TAG: Cantamda Ne Var?

08 August 2014

Herkese merhabalar,

gerekli-gereksiz seyleri cantasinda bulunduran kadin, her seye karsi hazirliklidir, garantilidir. Tabii ki herseye hazirlikli olma durumuna, zombi istilasi da dahildir. 

Ben gündelik olarak büyük, valizimsi cantalari tercih ediyorum. Elbette kücük cantalara yöneldigim dönemler de oluyor, ancak cogunlukla daha pratik olduklari icin büyük cantalar kullaniyorum. Bunlarin icinde en begendigim ve severek kullandigim Louis Vuitton Neverfull GM cantam ise, bana cok özel bir insan tarafindan hediye edilmisti. Bu baglamda, kendisine buradan tekrar tesekkür ediyorum. Bu yazida, icerisinde neler oldugunu ve cantamin olmazsa olmazlarini birlikte inceleyecegiz. Yazinin alt kisminda tag'ledigim kisileri bulabilirsiniz.



Cantayi oldugu gibi, normalde de nasilsa, almaya özen gösterip hicbir sey eklemedim veya cikarmadim. Dogal görüntüsü her zaman böyledir; karisik. Ne kadar titiz olsam da, bu konuda tam bir kaos insaniyim.



TeNeues Vogue Ajandasi
Anahtarlik
LV Cüzdan


Cantamda bulunmasi gereken en önemli sey kücük bir sise sudur. Bunun yani sira yapilacaklari ve blog fikirlerimi kaydettigim Vogue ajandam, LV cüzdanim ve anahtarlarim da bir o kadar önemlidir. Anahtarliklarimdan bahsetmem gerekirse, onlar benim icin cok özeldir. Her gittigim yerden almayi aliskanlik haline getirdigim icin tam bir anahtarlik delisi oldum. O kadar cok birikti ki, her birini yanimda tasimam mümkün degil artik.



Bir diger vazgecilmezim de bircok cihazin yerine gecen telefonumdur. Kendisiyle hem fotograf cekiyor, hem de müzik dinliyorum. O yüzden kulakliklarim da asla eksik olmamalidir. Kücük bir flash bellek, ayna ve günes gözlüklerim de her zaman cantamdadir.

Ray-Ban Aviator
Chloé Ayna
Büyütmek icin tiklayiniz.
Cantamda, o gün hangi parfümü kullandiysam, yanima aliyorum. O gün de Beyoncé Heat Rush adli kücük boy parfümünü yanima almistim. Digerleri hakkinda sanirim pek birsey söylememe gerek yok.

L'Oréal Elnett Sac Spreyi, Soap&Glory Hand Food El Kremi, Beyoncé Heat Rush, Mendil, Labello Lip Butter ve Kalemler.



Cantamda her zaman yiyecek birseyler de bulundururum. Yemekten sonra fresh bir his icin sakiz vazgecilmezim ve olmazsa olmazimdir.

Extra Professional Strong Mint Sakiz, Oneo Slims Naneli Sakiz, Em-Eukal Balli Seker ve Kinder Bueno.



Biraz da olsa düzen getirmek icin, cantamda iki adet kücük cantaciklar bulunduruyorum. Gri Clinique cantamda acil durumlar icin ürünlerim bulunurken, mercan renkli Lancôme cantamda makyaj malzemelerimi bulunduruyorum. Makyaj icin yanima aldiklarim konusunda oldukca minimalistim.

Isana Cilt Dezenfekte Jeli,
Always Ped Kutusu,
Dalan d'Olive Yogun Bakim El Kremi
(aytintili incelemesi icin buraya tiklayabilirsiniz),
Adidas Deodorant,
Wet 'n Wild Törpü
ve yarabantlari.

Essence Matlastirici ve Sabitleyici Pudra,
Pudra Fircasi,
Tarak
ve Chanel Rouge Coco Shine 79 Saga
(ayrintili incelemesi icin buraya).

Bunlar benim cantamda bulunanlar. 
Peki ya sizin cantanizda vazgecemediginiz esyalariniz neler?

____________________________________________________________________
Bu tag'e katilmasini istedigim 5 kisi:
Somurtkan Sirine
ve tabii ki katilmak isteyen herkes.

Ayrica bu bloglara da göz atmanizi öneririm.

Sevgilerimle,
Eylem

14 comments :

  1. ajandana bayıldım çok güzelmiş.benimde çantamın hali böyle karman çorman:D

    ReplyDelete
  2. Ajandaya kesinlikle bende bayıldım :)) Bu arada beni tag'lediğiniz için de teşekkür ederim en kısa zamanda severek yazacağım :) Sevgiler..

    ReplyDelete
  3. ne kadar düzenli bir çanta )

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tesekkürler :) sanirim cantami düzenli bulan ilk kisisiniz :))

      Delete
  4. canim cok guzel bir post olmus :) hersey detay detay :) yalniz ajandayla bende bakistim yani cok hosmus :) beni de taglemissin cok tesekkur ederim en yakin zamanda yapacagim :) sevgiler

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tesekkürler güzelim, merakla bekliyorum o halde :)

      Delete
  5. Tagin için çok teşekkürler tatlım, en yakın zamanda hazırlayacağım postu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bu cici postunuz için tekrar tebrikler, ajanda beni de fethetti söylemeyi unutmuşum :) Lancome makyaj çantanızın rengi de çok tatlı.
      Benim çantam da burada -> http://yollarbizim.blogspot.com.tr/2014/08/tag-cantamda-ne-var.html

      Delete
    2. Cok tesekkürler canim, postun harika olmus okudum. Ellerine saglik. :*

      Delete
  6. waowww yapmayı dusundugum seyy harika olmus tatlımmm :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. O halde seni de burdan tag'liyorum ve yazini merakla bekliyorum :) tesekkürler güzelim.

      Delete
  7. Süper bir çanta her şey var içinde beni de tag' lemiştin çok teşekkür ederim ama biraz geç kaldım şu an hazırlıorum öptüm:)))

    ReplyDelete
  8. dudak nemlendirici
    kırmızı ruj
    siyah göz kalemi

    ReplyDelete