AKSESUAR: Kapten & Son - Kol Saati

10 December 2014

Herkese merhabalar,

uzun zamandir modaya iliskin yazi yazmadigimi fark edince hemen klavyenin basina gectim - konumuz aksesuar. Aksesuarlarla basit parcalardan olusan kiyafetlerinizi dahi mükemmel sekilde özellestirip stilinizi ortaya koyabilirsiniz!

Ben de bir süredir bana hitap edecek, günlük kullanabilecegim güzel bir kol saati arayisindaydim. Aklimda belirli bir stil vardi ancak "iste bu!" dedigim bir saate ne yazik ki rastlayamamistim. Neyse ki beklemeye degmis! Tam da beni yansittigini düsündügüm, icime cok cok sinen ve fiyatinin bir kurusuna dahi acimadigim Kapten & Son'i buldum! Siz de saat arayisindaysaniz belki de bu yazi seciminizde yardimci olacaktir. :)


Ben bu saati bir hafta önce Kapten & Son'in kendi sitesinden internet üzeri siparis ettim. Almanya capinda her yerde tükenmis oldugu icin magazalarda rastlamak mümkün degildi. Ayni sekilde tükenmis oldugu kendi sitesinde de belirtilmisti, ancak yine de ön siparis vermek mümkündü. Ben de o sekilde yaptim, ödemeyi gerceklestirip beklemeye gectim. :)

Ve ta taam, Kapten & Son saatim dün elime ulasti! Pakedi zaten bir heyecanla acarken bir de bu güzel manzarayla karsilastim. Saatin yani sira icerisinde tam da yilbasina uygun bir baston seker bulunuyordu ve "Ahoi Eylem, gemiye hos geldin! Seni yolculugumuzda "Kapten" (kaptan) olarak selamlamaktan mutluluk duyariz." diye baslayan cok mu cok tatli bir not bulunuyordu pakedin icerisinde. Gercekten özenle hazirlanmis oldugu ortada, dolayisiyla Kapten & Son, müsteri memnuniyeti maksimizasyonunu temel almis bir marka olarak kazindi aklima. Üstelik düsünsenize, ismimle hitap edilmis, bunu her müsteriye yapiyorlar. Bu emegi alkislamak gerekir!

Hadi simdi saate biraz yakindan bakalim...


Bendeki saatin modeli Campina Brown Leather. Bu saat klasik ve bana göre zamansiz, ömrün her dönemine yakisacak türden. Isvec stilinde tutulan bu saat, degisebilir kordona sahip ve bunun icin de bircok farkli renkte kordonlar mevcut. Ben hakiki italyan derisi olan kordonun kahverengisini tercih ettim. Kasa rengi ise rose gold. Bunun yani sira önemli olabilecek bir detay da 5 ATM su gecirmez olmasidir.


Bir önceki yazimda da belirtmis oldugum gibi, ben denize ve denizcilige hayran bir insanim. Bu yüzden bu saatte kendimi buluyorum. Klasik ve sade olmasi tamamen giyim tarzimi yansitiyor, buna bir de capa logosu ve markanin isminde gecen Kapten (İsveçce: kaptan) eklenince "iste bu!" dedim. Sanirim kendime yakisacak, beni yansitacak ve icime böylesine sinecek baska bir saat bulamazdim! Stiliyle, sadeligiyle ve islemenin kalitesiyle, saat konusunda oldukca titiz bir insan olarak beni büyülemeyi basaran nadir saatlerden birisidir bu. Sunu da eklemeliyim ki Kapten & Son'i daha önce kimsede görmemis olmam da tercihimde etkiliydi. :)


Stili gibi kalite acisindan da bana göre gercekten mükemmel bir saat. Gerek islenmesi gerekse durusu adeta zarafet ve karizma saciyor. Zamansiz, sade ve kolunuzdan eksik etmeyeceginiz bir saat ariyorsaniz bence Kapten & Son'a bir sans verebilirsiniz.


