DIY: Sicak Raffaello Rüyasi

14 December 2014

Herkese iyi Pazarlar!

Bu aralar pek yazamiyorum kusura bakmayin; seminerler, finallere hazirlanmalar derken zaman akip gidiyor. Noel tatiline bile, tatil boyunca ders calisacagim icin, hic sevinemiyorum. Anlayacaginiz bu aralar nefes almaya dahi vakit yok. Ama merak etmeyin, blog ihmal edilmeyecek! :)

Neyse ki bugün Pazar ve dinlenmek icin mükemmel bir gün. Aslinda ders calismak icin de mükemmel, ama orasini karistirmayalim. :) Cok calistiktan sonra bence kendimizi ödüllendirmek de önemlidir. Ben bu sekilde hem motivasyonumu yüksek tutabiliyor, hem de enerji depolayabiliyorum.

Bu soguk ve karin yagmasina ramak kalmis günde kendime bir güzellik yapip Sicak Raffaello Rüyasi olarak adlandirdigim icecegimi hazirladim ve kendimi simarttim! Soguk kis günlerinde tatli, sicacik icecekler favorimdir. Hadi herkes mutfaga! 

SICAK RAFFAELLO RÜYASI


Beyaz cikolatali, Raffaello'lu, kremali mi kremali bu sicak icecek, kis aylarinda favoriniz olacak müthis bir tada sahip. Üstelik hazirlanisi da cok basit! Severek ictigim ve kendimi simarttigim bu icecegi nasil hazirlamisim hadi birlikte göz atalim..


Neler gerekli? Bir bardak süt, sıvı krema, sıkılabilir krema, Raffaello, beyaz cikolata ve tarcin.


Nasilir yapilir? Sütü bir tencerede isitin ve dibinin tutmamasi icin sürekli olarak karistirin. Hafiften kaynamaya baslayacakken ocagin altini kapatin ve süte, sivi kremadan bir miktar ilave edin. Böylelikle süt, daha kremsi olacaktir. Karistirdiktan sonra dilediginiz kadar beyaz cikolatadan ekleyebilirsiniz, ancak abartmayin cok tatli oluyor cünkü :). Cok az yeterli olacaktir. Cikolata eridikten sonra icecegimiz hazir!


Kullanacagim bardaga üc adet Raffaello ekledim ve hazirladigim icecegi bardagin icine doldurdum. Icecegin isisi sayesinde Raffaello'lar eriyecek ve müthis tat verecektir!

Son olarak icecegimi kremayla ve bir adet Raffaello'yla süsleyip üzerine tarcin ektim. 

Et voilà! Soguk kis günlerinde sizi simartacak, keyfinize keyif katacak iceceginiz hazir! Ben gözlerin de sizinle birlikte yiyip ictigine inanirim - bu yüzden sunum da cok önemlidir benim icin. Bu icecegi görüp de istahinizin acilmamasi mümkün mü? Hem cevrenizi, hem kendinizi simartmak icin harika bir "kis rüyasi".

Afiyet olsun!

Eylem

21 comments :

  1. Muhteşem gözüküyor! Hemen gereken malzemeleri alıp deneyeceğim resimlere bakınca acayip canım çekti :) Afiyetler olsun, elinize sağlık..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Begümcüm cok tesekkür ederim, bence de hemen yapmalisin! Afiyet olsuuun :)

      Delete
  2. Mükemmel görüntüsü var canım çekmedi değil hani :)) Ellerine sağlık canım :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cok tesekkürler güzelim, o halde sen de yapmalisin! :)

      Delete
  3. harika olmuş eminim tadı da harikadır kesin :) emeğine sağlık kuzum bayılıyorum senin bu yazılarına :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ay Nagehan'im cok sagol, begenmene cok mutlu oldum.

      Delete
  4. Hemen uçağa atlayıp yanına gelmek istiyorum beni de şımart lütfennnn:)) Raffaello en sevdiğim çikolata bu tarifi hemen denemeliyim :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ya geeeeeel noluuur! Sana daha güzellerini hazirlarim ben :))

      Delete
  5. Ayyy çok güzel görünüyor çok canım çekti :) eline sağlık benim yerime de iç :)

    ReplyDelete
  6. Muhteşem görünüyor.

    En yakın zamanda denemeliyim bu tarifi :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Denemelisin bence de! Görünüsü kadar tadi da mükemmel :))

      Delete
  7. Öyle bloglar arasında geziyordum gördüm, insanın canı çekiyor yaw... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aa ne güzel kesfetmissin, hos geldin bloguma o halde. :) yapilisi cok basit hemen yapabilirsin :)

      Delete
    2. Beceriksiz bir erkek için çok zor :))) Boş yere bir faciaya mahal vermiyim :)

      Delete
    3. Cok istersen olur belki, kim bilir.. :D

      Delete
  8. rejim yaptığım bu günlerde bu tarifi görmem hiç iyi olmadı :)
    harika görünüyor elinize sağlık görüntüsü bile bu kadar güzelken tadını çok merak ettim :)

    ben de bloğuma beklerim bu arada yeni stil ve gezi postlarım var :)
    http://samiraslifeandstyle.blogspot.com.tr/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cok tesekkür ederiiim. Ama böyle kis günlerinde bence arada bir kendine güzellik yapmalisiiiiin :) bir kere geliyoruz dünyaya :D

      Delete