REVIEW: KIKO Make Up Milano Ürünleri

21 October 2014

Merhaba güzellerim,
bu aralar asiri derecede kendimle ve odamla mesgulüm. Bazi güzel degisiklikler yapiyorum ic ve dis dünyamda, odamin dekorunu degistiriyorum, benim icin manevi degeri yüksek olan özel esyalarimi düzenliyorum, tabii bunlar da beni yasanmis güzel anilara geri götürüyor ve dokundugum her seyde tarihi parmak uclarimda hissetmemi sagliyor. O yüzden daha cok kendime yogunlastim ve kozmetikten kisacik bir süre uzak kaldim. Neyse ki bu yogunlugu, Italya'nin ünlü kozmetik markasi olan KIKO Milano'dan yaptigim kücük alisverisimle böldüm ve harika ürünler satin aldim! KIKO'dan daha önce hicbir ürün denememistim, bu ilk deneyimim oldu ve söylemem gerekir ki, hem fiyat hem kalite acisindan mükemmeller!

Quick Dry Nail Lacquer 819:
Siyah ojem (Flormar 313)'in yine tabanini görünce yeni bir oje sart oldu. KIKO magazasinda gercekten harika renkler vardi, ancak Oje Koleksiyonu yazimda da gördügünüz kadariyla daha fazla ojeye ihtiyaci olan bir insan degilim. O yüzden kendimi frenledim ve sadece siyahi aldim. 

Hayatimda gördügüm en hizli kuruyan oje bu! Ben cok sabirsizim oje konusunda, hemen kurumasini, tek seferde rengini vermesini isterim. Ve bu, tüm beklentilerimi karsiladi. Flormar'i iki kat sürüyordum, bunda ise tek bir kat yeterli oluyor, saniyeler icinde kuruyor ve hicbir sekilde bozulmuyor! Kaliciligi da iyi. 

Sanirim hayatimin ojesini buldum.





Ultra Glossy Stylo 803 "Pink Flamingo":

Siyah mat ambalajin sadeligi cok hosuma gitti dogrusu, hemen cantadan cikarip sürmelik :). Pakedinde SPF 15 icerdigi ve hipoalerjenik (alerji riskinin en düsük) oldugu belirtilmis. Bence almak icin iyi nedenler bunlar, renginin yani sira tabii. Rengine gecmeden önce sunu belirtmeliyim; sanirim magazada bulunan bütün rujlari elimde swatch'ladim, nasil bir manzara cikti ortaya bilmek bile istemezsiniz. Ama her birine de bayildim dogrusu, birdahaki alisverisim icin simdiden gözüme kestirdigim bircok ruj var.

Sicak bir pembe tonuna sahip olan bu ruj, asiri yumusak ve soft bir yapiya sahip. Bu yüzden dudaklari kesinlikle kurutmuyor, aksine bence harika bir besleyici etkisi var. Lip balm uygulamis gibi bir his birakiyor dudaklarda. Bunun yani sira kokusuna da bayilmadim degil, baskin olmayan güzel bir vanilya kokusuna sahip. Pigmentasyon acisindan sheer oldugu icin renkli lip balmlardan daha cok, normal rujlardan daha az renk veriyor. Parlaklik yok, ancak güzel bir isiltisi oldugu icin gloss etkisi de veriyor. Bu yüzden günlük kullanabilinecek veya yogun göz makyajina harika eslik edebilecek bir ruj oldugunu düsünüyorum. Kaliciligi orta düzeyde. 
Ben bu ruju görür görmez favori rujum olan CHANEL Saga'ya benzettim ve bir dupe'u olabilecegini düsündüm. Karsilastirdigimda ise su kareler ortaya cikti:

Dupe Alarm?
KIKO - CHANEL
Pink Flamingo daha glossy dururken, Saga biraz
daha mat. Yine de benzedikleri söylenebilir.


