PARFÜM: Lancôme Hypnôse

04 August 2014

Herkese merhabalar,

bahcede bu güzel havanin tadini cikarirken, burnuma gelen en sevdigim parfümümün incelemesini yazmadigimi fark ettim ve derhal ise koyuldum. Yaz aylarinin vazgecilmez aksesuari bana göre farkli kokulardir. Bunlar, kesinlikle asiri agir olmadan, kendini fark ettirecek kadar yogun olmalidir.

Bu kokulardan biri de Lancôme'un Hypnôse adli parfümüdür. Yumusak keskinligi, bas agritmayan yogunlugu ve koku notalariyla adeta büyüleyen ve isminde gectigi gibi hipnotize eden, her mevsim icin uygun olan oryantal bir kokudur. Kokusu hicbir parfüme benzemeyen bu parfüm, cok farkli ve siradisi geliyor bana. Her tende farkli bir etki yarattigi icin de oldukca özeldir. Bayilarak kullandigim bu parfümü ilerleyen cümlelerde inceleyecegiz..


KOKUNUN NOTALARI:
Üst: Tutku cicegi
Kalp: Gardenya, Yasemin
Baz: Vanilya, Vetiver

Kokunun notalarina göz attigimizda, farkli ciceklerin kullanildigini görüyoruz. Ancak vanilya ve vetiver ile harmanlanmis olduklari icin bu cicek kokulari tam anlamiyla ortaya cikmiyor. Daha cok oryantal-agacimsi bir koku oldugunu söyleyebilirim. Ilk sıkıldıgı an asiri fresh bir koku karsiliyor bizi, sonrasinda ise bu koku yumusak bir keskinlik kazaniyor. Benim en cok hosuma giden ise baz notasidir; vanilyanin verdigi o kremsi ve yogun kokuya vetiverin eslik etmesi cok hos olmus. Tarif edemedigim, ne asiri ciceksi ne de asiri sekerimsi olan bir kokudur bu. O kadar özel bir kokudur ki, üzerimde tasidigimda yasadigim güzel anlari, burnuma gelince tekrar tekrar hatirlamama sebep oluyor.


YOGUNLUGU VE KALICILIGI:
Parfüm, icerdigi ciceklerden dolayi agir degil, ancak cevrenizin bu kokuyu fark etmemesi yine de mümkün degil. Agir olmayan yumusak bir keskinligi var. Kokuyu üzerinizde tasidiginizda, buna iliskin iltifatlar alacaginizin bizzat garantisini verebilirim. Bas agritmayan, gayet yogun oryantal-agacimsi bir kokudur. Kaliciligi konusuna gelirsek, pek birsey söylememe gerek yok. Sabah bir iki fıs sıktıgınızda, aksama kadar üzerinizde kaliyor. Kiyafetlere o kadar siniyor ki, yikamadan kokuyu cikarmaniz mümkün degil. Gün icerisinde yeniden sıkmanıza bile gerek kalmiyor. Böylelikle uzun süre dayanacak bir parfümdür.

FIYAT:
EdP 30 ml: 49,99 € (115 TL)
EdP 75 ml: 98,00 € (289 TL)

***

Bu parfüm benim favorilerimden biridir ve bittikce tekrar aldigim bir üründür. Yogun ve dikkat ceken kokulari seviyorsaniz, bu kokuyu begeneceginizden eminim. 

Sevgilerle
Eylem

8 comments :

  1. cok guzel bir yazi ellerine saglik. lancome un la vie es belle ve tresor adli kokulari da müthis

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tesekkürleeer. Katiliyorum, özellikle La vie est belle harika. Blogumda incelemesini bulabilirsin. :)

      Delete
  2. İade-i ziyarete geldim :)) Blogunuz çok güzelmiş gerçekten:) ne güzel oldu bu blog keşif etkinliği de bir çok blog keşfetme fırsatı bulduk :)))

    ReplyDelete
  3. Merhaba :) sizi keşfettim ve takibe aldım :) banada beklerim :) http://suslusirine.blogspot.com.tr/

    ReplyDelete
  4. Iade-i ziyarete geldim bende:) blogunuz süper.
    Bu arada lancome hypnoseu yıllardır kullandım. Favorilerimden biridir. Bu aralar sıkıldım diye başka kokular arayisindayim. Ama yine de dönüp dolaşıp hypnoseye dönecem sanırım.:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tesekkürler Burcin. Sanirim cidden "hipnotize" edip kendini vazgecilmez kiliyor :)

      Delete