Buna alternatif olarak Daniel Wellington saatlerine de göz atabilirsiniz. Onlar da bu stilde, sade ve şık. Ayni sekilde kordonlari da degisebilmekte. Ben kisisel olarak Kapten & Son'i tercih ettim, DW'in buna benzer olmasina ragmen beni yine de bir türlü cezbetmeyi basaramadi. Hersey prensip meselesi, "kendimi bulamadim". :)

***

Farkli modellerin kolda nasil durdugunu görmek icin Instagram'da #BeKapten tagine göz atabilirsiniz. Beni takip etmek icin: @eylemdelacroix.

Siz ne tür saatler kullaniyorsunuz, 
hangi stilleri tercih ediyorsunuz? 

Eylem

20 comments :

  1. çok sık bir saat cok begendım canım sana da cok yakısmıstır eminim ki iyi günlerinde kullan :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ecemcim tesekkür ediyor, cok cok öpüyorum seni.

      Delete
  2. çok güzelmiş rengi de çok kullanışlı her kıyafetle olur gibi geldi... güle güle kullan :)

    bloğuma beklerim ben de :)
    http://samiraslifeandstyle.blogspot.com.tr/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kesinlikle günlük kullanim icin cok uygun ve hicbir kombinde kötü durmaz :) tabii geliyorum hemen ben de :)

      Delete
  3. Cok güzelmis, güle güle kullan :) ilkkez duyuyorum markayi hemen sitesine bakiyorum ;)

    ReplyDelete
  4. Baktim bir tane bile saat kalmamis ellerinde ;D yeni yilda bakarim yine, güzel saatler gercekten :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Evet ya, yine tükenmis. Sürekli tükeniyor bunlar dogru zamanda siparis vermek lazim :D

      Delete
  5. bayıldımmm nasıl güzel (: güle güle kullan tatlım :* Eski blogumu kapattım bu yeni blogum bende beklerim canm :***
    http://allabouttuti.blogspot.com.tr/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tesekkürler Tuticim, tabii geliyorum hemen. :)

      Delete
  6. Türkiye ye gönderiyorlar mı? Ve kargo ücreti ne kadar ödediniz. Çok güzel bir saat güle güle kullanın

    ReplyDelete
    Replies
    1. Türkiye'ye gönderiyorlar mi tam olarak bilmiyorum, ancak müsteri hizmetleri hemen cevap veriyor, belki bir mail atabilirsiniz :)

      Delete
  7. Bu saati Türkiye'ye gönderip göndermediklerini nasıl öğrenebiliriz? Kargo ücreti ödediniz mi?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ben yurt disindan aldim, ancak saate iliskin cok soru geldigi icin Türkiye'ye gönderip göndermediklerini daha önce sormustum, maalesef su anlik kargo yapmiyorlarmis. Ama yakin zamanda yapacaklarini söylemislerdi, umarim gercekten yaparlar.

      Delete
  8. Merhaba, rica etsem kasa boyunu öğrenebilir miyim büyük mü küçük mü :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bu model kücük olan "campina" model. :)

      Delete
  9. merhaba senin ki campus mü yoksa campina mı arasında ne kadar büyüklük farkı olduğu konusunda bilgin var mı?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bende her ikisi de var, ancak buradaki görsellerdeki model Campina. Aralarinda epey fark var bence, ince bilekte campina daha hos duruyor, campus biraz daha büyük oldugundan bilege tam oturmadiktan sonra abest kaciyor. :)

      Delete
  10. Merhaba yazınızı 2 yıl önce yazmışsınız Türkiye ye gönderim var mı yok mu ben bulamadım rica etsem yardımcı olabilir misiniz acaba ?

    ReplyDelete
  11. Kesinlikle ben de aynı konuya bakıyordum.Türkiye’ye gönderimi var mı bjlamadım?İnstagram hesaplarına da yazdığım halde cevap gelmedi ��

    ReplyDelete