DUPE ALARM: W7 In The Buff vs. Urban Decay Naked 2

31 July 2014

Herkese merhabalar,

beyaz güller ve buram buram kahve kokusu - iste bana bunlari, nude tonlarinda tutulmus bu göz fari paleti hatirlatiyor. Böylesine güzel tonlara ve uygun fiyata, dünyaca ünlü bir paletin neredeyse aynisina kim hayir der? 
Hemen hemen her makyaj gurusu tarafindan tavsiye edilen 150 TL civarindaki Urban Decay Naked paletleri elbette iyi bir secimdir, ancak bir o kadar da pahalidir. Palete sahip olmak, ancak alt tarafi göz fari diyerek o bedeli ödemek istemeyenler simdi dikkat; cok daha uygun bir fiyata ayni standarti elde edebileceginiz, Naked 2 paletine bir dupe ("ikiz ürün") olan W7'nin In The Buff adli paletini kesfettim ve gözlerime inanamadim. Aralarinda minimum bir ürün farki, maximum bir fiyat farki var.


W7 "In The Buff" Natural Nudes Göz Fari Paleti:

Genel: Ürün, sade ve şık görünümlü metal bir kutuyla geliyor. Gayet kaliteli ve pahali görünen kutusunda ise nude ve kahverengi tonlarinda 12 adet, kimisi mat kimisi isiltili olmak üzere, göz fari ve bir adet cift tarafli göz fircasi bulunmakta. Ben bu paleti Amazon sitesinden 7,79 Euro'ya siparis ettim. Hizli ve pürüzsüz bir alisveris oldugunun altini cizebilirim.


Kivam ve Kalicilik: Farlar oldukca yogun ve cilde rengi hemen veriyorlar. Ayrica gayet yumusak ve pudra/krem arasi bir kivama sahipler. Böylelikle kolayca göz kapaginin üzerine sürülüp dagitilabiliyor. Uygulamadan sonra gözde metalik ve satenimsi bir bitiris birakiyor. Kaliciligi ise tam anlamiyla yeterli. Sabah uygulandiginda aksama kadar, silmediginiz takdirde kaliyor. Far bazi uyguladiginizda kalicilik süresini uzatabilirsiniz.


Nüanslar: Farlarin nüanslari sicak tonlardan olusmakla, bej, kahverengi ve siyah tonlarina yöneliyor. Ayrica pigment acisindan gayet yogunlar ve rengi kolayca veriyorlar. Buff (mat) ve Sand isimli farlar gayet acik ve ten rengine yakin oldugundan highlight ve blending icin kullanilabilir. Camel ve Dust farlari ise harika bakir tonlarina sahipler. Chocolate (mat), Topaz ve Earth kahverengi tonlarinda, Storm ise yogun bir gri tonundadir. Silk adli far, rosé-champagner tonuna yöneliyor, topper olarak harika bir bitiris sagliyor. Wave parlak bir bronz tonu, Thunder ise gri-kahvemsi bir tondur. Son olarak ise Onyx vardir. Bu, mat ve siyah oldugundan smokey eye makyaji icin tamamen uygundur.

Ciltteki görünümleri: gayet yogun pigmentli farlar.


Urban Decay Naked 2 Paleti ile karsilastirildiginda:

© Urban Decay
Iki paletin arasinda hemen hemen hic yok denilebilecek kadar az bir fark oldugunu görüyoruz. W7'nin paleti, Naked 2'yi baz almis ve buna yönelik farlar olusturmustur. Böylelikle hedef gercekten bir dupe yaratmak olmus. Bu konuda kesinlikle basarili olduklarini söyleyebilirim, cünkü tonlar arasinda hicbir fark göremedim. Kisaca, W7 farlarinin Naked 2'deki farlarin karsiligi: Buff-Foxy, Camel-Half Baked, Sand-Bootycall, Dust-Chopper, