CEKILIS SONUCU!

25 November 2014


Ve beklenen gün geldi! 

Öncelikle cekilisime katilimin bu kadar yogun olacagini tahmin etmiyordum, her birinize cok tesekkür ederim, harikasiniz! Elimden gelse hepinize birer paket yollamak isterdim, ancak anlayacaginiz üzere maalesef sartlar izin vermiyor. Sunu söyleyeyim ama, ilerleyen zamanlarda yine harika cekilisler sizi bekliyor olacak. :)

Cekilis nasil yapildi? Katilim listesini, yerine getirip belirttiginiz tüm haklari dikkate alarak hazirladim, dolayisiyla bazi isimlere listede bircok kez rastlamak mümkün. Bunu tamamladiktan sonra, random.org/lists sayfasina listedeki isimleri kopyalayarak rastgele düzenlenmelerini ve yine ayni sitedeki rastgele sayi üreticisini devreye sokarak bir sayi belirlenmesini sagladim. Bu sayiyla da listedeki kazanan belirlendi.

Kafanizda soru isareti birakmamak ve dürüst bir cekilis oldugunu vurgulamak icin cekilis esnasini bir video ile kayitta tuttum. 

Hadi cekilisin sanslisi kimmis görelim...


Kazananin, bana 48 saat icerisinde iletisim bilgilerini göndermesini bekliyorum, aksi takdirde belirttigim gibi cekilis tekrarlanacaktir! :)

TEKRAR TEBRIKLER!

Herkese kocaman sevgiler,
Eylem

8 comments :

  1. Ya goremiyorum video acilmiyor kazananin ismini ogrenebilir miyim ?

    ReplyDelete
  2. Hayırlı olsun canım :) daha nice çekilişlere inşallah :)

    ReplyDelete
  3. Ayy bi an ben kazandım sandım heyecanlandım neyse bi dahakine artık :)
    Kazananı tebrik ederim :)

    ReplyDelete
  4. dönmem mi tatlım hemen iletişim bilgilerimi veriyorum :) çok teşekkürler....

    ReplyDelete