Oje Koleksiyonu + El ve Tirnak Bakimi

07 August 2014

Merhaba güzellikler,

dürüst olalim; her birimiz birer oje canavariyiz. Evde bulunan ojelerimizin sayisi ise, bu konuda ne kadar tehlikeli oldugumuzun altini ciziyor. Bu yazimda sizlerle oje koleksiyonumu paylasacagim. Elbette hepsi bir anda alinmis degil, zamanla biriken, azalmak yerine fazlalasan ojelerimdir. Sıkı oje diyetime ragmen, anlam veremedigim bir sekilde ("tabi tabi") kutuyu zayiflatmayi basaramadim. Ancak su konuda cogunuzun hak verecegini düsünüyorum; ojelerin belirli dönemleri vardir. O yüzden 'all-time favoriniz' olmadiklari takdirde bitmek tükenmek bilmezler. Ojelerimin yani sira, tirnak bakimimdan da bahsedecegim. Renkli post ilginizi cekiyorsa, devama tik tik ツ.. 





Kutuya göz attigimizda, cesitli markalarin ve cesitli renklerin mevcut oldugunu görüyoruz. Oje konusunda fazla para harcamayi, kendim icin gereksiz buluyorum. Ne yaparsam yapayim, base coat ve top coat kullansam da, en pahali ve kaliteli oje bile tirnaklarimda en fazla iki gün dayaniyor, ki zaten ikinci günde sıkılıp cikarmak istiyorum. Bu yüzden kaliciliklari konusunda birsey diyemeyecegim. Oje konusunda renk ve yogunluk disinda bir beklentim yok.

Gelelim sahip oldugum ojelere.. 









KIRMIZI TONLAR
Flormar 321, OPI E55 Red Shatter, Maybelline Forever Strong 505 Forever Red, Pastel 21, Manhattan Lotus Effect 43K, Pastel 56, P2 Color Victim 630 Passion, Markwins.

Kirmizilarda favorilerim, yogun kirmizi tonunda olan Flormar ve Maybelline'dir. OPI ise Shatter koleksiyonundan. Farkli renkte bir ojenin üzerine sürüldügünde, harika bir desen cikartiyor ortaya. Her üc ojeyi de tavsiye ederim.

PEMBE TONLAR
Golden Rose 91, P2 Volume Gloss 180 Miss Velvet, P2 Color Victim 110 Attraction, L'Oréal Paris Color Riche 207 Babydoll, Douglas Absolute Nails 03 Lena, Flormar 320, P2 Color Victim 690 Forever, Manhattan Quick Dry 59G, Manhattan Lotus Effect 53R.

Sadece üc tanesini secme hakkim olsa sececeklerim L'Oreal 207, P2 180 ve Flormar 320 olurdu. Her biri de farkli yogunlukta olmakla müthis renklere sahipler.

NUDE TONLAR
Maybelline Colorama 150 Mauve Kiss, Catrice 06 My Café Au Lait At Nôtre-Dame, Catrice 080 Sing: Oh Champs-Elysées, Manhattan Quick Dry 52B, P2 Nail Foundation 040 Touch, Pastel 110, Golden Rose 06, Golden Rose 117.

Beni benden alan, bana göre en şık, en zarif ojeler nude ojelerdir. Nude favorilerim; Catrice 06, P2 040 ve Golden Rose 117'dir. Özellikle P2 markali oje bir tirnak fondötenidir ve birebir cilde uyum saglamaktadir. Beyaz tonunda olan Golden Rose 117 ise tirnakta French görünümü birakiyor ve bu, sanirim benim en cok kullandigim ojedir.

BURGUNDY-KAHVE TONLARI
P2 Last Forever 120 Dangerous Affair, P2 Color Victim 671 Coffee Mania, Maybelline 549 Midnight Taupe, Manhattan Lotus Effect 96T, P2 Color Victim 700 Rich & Royal.

Bu sarabimsi ve kahvemsi tonlar bana göre tam son bahar/kis tonlaridir. Ayri bir cekicilikleri vardir. Bu tonlarda ise favorim Maybelline'dir.

METALIK TONLAR
Maybelline Forever Strong 830 Put A Medal On It, Catrice 680 Khaki Perry, Catrice 280 London's Weather Forecast, Maybelline Colorshow 661 Ocean Blue, Manhattan Quick Dry 59G.

Metalik ojelerde Maybelline'i tek gecerim. Hem bronz, hem de lacivert olan ojeler tek kelimeyle müthisler, bayiliyorum ve kesinlikle tavsiye ederim. Cok farkli bir görünüm sagliyorlar.

AYKIRI TONLAR
P2 Color Victim: 580 Funky, 532 Blue's Brothers, 830 Perfectly Good, 620 Artful, 545 Just Need Style!, 542 Arctic, 541 Night Out, Manhattan Lotus Effect 78C, Manhattan Quick Dry 13S, Golden Rose 212, P2 010 Tropical Heat, P2 Sand Style 100 Precious.

Bu ojeler, dönemlik ojelerimdir. Belirli bir dönemde asiri hosuma gittikleri icin alip, o dönem icerisinde kullandim. Hevesimi almis olmaliyim ki, artik pek kullanmiyorum. Bunlarin icinde simli olan P2 Sand Style müthis duruyor. Özellikle diger tirnaklar düz bir renkte olunca ve bu oje tek bir tirnaga uygulaniginda tam bir highlight oluyor.

