REVIEW: Dermasence Temizleyici Köpük

12 July 2014

Merhaba arkadaşlar,

bugün size uzun zamandır kullandığım Dermasence'in temizleyici köpüğünü tanıtıcam. Normal, yağlı ve karma ciltler için uygun olan bu köpük benim cildimde harikalar yarattı. Cildi yağdan arındırmakla kalmayan, sivilce ve siyah nokta oluşumunu durduran bir köpük!

Karma cildim T-bölgesinde, yani alın-burun-çene kısmında yağlanmaya pek meyilliyken, yüzümün diğer bölgelerinde normal/kuru bir cilde sahiptim. Böylece ne tür bir bakım uygulayacağımı da epey şaşırmıştım. Cilt doktorumun önerisi üzerine eczaneden Dermasence'in temizleyici köpüğünü aldım.

FİYAT:
12,30 €

İÇERİK:
AQUA, DISODIUM COCOAMPHODIACETATE, PROPYLENE GLYCOL, PEG-7 GLYCERYL COCOATE, GLYCOLIC ACID, COCAMIDOPROPYL BETAINE, SODIUM SALICYLATE, PEG-40 HYDROGENATED CASTOR OIL, HYDROXYPROPYL GUAR HYDROXYPROPYLTRIMONIUM CHLORIDE, PARFUM, SODIUM BENZOATE, POTASSIUM SORBATE.

ÜRETİCİ TARAFINDAN VERİLEN SÖZ:
Gözeneklere kadar temizleyen bu köpük, glikolik ve salisilik asit sayesinde cildin pH-değerini dengeler ve daha kusursuz bir cilde sahip olmanızı sağlar.


UYGULANIŞ:
Dermasence temizleyici köpüğü günde iki defa olmak üzere, sabahları ve akşamları cildimi ılık suyla nemlendirdikten sonra uyguladım. Bunu elinizle de yedirebilirsiniz, ancak ben daha etkili olması açısından bir yüz temizleme fırçasını tercih ettim. Fırçanın gözenekleri temizlediğinden makyaj kalıntıları da temizlenmiş oluyor bu şekilde. 1-2 dakika beklettikten sonra yüzümü yine ılık suyla yıkadım ve yumuşak bir havluyla duruladım.

SONUÇ:
Cildimin fresh ve mat görünümünü ilk uygulamada fark ettim. O yağlı parlama kaybolmuştu. Etkisi, denediğim diğer temizleme ürünleri gibi birkaç saat içinde kaybolmayıp akşama kadar sürdü. Yağlanmayı durdurması gibi uzun vadede sivilce ve siyah nokta oluşumunu da önlüyor aynı zamanda. Cildi matlaştırırken kesinlikle kurutmuyor. Böyle olduğu için de dört dörtlük bir temizleme köpüğü diyebilirim. Ama cildin yeterince nemlendirilmesi de bu hususta büyük bir önem taşıyor. Bu yüzden cilt tipinize uygun nemlendirici bir krem kullanmanızda fayda var. 

200 ml içeriği olan bir paket 3,5 ay dayandı bende. Köpük şeklinde olduğu için az bir miktar bütün yüzünüz için yetiyor. 3,5 ayın sonunda yeni bir paket almadım etkisinin kalıcılığını test etmek için. Eskisi kadar olmasa da, hafif bir yağlanma oluyordu tabii. Ben ürünü tekrar alarak devam etmeyi tercih ettim çünkü etkisini çok seviyorum. Ürün verilen sözü yerine getiriyor ve mat bir görünüm sağlıyor. Günlük rutinimin içinde özlemek istemediğim bir ürün! Kesinlikle tavsiye ederim.

Bu bağlamda herkese "arınmış" bir gün dilerim,
Eylem

2 comments :

  1. nerden alabiliriz

    ReplyDelete
    Replies
    1. Belirli eczaneler yurt disindan temin edebiliyor bildigim kadariyla, cevredeki eczanelere bir sorun isterseniz.

      Delete