REVIEW: L'Oréal Üc Etkili Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu

13 July 2014


Merhaba arkadaslar,

bu yazimda sizlerle L'Oréal Paris'in makyaj temizleme suyunu inceleyecegiz. Bu su, misel teknolojisiyle temizlediginden dolayi cogu zaman Bioderma Sensibio H2O ile karsilastiriliyor. Ben de L'Oréal'in ürününü kesfetmeden önce hassas cildimdeki makyaji temizlemek icin eczaneden aldigim Biodermayi kullaniyordum. Gercekten cildimi temizliyor, makyajimi tamamen cikariyordu ve hassas cildimde hicbir sekilde yan etki yaratmiyordu. Daha sonra L'Oréal'in ürününü denedim ve cok memnun kaldim. Bioderma'yla arasinda cok minimum bir fark oldugundan (icerik), ürünü aratmiyor ve isini görüyor. Daha uygun bir fiyata Bioderma'yla hemen hemen ayni etkiyi elde etmek isteyenlere kesinlikle tavsiye edilebilinir bir ürün.


ICERIK (200 ML):
AQUA, HEXYLENE GLYCOL, GLYCERIN, POLOXAMER 184, DISODIUM, COCOAMPHODIACETATE, DISODIUM EDTA, POLYAMINPROPYL BIGUANIDE


FIYAT:
4,25 € (Migros'ta 17,90 TL)


VERILEN VAAT:
Ovalamaya ve durulamaya gerek duymadan tüm makyaj izlerini ve kiri temizler, cildi rahatlatir ve yasatir. Parfüm icermez. Testlerden gecmistir, hassas ve kuru ciltler icin uygundur.


UYGULANIS:
Bir pamuk yardimiyla yüz ve göz bölgesini temizlemek icin kullanilir. Pamukta herhangi bir iz kalmayana kadar bu islem tekrarlanir ve makyaj cildinizden cikarilmis olur. Misel teknolojisiyle temizledigi icin makyaji derinlemesine cikarir ve cildinizi temizler.


SONUC:
Suya dayanikli maskarami dahi cikarmayi basaran bu ürünü hala cok severek kullaniyorum. Makyajinizi temizlediginiz pamugun üzerinde ne kadar iz kalacagina cok sasiracaksiniz. Kesinlikle su ve sabun yeterli kalmaz. Bunun yani sira cildim cok hassas oldugundan acikcasi bir reaksiyon bekliyordum. Ancak bu kokusuz ve normal suya benzeyen ürün cildimde yanma, tahris gibi olumsuz etkilere neden olmadi. Bioderma'nin dupe'u olan bu ürünü alternatif olarak daha uygun bir fiyata alabilir ve kullanabilirsiniz. 



Eylem

No comments :

Post a Comment