DUPE ALARM: Wet 'n Wild vs MAC Velvet Teddy

18 December 2014

Herkese merhabalar,

bugün bir dupe yazisiyla karsinizdayim. Pahali ürünlerin gösterdigi performansi neden uygun fiyatli ürünler de gösteremesin?

MAC'in 'Velvet Teddy' adli ruju bu aralar cok gündemde. Rengi benim de cok hosuma gittigi icin her yerde aradim, ancak hangi magazaya girdiysem "tükendi" cevabiyla karsilastim. Ben de testerini elime swatchlayip bu rujun rengini farkli markalarda aramaya karar verdim - ve kesfimde basarili oldum! Velvet Teddy ile arasinda cok minimum bir fark olan, uygun fiyatli Wet n Wild 'Bare It All' rujunu bu yazimda birlikte inceleyecegiz.




WET N WILD - E902C Bare It All

RENK TONU: Öncelikle renk tonundan bahsetmek istiyorum. Rujun rengi fotograflarda acikcasi biraz koyu kahvemsi cikti, ancak daha cok nude tonunda oldugunu söyleyebilirim. Sicak bir alt tonuna sahip ve kendi dudak renginizi destekleme ve kusursuzlastirma özelligine sahip. Her makyaja yakisacagini, özellikle koyu göz makyajina harika eslik edebilecegini düsünüyorum.

YAPISI VE KALICILIK: Yumusacik bir yapiya sahip. Rengini tek seferde dudaklara veriyor, böylelikle defalarca üzerinden gecmeye gerek kalmiyor. Mat bir bitise sahip olmasina ragmen dudaklari kurutmuyor, aksine besledigini düsünüyorum. Kalicilik konusunda ise yiyip icmediginiz sürece iyi. Yeme icmeden sonra tazelenmesi gerekiyor.


 
MAC Velvet Teddy ile Karsilastirmasi

Gördügünüz gibi, iki ruj arasinda cok minimum bir fark var. Bare It All bir ton daha acikken, Velvet Teddy biraz daha kahveye kaciyor. Ancak yine de ayni renk cervecesinde bulunduklarini söylemek mümkün. Wet n Wild'in ruju bence kesinlikle MAC'e alternatif olarak dikkate alinabilir, dolayisiyla bir dupe'u olarak kabul edilebilir.

Minimum renk farkinin yani sira aralarinda kocaman bir fiyat farki var! MAC'in rujuna 55 TL vermek istemeyenler, Wet n Wild'in 10 TL civarinda olan rujuna bir göz atabilirler!



Sevgilerimle,
Eylem

19 comments :

  1. Wet n wild'ın bu rujunu bu aralar çok sık duyuyorum çok güzel bi rengi var gerçekten sanada çok yakışmış :) Renk farkları dediğin gibi çok az velvet teddy biraz daha pembe alt tonlu gözüküyor. Mac'e 55 lira vermektense wet n wild daha mantıklı gibi :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cok tesekkür ederim Sirinem, aynen bence de öyle :)

      Delete
  2. Bare It All kaç Gratis'e gittiysem hep tükenmiş oluyor.Umarım bir an önce bulurum artık :) Zaten rengine bayıldığım bir ruj. Hakkındaki yorumlarını okumak çok iyi oldu.Ayrıca çok yakışmış :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tesekkür ederim Meltem'cim, umarim bulursun! :)

      Delete
  3. Bu ruju Mac'in Cherish isimli rujuyla da dupe olarak gösteriyorlar hatta ona daha çok benziyor sanırım.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cherish, Bare It All'a göre sanirim bir iki ton daha acik, ama benziyor o da. :)

      Delete
  4. Ben rengini beğendiğim için wet n wild'ın bu rujunu almıştım şimdi okurken hemen baktım benimki neymiş diye ve aynısıymış :) Benim son zamanlarda en sevdiğim ve günlük makyajımda kullandığım ürün kendisi çünkü doğal duruyor :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aa süper! Cidden ben de cok begendim, bu aralar favorim olacagi kesin! :)

      Delete
  5. çok güzel bir yazı olmuş canım Wet N Wild markasının bir çok ruju Mac'e dupe olarak gösteriliyor bu iki renk hakkında da bilgi sahibi olduk cok guzel bır yazı olmus kuzum :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tesekkür ederim Ecem'im, aynen sanirim her ruju Mac'e bir dupe. O yüzden benim de ilk olarak Wet n Wild'a bakmak aklima geldi Mac arayinca :D

      Delete
  6. Wet N Wild rujlarının renkleri ve yapıları gerçekten çok güzel tek sorun ambalajlarının çok dandik olması sanırım :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ay cok dogru söyledin! Kapagini kapatirken sürekli ruja denk geliyo kiriliyor, hic iyi olmamis bu. Cidden ambalajlarini derhal degistirmeleri gerekiyor. Wet n Wild, duy sesimizi! :D

      Delete
  7. Bu ruju ben de cok seviyorum, dedigin gibi koyu goz makyajlarinin harika bi tammalayicisi :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sevilmiycek gibi degil cidden, suan en büyük gözdem bu ruj :D

      Delete
  8. Çok güzel bir yazı olmuş bana da beklerim :)

    begumsel.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Bloğunuz çok hoş iadeyi ziyarete bekliyorum :) http://kirmiziruganayakkabilarim.blogspot.com.tr/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tesekkür ediyorum Hilal, tabii geliyorum hemen. :)

      Delete
  10. En sevdiğim rujum velvet tedy bitti biticek üzülüyorum o yüzden hatta almaya gittiğimde bana da bitti demişlerdi dünyam yıkılmıştı kahve alt tonlu rujlara bayılıyorum ben MAC ten tek ruj şansım olsa yine velvet tedyi seçerdim elimdeki 1milyon rujuma rağmen alırımm ben bunu!Mutlaka wet'n wildi alınacaklar listeme ekledim incelemen de harika!

    ReplyDelete