FALL MUST-HAVES: Sonbaharin Olmazsa Olmazlari

03 September 2014

Merhaba arkadaslar,

Eylül'ün gelmesiyle doga, yazin yogun temposu ve yorgunlugunu atmaya hazirlaniyor. Yapraklar gibi bronzlugumuz da soluyor ve ayakkabilarimizdaki kumdan kurtulma vakti geliyor. Ee, her güzel seyin bir sonu vardir elbet, yazin da oldugu gibi. Bosuna mi "son" bahar deniliyor?..
Sadeligin ön planda oldugu bu mevsimin tarzi ve tonlari bana oldukca hitap ediyor. Takilan takilar, yapilan makyajlar, kullanilan aksesuarlar tam bir asalet abideleri. Bana göre tam anlamiyla bir arinma mevsimidir. Bu yazimda sizleri sonbahara hazirlamak ve bu mevsimde kullanmayi sevdigim esyalarimi göstermek istiyorum. Böylelikle fikir edinebilir, sonbahara dopdolu güzel bir adim atabilirsiniz.


Görsele genel bir göz atinca özellikle tonlar dikkat cekiyor. Sonbahara en yakistirdigim renkler bordo ve toprak tonlaridir. Bu tonlar, dogayla ve sonbaharin serinligine eslik eden ilik günes isinlariyla adeta uyum icinde dans ediyor. Hadi biraz yakindan bakalim..
Bilgi: Aktüel olan ürünlerin hangi magazada satista oldugunu ve fiyatini assagida bulabilirsiniz.


Sonbaharda en sevdigim aksesuar, melon sapkadir. Sade bir kiyafeti bu gibi aksesuarlarla tamamlayabilir ve daha tarz bir görünüm elde edebilirsiniz. H&M, 24,95 TL.

Taki olarak rose-gold takilarini tercih ediyorum. Hafif bakirimsi, altin renginde olan takilar adeta sonbahar icin yaratilmis. Bu baglamda kalin zincirli kolyeler favorim. Bir butikten almistim, maalesef ismi aklimda degil.


Bordo rengini bu mevsime asiri yakistirdigimdan dolayi, bu canta favorim. Hem zarif, hem şık. Sade tonlardaki kiyafetinizi bordo renkli aksesuarlarla harika kombinleyebilirsiniz. H&M.

Gördügünüz gibi sonbaharda aksesuarlara agirlik veriyorum. Bu konuda olmazsa olmazim kesinlikle büyük ve kaba bir kronograf saattir. Fossil: ES2681 model.

Göz makyaji icin her mevsimde, agir makyaji sevmedigimden, toprak ve nude tonlarini tercih ediyorum. Daha dogal ve soft bir görünüm sagliyorlar. Naked 2 paletinin bir dupe'u olan bu W7 In The Buff adli palet bu konuda cok basarili. Amazon.com, 8 €.

Sonbaharda dudaklarimi vurgulamak istedigimde ise bordo renkli bir lipliner'i, yogun ve koyu renkli tonlarda parlaklik sevmedigim icin, ruj olarak kullaniyorum ve bununla mat bir görünüm sagliyorum. P2 Perfect Color Lipliner 140 Sexy Nanny, 2€.

Dudaklarimin daha dogal durmasini istedigimde ise nude tonlu rujlari tercih ediyorum (kapsamli yazisi icin buraya tiklayabilirsiniz). Chanel Rouge Coco Shine 78 Interlude, 110 TL.

Ee tabi ojesiz de olmaz! Bu konuda da yine bordo, toprak ve siyah tonlarina yöneldim. Bana göre cidden sonbahari tamamlayan renklerdir bunlar. P2 Miss Velvet, Maybelline 830, Flormar 313.

Ve tabii sonbahar kokusu. Bu konuda elbette parfüm eksik olmamalidir. Ben parfümlü olan bir vücut losyonuna yöneldim. Bu mevsimde cildinizin nemlendirilmesi oldukca önemlidir. Böylelikle hem cildimi beslemeyi, hem de parfüm isini bir ürünle halledebiliyorum. Üstelik parfümlü nemlendiricilerde koku, daha uzun süre ciltte kaliyor. Giorgio Armani Si Perfumed Body Lotion.





Hepinize aklinizda güzel anilarla kalacak bir sonbahar diliyorum,
Eylem

12 comments :

  1. Kazaginda cok güzelmis, sende öyle tatlim :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Canim benim tesekkürler, o senin güzelligin :)

      Delete
  2. Kazağını nerden aldığını ve fiyatını da öğrenebilir miyiz? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ya maalesef öyle taninmis bir magazadan degil, kücük bir butikten almistim ismi ne yazik ki aklimda degil :/ ancak sonbahar koleksiyonlarinda bu tarz pancolar var simdi, arastirip buraya yorum olarak birakacagim :)

      Delete
  3. harika bunlarr :) canım ellerine saglık buyuk zevkle okudum :)

    ReplyDelete
  4. Çanta ve şapkanın çok benzerini kullanıyorum gerçekten o yazın renklılığınden toprak tonlarına geçmeye bayılıorum sonbahara en uyumlu renkler:) çok şık olmuş:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. O halde güzel bir secim yapmissin! Toprak ve bordo tonlari asik olunasi :).

      Delete
  5. ay cok eglenceli ve faydali olmus:) harika! bu cantayi hm den mi almistiniz? eger oyleyse zaman ve fiyat notu duserseniz cok sevinirim:) bir de gozlugun ayni sekilde:) musmutlu gunler dilerimm:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Begenmenize cok sevindim! Cantayi H&M'in sonbahar koleksiyonundan almistim gecen sene dogru hatirliyorsam. Ancak suan da buna benzer cantalar var, bir göz atin isterseniz. :) Gözlük konusuna gelirsek, Ray-Ban'in RB3025 Aviator modeli. 350 TL civari bir fiyati var.

      Ben de ayni sekilde güzel bir hafta sonu gecirmenizi diliyorum :).

      Delete