SAC BAKIMI: Hindistan Cevizi Yagi ile Canli ve Parlak Sac

13 July 2014

© Pinterest
Ve yeni bir blogpostla karsinizdayim.

Bugün size cok pratik ve kolay bir metodla nasil daha canli, parlak ve hacimli sac elde edebileceginizden bahsedicem. Sadece bunlarla kalmayip, sacin daha gür ve hizli uzamasini saglayan bir metod ayrica.

Aslinda doga, bize gereken her seyi sunuyor. Gereksiz kimyasal ürünler kullanmak yerine dogal ürünlere yönelirsek daha uzun vadeli etkiler elde etmemiz mümkün. Genellikle kimyasal maddeler kisa bir süreligine etki gösterir ve o anliktir. Saca birebir iyi gelen, gercekten ise yaradi diyebilecegim cok az ürün var.

Bunlardan biri ve en etkilisi de: HINDISTAN CEVIZI YAGI. Evet, tek bir ürünle mucizeler elde etmek mümkün. Bizzat denedim ve onaylayabilirim. Nasil uygulanacagindan simdi bahsedicem..




GÖRÜNÜM VE KIVAM:

Ben cam kavonozun icinde gelen dogal hindistan cevizi yagini 3,95€'ya (~10 TL) aktardan satin aldim. Dogal ve soguk pres olan bir yag olmasina dikkat edin. Yag, kavonozun icinde gayet kati, kokusu ise birebir hindistan cevizi. Bana yaz aylarini ve sicacik denizi andiriyor bu koku, o yüzden sacima sürmekte hic sakinca görmedim. Kati olan bu yag tenle temas edince aninda eriyor ve bildigimiz sivi yag haline geliyor.





UYGULANIS:
Gayet kolay bir yöntem. Gece yatmadan önce sac uclariniza, uzunluklarina ve dilediginiz halde diplerine iyice yedirin. Ben diplerine de uyguladim. Iyice yedirdikten sonra sacinizi bir fön makinesiyle 30 saniyeligine "kurutun". Böylece yag aktive olacaktir ve sacin derinine nüfuz edecektir. Bunu yaptiktan sonra sacinizi bir naylon posete sarin ve onun üzerine de bir havlu sarin ki uyurken yastiginiz batmasin. Böyle bir gece kalsin, sabah uyandiginizda normal sampuaninizla iyice yikayin ve geriye kalan yaglari temizleyin. Bu islemi daha etkili bir sonuc elde etmek icin haftada 2 veya 3 kez tekrarlayabilirsiniz.

SONUC:
Ikinci uygulamada ben büyük bir fark gördüm. Saclarim, conditioner kullanmadigim halde daha hacimli, daha canli ve parlakti. Uclari bile canlanmisti. (Sunu da belirteyim, cok kirilmis saciniz varsa kestirmekten cekinmeyin. Kirik saci hicbir ürün toparlayamaz cünkü. Gittikce kisalir, bu yüzden de uzamaz. Sacin saglikli uzamasi icin kesinlikle belirli araliklarda kestirmeyi ihmal etmeyin. Ayrica buradan sac bakimiyla ilgili ipuclari yazimi da inceleyebilirsiniz.)


Yagi birkac kez daha uyguladiktan sonra sacimin daha kalinlastigini, güclendigini ve daha hizli uzadigini fark ettim. Artik daha gür ve dolgun duruyordu. Sac derim kepeklenmiyor ve eskisi kadar da yaglanmiyordu. Ayrica yagin icerdigi dogal 4 SPF orani sayesinde saciniz günes isinlarindan da korunmus oluyor ve yipranmiyor.

Bu yag beni cok sasirtti. Bu kadar büyük bir etki beklemiyordum acikcasi. Hem uygun fiyata hem de dogal yoldan, kendinizi kimyasal ürünlere bogmadan ve kötü hissetmeden saciniza uygulayabileceginiz bir bakim! Herkese siddetle tavsiye ederim!!!





Herkese tropik aromali bir gün dilerim,
Eylem

10 comments :

  1. hindistan cevizi yagini , uzun suredir kullaniyordum . Senin blogunda ele aldigini gorunce oh be tek memnun olan ben degilmisim dedim :) , ben hindistan cevizi yagina badem yagini da ekliyerek kullaniyorum o sekliylede tavsiye ederim .belki biraz abarticam ama hindistan cevizi yagini uyguladigimin ertesi haftalari saclarimin boyunun uzadigini farkediyorum artik psikolojikmidir nedir saclarim su an belimde ayni seninkiler gibi ustelik 6 aydir kestirmiyorum ucunda kirik bile yok aman masallah diyeyim :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Harika bir sonuc elde etmissin, gercekten bu hindistan cevizi sac bakiminin en etkili sirri diyebilirim. Badem yagi da cok yararli kesinlikle, ikisini karistirip uygulayinca müthis olur :).

      Delete
  2. ay bunu hemen deneyeyim bu kadar iyimiydi bu yag yaa :|

    ReplyDelete
  3. Bu güzel yazı sonucu merakıma yenildim ve gittim bugun bu yağdan aldım. Biraz önce yayınladığım postumda da sana teşekkür etmiştim ama buradan da etmek istedim. Bu güzel bilgi paylaşımı için çok teşekkürler :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Canim benim, ise yaradiysa yardimci olabildigim icin ne mutlu bana! Öpüyorum seni.

      Delete
  4. peki ben bunu izmirde nerden bulabilirim her aktarda var mıdır ki

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bildigim kadariyla Gratis'lerde de bulman mümkün (Arifoglu markali). Markasi önemli degil, ancak yagin saf olmasina dikkat et derim :).

      Delete
  5. Ay okurken kendimi rüyada gibi hissettim öyle bir ürün bu ! Anında sizi takibe aldım, bu ürünün aynısından istiyorum nerde bulabilirim derken bir yorumunuzda gördüm gratiste demişsiniz ama aynısını nerden bulurum?

    ReplyDelete
  6. Merhabalar hindistan cewizi yagi aldm kullanicam yanliz sampuani biraktm zeytn sabunu kullaniyorm zeytin sabunuyla hindistan cevizi yagini arindirmis olurmuyum

    ReplyDelete