#GüzellikSirlarim: Vücut Bölgesi

14 January 2015

Herkese merhabalar!

Gecen hafta baslattigim #GüzellikSirlarim serisini bu kadar begeneceginizi tahmin etmemistim, cok mutlu ettiniz beni! Güzel yorumlariniz icin tesekkür etmek istiyorum bu noktada. Bu sekilde beni sürekli motive ediyorsunuz, bu motivasyon sayesinde de daha iyi, daha güzel yazilar paylasma istegim artiyor. :)

Yüz Bölgesi sirlarimi gördünüz, yorumlarda gördügüm kadariyla daha önce duymadiginiz faydali tüyolar bulmaniz mümkün olmus - ne güzel! Bugünkü yazida sizlere vücut bölgesi sirlarimdan bahsedecegim. Bakalim bu konuda en iyi 5 sirrim neymis..




1. Sirrim: Bebek Yagi
Vücut bakiminda olmazsa olmazim bebek yagidir. Hicbir sey olmasin bebek yagi olsun - o derece. Pahali hatta hicbir etkisi olmayan vücut losyonlarina yüksek fiyatlar ödemek yerine, cildinizi müthis bir sekilde nemlendirmek icin örnegin benim kullandigim Johnsson's bebek yagini kullanabilirsiniz. Birkac uygulama sonrasi özellikle bacaklarinizi asiri derecede pürüzsüz yapacak, pütürcükleri giderecek ve isil isil bir görüntü kazandiracaktir. Bacaklarinizi vs. jiletle aliyorsaniz, köpük yerine de bebek yagini kullanabilirsiniz; hem daha kolay olacaktir hem de kil dönmesi engellenecektir, ayni zamanda da cildinizi nemlendirmis olacaksiniz. Daha nolsun?

2. Sirrim: Vücut Peelingi
Kil dönmesinden bahsetmisken hemen buradan devam edelim. Hic de hos bir görüntü degildir ve kimse meydana gelsin istemez. Istememek yetmiyor tabii bunun icin bir seyler de yapmak gerekir: vücut peelingi! Kil dönmeleri tikanmalar yüzünden olusur, bu yüzden düzenli olarak cildinizi, üst tabakasinda biriken ölü deriden arindirmaniz gerekir. Bunu, dusta peeling veya kese yardimiyla haftada bir veya iki kez yapabilirsiniz. Ister hazir peeling satin alin, ister sekeri balla karistirarak kendiniz hazirlayin, karisimi vücudunuza ovalayin. Hatta Türk kahvesi de ekleyebilirsiniz. Bu, kan dolasimini hizlandiracak, selülitlere karsi da etkili olacaktir.

3. Sirrim: Rexona Maximum Protection
Koltuk altlarinizin kuru kalmasini, sizi yari yolda birakmamasini istiyorsaniz size önerebilecegim harika bir deodorant Rexona Maximum Protection'dir. Kremsi yapiya sahip oldugu icin ben dustan sonra uygulamayi daha hijyenik buluyorum. Ve size su kadarini söyleyeyim; bunu ne zaman uygulasam bütün gün boyunca bir damla terlemiyorum. Asiri sicak günlerde dahi koltuk altlarini yüzde yüz kuru tutuyor, kokuyu önlüyor. Terletmemesi ne kadar saglikli orasini bilemem, suana kadar olumsuz bir durum meydana gelmedi. Ancak özel günlerde veya cok sicak yaz günlerinde harika bir kurtarici, olmazsa olmazimdir. Terlemeye karsi en etkili sirrim!

4. Sirrim: Patates
Özellikle bugday ve esmer tenli kisilerde dirsek, diz kapaklari ve koltuk altlarinda kararmalar olusabiliyor. Bu noktalar, cilt tonunuzdan daha koyuysa ve bu sizi rahatsiz ediyorsa kararmalari patates yardimiyla tedavi edebilir, kendi tonuna döndürebilirsiniz. Bunun icin bir patatesi ortadan kesin ve ic tarafini vücudunuzun ilgili bölgelerinin üzerinde ovalayin. Birkac uygulamadan sonra kararmalarin acilacagini gözlemleyebilirsiniz. Dirseklerde yag bezi bulunmadigi icin cabuk kararirlar, bu yüzden kararmamalari icin sürekli nemli tutmaniz gerekir. Nemlendirmek icin cesitli nemlendiriciler veya bebek yagi kullanabilirsiniz.

5. Sirrim: Suyun Ayari
Bu uygulamayi yaptigimdan daha önce bir yazimda bahsetmistim. Sıkı ve saglikla isildayan bir cilt istiyorsaniz dus alirken suyun ayarina dikkat etmenizi öneririm. Özellikle selülite karsi iyi geldigine inaniyorum - tabii düzenli yaptiginiz takdirde. Dus aldiktan sonra son asamada suyun ayarini bir sicaga, bir soguga ayarlayin. Mesela degisimli olarak üc kere sicaga, üc kere soguga ayarlayabilirsiniz. Bu uygulama kan dolasimini hizlandiriyor ve cildi sıkılastırıyor. Tabii selülitlerin bir anda kaybolmasini beklemeyin, saglikli beslenme ve spor da büyük bir etkendir!