SMART LIPSTICK 913 "Rosewood":
Aldigim bir diger ruj ise Smart Lipstick serisinden, 913 numarali Rosewood. Bu ruja tek kelimeyle bayildim, mavi alt tonlu gül kurusu rengiyle ve yumusacik yapisiyla beni büyülemeyi basardi. Yukarida bahsettigim ruj gibi besleyici ve dudaklari kurutmayan bir etkisi var. Tam anlamiyla mat degil, ancak dudaklara güzel ve saglikli isilti veriyor. Isiltidan kastim simli gibi degil elbette, daha cok glow gibi düsünün. Pigmentasyon ise mükemmel! Ruj tek sürmede kendini dudaklarda birakiyor. Sürdükten sonra dudaklarimin harika derecede nemlendirildigini hissetmemek mümkün degil. Ayni sekilde pakedinde yine hipoalerjenik oldugu belirtilmis. 

Kesin tavsiyemdir!




Definition Eyeliner:
Indirimde oldugunu görünce, eyeliner asigi olan biri olarak bu ürünü sepete eklemeden olmazdi. Yogun bir siyaha sahip ve tek seferde rengini veriyor. Ben normalde mat eyeliner tercih ediyorum, bunu da mat zannettigim icin aldim acikcasi. Ancak pek de öyle degilmis, hatta üstünde de yaziyormus "isiltili" oldugu. Likid oldugu icin kullanimi oldukca kolay, ancak asiri ince olan aplikatörü bu kullanimi biraz zorlastiriyor. Gercekten cok ince, o yüzden kalin cizgi cekmek icin birkac defa üzerinden gecmek gerekiyor. Ancak cizginin kuyruk kismi müthis oluyor, onu söylemem gerekir!
Kalicilik konusunda oldukca iyi, bütün gün bozulmadan duruyor. Bu ürünü kesinlikle eyeliner cekmeye yeni baslayanlara tavsiye etmiyorum, ince fircasi kullanimi oldukca zorlastiriyor cünkü. Benim yine de sevdigim bir ürün oldu.





***

Yurt disina ciktiginizda kesinlikle ugramaniz gereken bir magaza! Kendiniz degil de bir yakininiz cikacaksa eger, eline bir siparis kagidi vermeden göndermeyin :).

Sevgilerimle
Eylem

11 comments :

  1. Quick Dry Kiko ojeleri benimde favorilerim, bizim magazada cok az secenek vardi gecen gittigimde ve ucuzlatmislardi, umarim yeni renkler gelir. Tavsiye ettigin rujlara bakacagim bir dahaki gittigimde :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Online Shop'undan da siparis verebilirsin sizin magazada yoksa canim. :)

      Delete
    2. yapmak istedim ama kargo parasi cok yüksekti, galiba en az 40-50 Euro ismarlaman gerekiyor kargo parasini ödememek icin, keske onuda indirseler biraz :)

      Delete
    3. Ya kötüymüs o. Ne diye kargo fiyati o kadar yüksek olur.. hic anlamam.

      Delete
  2. içim gitti bu yazıyı okurken :( ne yazıkki türkiye de kiko yok ve benım en sevdıgım markalardan bir tanesi kiko :( ne zaman yurt dısına cıksam stoklayıp geliyorum :) gule gule kullan canım cok guzel bır alıverıs olmus. ve dekarosyonuda oldukca merak ettım dogrusu belkı bızı odanda gezıntıye cıkartırsın :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sen iste, ben sana burdan kargo yapar yollarim güzelim :). Cok öptüm.

      Delete
    2. ayyy canımsın yaa tesekkur ederımmm :))

      Delete
  3. katıldım çok iyiymiş

    ReplyDelete
  4. Kıko urunlerını acayip merak etmekteyim , ah bir gelse birtane olsa dnemeyi çok istiyoyumm ben :) gule gule Sürüştür beybim,iki renkte hoş duruyor.

    ReplyDelete
  5. merhaba, blogunuz çok açıklayıcı olmuş. benim de Kiko deneyimim olmuştu. ancak sizin kadar iyi açıklayabildim mi bilmiyorum. http://generalsdoughter.blogspot.com.tr/2014/11/kiko-cosmetics-milano-alsverisim.html

    ReplyDelete
  6. ben parfümlerini de çok begeniyorum, yurt dısına her çıkışımda hep ürünlerinden, hem de parfümlerinden stokluyorum. :D

    ReplyDelete