harika bir yazı olmuş tatlım ya (: tam benlik olmuş kaşlarım bayram etsin ollleyyy :**

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tatlim faydali olmasina cok sevindim! :)

      Delete
  12. Vazelin yöntemini sadece ben uyguluyorum sanıyordum :D

    ReplyDelete
  13. Merhaba; yazılarınızı çok beğendim. vazelin fikri de çok yaratıcı geldi. mutlaka deneyeceğim:) kendi bloguma da beklerim theruj.blogspot.com.tr

    ReplyDelete
    Replies
    1. Merhabalar, cok tesekkürler begenmenize cok sevindim. Geliyorum tabii hemen. :)

      Delete
  14. Harika bir seri olmuş Eylem'cim vazelin fikrini daha önce hiç duymamıştım hemen uygulamak lazım :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tesekkürler kuzum begenmen beni cok mutlu etti. :)

      Delete
  15. Limonlu buz küpünü çok merak ettim,çok güzel çok yararlı bir yazı olmuş :)

    ReplyDelete
  16. Çok güzel öneriler canım saç bakım sırlarını merakla bekliyorum :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Canimsin, ben de yayinlamayi merakla bekliyoruum. :)

      Delete
  17. Çok güzel bir seri olacağını daha ilk konudan söyleyebilirim. :)

    Konunun hazırlanışı; resimlerin özenle seçilip yerleştirilmesi ve bu denli güzel bir anlatım gerçekten saygı duyulacak türden.

    Rosense gülsuyunu mutlaka denenecekler listesine aldım. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne kadar güzel bir yorum, cok tesekkür ederim! :)

      Delete
  18. Ben de gül suyu kullanmayı çok seviyorum. Harika bir yazı olmuş. Ellerinize sağlık.

    ReplyDelete
  19. Yağlı ciltler için gülsuyu önerir misiniz? İyi gelmediğini söyleyenler var ama ben çok kullanmak istiyorum faydalarını bildiğim için

    ReplyDelete
    Replies
    1. Benim cildim de yagli normalde, yere göge sigdiramadigim gül suyuyla "düzeltebildim". :) Yani buna iliskin de cildimde suana kadar hicbir olumsuzluk meydana gelmedigini söyleyebilirim, kac paket bitirdim suana kadar kim bilir. Tam bir gül suyu fanatigiyim ve kesinlikle tüm cilt tiplerine de tavsiye ederim (tabii buna karsi alerjik olmadiklari takdirde).

      Delete
  20. Ben karma bir cilde sahibim. T bölgesi yağlı ,diğer bölgelerde ise pullanmalar olabiliyor. Gülsuyu pullanmayı arttırır mı dersin ?

    http://seboreiksel.blogspot.com.tr/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zannetmem cünkü gülsuyu cildin asit oranini dengeliyor bu yüzden dogal bir tonik olarak her cilt tipine öneriliyor. Bence bir denemelisin :)

      Delete
  21. Öncelikle bu güzel yazınız ve bilgileriniz için size çok teşekkür ederim:) Bır sorum olacak saçma olacak ama olsun aklımda kalmasın:) Kil maskesi demişssiniz önerdiginiz bi marka varmı ya da herhangı bı maske olur mu:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ben tesekkür ederiim asil! Toz seklinde saf kil olur, aktarlarda vs. bulabilirsin. :)

      Delete
  22. Yeniden tesekkur ederım yenı yazılarınızı dört gözle bekliyorum :)))))))))

    ReplyDelete