***

Iste bunlar benim vücut bölgesi icin güzellik sirlarimdi. Kücük bir yorum birakirsaniz cok mutlu olurum. :) Haftaya Carsamba #GüzellikSirlarim'in Sac bölümünü yayinlayacagim, kacirmayin!

Buradan bir önceki bölüme gidebilirsiniz.

Sevgilerimle,
Eylem

23 comments :

  1. Yine mutevazi gorunmeye calisan ancak tum kalbiyle bilgilerini paylastigin bir yazi!
    Cok keyif aldim:) ♡

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tesekkür ediyorum canim, cok sevindim begenmene! :)

      Delete
  2. yine çok başarılı güzel bi yazı olmuş tüyo verdiğin yazılara hayranıımm doğrusu keşke her gün gelse:)) ilk fotodaki rujunu çok beğendim sanada çok yakışmış markasını öğrenebilirmiyim:) sevgiler, hazal

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cok tesekkür ediyorum, keske dedigin gibi her gün bir seyler yazabilsem ama maalesef o kadar vaktim olmuyor ve herhangi bir sey de yazmak istemiyorum, en iyisi olmasi icin biraz zaman alabiliyor yayinlar, anlayisiniza siginiyorum. :)

      Fotoda kullandigim ruj Chanel Rouge Coco Shine "81 Fiction". :)

      Delete
  3. çok faydalı bir yazı olmuş emeğinize sağlık :) bende beklerim ...sevgiler

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cok tesekkür ederim. Gelirim tabii. :)

      Delete
  4. Bilgi için teşekkürler.
    Sevgiler.

    ReplyDelete
  5. Patates benim de uyguladığım ve çok memnun kaldığım bir madde :) Rexona Max Protection'u ise mutlaka deneyeceğim. Çok güzel bir yazıydı yine :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cok tesekkürler Tubacim. Dene tabii, memnun kalacagindan eminim. :)

      Delete
  6. emeğin , özenin harika !
    bayıldımmmm yazına bayıldımmm :)

    ReplyDelete
  7. Yazıdaki patates ve rexonanın bahsettiğin deodorantı hariç hepsini bilip uyguladığım için çok mutlu oldum.Bu arada patates olayı çok ilginç gerçekten rexona deodorant olarak en başarılı markalardan biri bence bunuda alıp deneyeceğim.Çok yararlı,çok güzel bir yazı olmuş sevgileer:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bence de öyle, özellikle Maximum Protection asla eksik olmamasi gerekenlerden. Güzel yorumun icin tesekkürler Öznur, öpüyorum. :)

      Delete
  8. Hele bu kış aylarında çok işimize yarayacak bilgiler, teşekkürler :)

    ReplyDelete
  9. Böyle doğal güzellik sırlarını kendimi bildim bileli hep bloglardan okurum bu faydalı bilgiler için teşekkür ediyorum sana kendi adıma kuzum ben de fırsat olursa bu tür yazılar yayınlamak istiyorum bakalım :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rica ederim canim ben tesekkür ederim. Yayinla tabii merakla bekliyorum. :)

      Delete
  10. uygulamis oldugum bazi tuyolara cok mutlu oldum.demek ki iyi seyler yapiyormusum dedim :) patatesi ilk kez duydum ve guzel,yararli bir tuyo oldugunu dusunuyor tum kizlar adina tesekkur ediyorum ;)) yasasin bakimli miss gibi kizlarr ;) kocaman opucukler size de emeginize de :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yasasinnn! :) Begendigine cok memnun oldum, tesekkür ediyor ben de öpüyoruum. :)

      Delete
  11. Rexona yı hiç bir yerde bulamadım siz nerden aldınız acaba ? :) 1 aydır falan bakıyorum ama yok

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gratis'te veya Watsons'ta olmasi lazim canim orada kirmizi pakettekinin oldugunu biliyorum ismi Clinical Protection. Ambalajlari farkli oluyor genelde, hepsi de ayni ama. Rexona Clinical Protection'a bir göz at, tam
      olarak hangisindeydi bilmiyorum ama dedigim gibi ya gratis ya watsons'ta kesin vardi. :)

      Delete
  12. I loved as much as you'll receive carried out right here.
    The sketch is attractive, your authored subject matter stylish.

    nonetheless, you command get got an nervousness over that you
    wish be delivering the following. unwell unquestionably come further formerly again as exactly the same nearly very often inside case
    you shield this hike.

    ReplyDelete