CILT BAKIMININ MÜTHIS SIRRI: Gülsuyu

21 August 2014

Merhabalar,

kusursuz bir cilt hepimizin hayalidir elbet. Bu cilde kavusma yolunu ise herkes kendi belirler. Yolunuzu kisaltmak icin size dogal bir ürün gösterecegim: Rosense Gülsuyu. Bu ürün, saf gülsuyudur ve hicbir katki maddesi icermez. Böylelikle tamamen dogaldir. Elbette herhangi bir gülsuyunu alabilirsiniz, ancak saf olmasina dikkat etmelisiniz. Ben demonstre etmek icin bu ürünü tercih ettim.

Gülsuyu hayatimin ürünüdür! Sıkı gözenekler, dolayisiyla pürüzsüz ve ipeksi bir cilt isteyenlerin, bu ürüne göz atmalarini siddetle öneririm. Cok uygun bir fiyata elde edebileceginiz bir cilt tonigidir, üstelik tamamen dogaldir.


Öncelikle gülsuyu nedir? Gülsuyu, gül ciceklerinin islenmesi, dolayisiyla gül yaginin kazanilmasi esnasinda elde edilen yan üründür. Ancak cogu "gülsuyu" ürünü, distile su ile gül aromasindan olusmakta. Bu, kesinlikle hakiki gülsuyu degildir! Dikkat etmeniz gereken nokta, kullanacaginiz gülsuyunun tamamen dogal olmasi ve katki maddesi icermemesidir. Hakiki gül suyunu kokusundan da anlamaniz mümkündür. Aromali sular gül gibi kokarken, hakiki gülsuyunun kokusu yogun ve keskindir, coguna göre tuhaftir. Ancak cilde uygulandigindan hemen sonra kokuyu almaniz mümkün degildir. 

Etkisi nelerdir? Güle karsi alerjik olmadiginiz takdirde müthis etkiler elde etmeniz mümkündür. Bunu ilk uygulamada fark ettim. Bu ürünü sabah uyandiktan ve aksam yatmadan önce bir pamuk yardimiyla, temizlenmis yüzüme uyguladigimda, cildimin daha fresh ve nemlendirilmis oldugunu hissetmemem mümkün degildi. Bir aylik kullanim sonrasi gözlemledigim degisiklikler sunlardi: Gün icinde yaglanmaya yönelen cildimi matlastirdi ve yagdan arindirdi. Ancak uzun vadede cildimi kesinlikle kurutmadi, aksine daha esnek ve yumusak olmasini sagladi. Gülsuyunun sıkılastırıcı özelligi sayesinde, gözeneklerimin kücüldügünü de fark ettim. Sıkılastırıcı özelliginden dolayi kırısıklıklara karsi da etkili bir yöntemdir. Özellikle göz cevresi hassas ve kurumaya meyilli oludugundan, buradaki kücük cizgiler gülsuyu yardimiyla azaltilabilir. Gözeneklerin sıkılastırılmasıyla, tikanmalari da önlenir. Böylelikle komedonlarin ve sivilcelerin olusumu da önlenmis olur. Özellikle ne sivilce ne de komedon olan, ciltteki pürüzleri ve lekeleri de gülsuyu yardimiyla yok edebildim. Gülsuyunun bu müthis özellikleri sayesinde cildinize daha duru, taze ve dengeli bir görünüm kazandirabilirsiniz.

Cilt bakim rutininize ekleyebileceginiz harika bir ürün oldugunu, dogal olmasindan dolayi gönül rahatligiyla söyleyebilirim. Dogal ürünlerin olumlu etkiler göstermesi kadar güzel birsey var midir bilemem. Tabii ki de gülsuyu, kusursuz bir cilt icin sadece bir ektir ve tek basina yeterli olmaz. Ancak daha önceki cilt bakimi yazimda verdigim 10 dogal ipucunu dikkate alirsaniz (yazi icin buraya tiklayabilirsiniz), dört dörtlük bir cilt bakim rutini elde edeceginizden, dolayisiyla olumlu etkilere sahit olacaginizdan eminim. Gülsuyu benim cilt bakimimin en önemli parcasidir ve onsuz hicbir gün gecsin istemiyorum. Bu ürünü kullandigimdan bu yana cildime nemlendirici krem sürmeye dahi gerek duymadim. Üstelik makyajsizken de süper fresh görünüm sagliyor. Ciceksi, dengeli ve saglikla isildayan bir cilde kim hayir diyebilir ki?


Öyleyse herkese mis gibi bir gün diliyorum
Eylem

18 comments :

  1. Ayhhh en sevdigimmm :)) baya uzun zamandir kullaniyorum bende cok memnunum :) bu arada rosensenin bir de vazelini var mis kokuyor resmen hic denk geldin mi ? Muhakkak dene kokusu cok guzel ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hayiiiir onu bilmiyorum, bu öneriyi dikkate alicam kesinlikle. Rosense candir :D

      Delete
  2. Ben de tonik olarak gül suyu kullanıyorum, doğaldan yana olmak lazım :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kesinlikle! Ben de mümkün oldugunca kimyasal ürünlerden uzak durmaya calisiyorum :).

      Delete
  3. güle güle kullan tatlim, bende baska bir markaninkini denemistim arkadasim getirmisti almanyada gülsuyu satilmadigi icin ama benim cildime maalesef iyi gelmemisti,kokusu ama güzel oluyor ben sacima kur yapmistim :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tesekkürler güzelim. Aa Almanya'daysan amazona göz at, ben de ordan siparis etmistim hemen geldi :)

      Delete
  4. Tatlım yine harikalar yaratmıssın :) bende gül suyunu cok seviyorum her gece mutlaka yatmadan once gül suyu sürerim yüzüme ve gül sularını buzlukta donduruyorum her sabahta buzları yüzümde eriterek yüzümü yıkıyorum çok faydalı detaylı bilgi verdigin icin tesekkürler canım :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tesekkürler kuzu, bak o da iyi fikirmis. Buzlu seklini ben de deniyim :)

      Delete
  5. Bende bir aralar gül suyu kullanıyordum benim de tercihim bu üründen yana olmuştu.
    Memnun olduğum bir marka tekrar kullanmaya başlasam mı acaba ? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dogal oldugu icin bence bir sorun olmayacaktir :).

      Delete
  6. Otacı markasının %100 saf gül suyu çıkmış, onu da tavsiye ederim, Rosense'den bir tık daha iyi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tavsiyen icin tesekkürler, buna bir göz atacagim :)

      Delete
  7. Gül suyunu tonik olarak kullanmak benimde aklımdaydı bir süredir. Bu güzel yazıyı da okuduktan sonra gördüğüm ilk mağazada alacağım. Umarım aynı markayı bulabilirim. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bulursun bulursun, her yerde var :)

      Delete
  8. Gül suyu en yakın zamanda alacam :) Gül suyunu kille karıştırmayı öneriyolar ne dersin ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hic denemedim, ikisi ayri ayri harika, birlestirince de güzel olabilecegini tahmin ediyorum, bir denemek lazim. :)

      Delete
  9. merhaba bende rosense kullanıyorum fakat gittiğim aktar bana macitefendi isimli gül suyunu önerdi ve onu aldım siz ne dersiniz ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Merhabalar, daha önce hic Mecitefendi'ninkini kullanmadim bu yüzden net bir sey söyleyemeyecegim. Ancak onun da %100 dogal gülsuyu oldugu yaziyor, büyük ihtimalle etkisi de hemen hemen ayni olur :)

      Delete