MAT TONLAR
Manhattan Pro Mat Top Coat, Flormar Matte M01, Golden Rose Matte 12.

Gördügünüz gibi mat iki tane ojeye sahibim, bunlar da standart renklerde. Mat ojeyi cok seviyorum, ancak evde o kadar cok ojem varken bir de her rengin matini almak istemedigimden, matlastiran bir top coat aldim. Bunu diger ojelerimin üzerine uyguladigimda mat bir görünüm elde etmis oluyorum ve kesinlikle yeterli oluyor. Flormar'in beyaz ojesi kirec gibi dursa da farkli bir tarz yaratiyor. Siyah mat ise all-time favorimdir.

FRENCH OJE SETI
P2 Miss French Apricot-White-Rosé, Essence Tip Painter.

Bu üc oje, set seklinde satisa sunuluyor ve evde harika French oje yapmaya yariyor. Essence'in tip painter'i ise ince bir uca sahip. Böylelikle tirnak uclari rahatlikla beyaza boyanabiliyor.

FAVORI 5
Benim bittikce tekrar aldigim favori ojelerim bunlar. Tüm ojelerimi atmak zorunda kalsam ve 5 oje secme hakkim olsa kesinlikle bu 5'ini secerdim ve pisman olmazdim. 
Sizin favorileriniz hangileri?

***

EL VE TIRNAK BAKIMI

Ebelin Aseton, Dalan d'Olive Yogun Bakim Kremi (ayrintili incelemesi icin buraya), Soap&Glory Hand Food, Wet 'n Wild Törpü, P2 Professional Törpü, P2 Apricot Cuticle Cream.

Bu kadar ojeye tirnak mi dayanir? Elbette yipranmamalari icin bakim yapmak gerekir. Görselde yer alan ürünler, tirnak bakim rutinimin vazgecilmezleridir. Özellikle P2 Apricot Cuticle Cream'den kisaca bahsetmek istiyorum; bu ürün tam bir nem deposudur. Tirnak etiniz soyuluyor ve asiri yipranmis ise, bu ürüne bir göz atmanizi tavsiye ederim. Cok yiprandiklarini fark ettigimde, gece yatmadan önce tirnagin ve cevresinin üzerine bu kremden sürüyorum ve sabaha hicbir sey kalmiyor. Tek bir uygulamada olumlu sonuclar elde ettigim nadir ürünlerden biridir. Tirnaklarinizin yipranmamasi icin oje sürmeyi bir kac gün birakarak da toparlanmalarini saglayabilirsiniz.


Sevgilerle
Eylem

11 comments :

  1. Hahaha canım nedense bana beni hatırlattın :)) Evlenmeden önce evde bir leğen dolusu (abartmıyorum gerçek) ojem olduğu ortaya çıktı. O kadar sıkılmışım ki hepsinden hepsini evde bıraktım annemin tüm gelip al yoksa atıyorum tehditlerine rağmen :)) Sonra ne mi oldu yeni evde yeni oje koleksiyonuna başladım. Her seferinde yok almayacağım desemde olmuyor. Durum vahim :)
    bak mesela şimdi senin ojelerinden de birkaç tane gözüme kestirdim :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sanirim hicbirimiz bu oje sendromundan kurtulamayacagiz :D sendeki durum daha fenaymis, bir legen dolusu nedir güzelim:))

      Delete
  2. Nasıl özenli bir yazı bayıldım :)
    Ojelerin her bir tengi muhteşem vallahi :)

    ReplyDelete
  3. Ojeler için fazla para harcamayı bende gereksiz buluyorum dediğin gibi iki güne sıkılıyor insan. Bu arada pembelere ve kahve tonlarına bayıldım :)

    ReplyDelete
  4. blogunun ismini görünce dedim ki adaşa bir uğranır , fakat karşılaştığım ilk postta benim fetişlerimden biri çıktı.Ojeler bir dönem vazgeçilmezimdi , okuduğum kitap kapağında hangi renkler var sa onlardan birine boyardım tırnaklarımı, sonra bu gezi olaylarında sesim çıkmıyor bari görüntü desteklesin deyip bıraktım oje kullanmayı , sahip olduğum 11 küsur ojeyi kuzene verdim şimdi sadece 2-3 tane vardır , klasik renklerden , beyaz ten ve kırmızı , bir daha o kadar oje almak istemiiyorum sürmediğimde çektiğim vicdan azabını da bir kenara bırakmış oluyorum:) bu kadar uzun yazdığıma bakma hoş geldin blog dünyasına yazacaktım sadece , umarım uzun ömürlü olsun...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cok tesekkürler :). En iyisini yapmissin, ferahlamissindir. Bunu benim de yapmam gerekiyor en kisa zamanda.

      Delete
    2. bu arada100 küsür yazacaktım 11 olmuş , rahatladım gerçekten :)

      Delete
  5. hemen geldim blogunu çok beğendim gerçekten içeriği filan hiç göz yormuyor o yüzden bayıldım :) ojelere gelince her bayan gibi durum bende de vahim artık ikinci çekmeceyi doldurmaya başladım :D ama engel olamıyorum almadan olmuyor napayım pembe tonlardaki ojelere bayıldımm :)sevgiler

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cok tesekkürler güzelim, begenmene sevindim :) hosgeldin. Sanirim ojeye gözümüz doymuyor :/ :D

      Delete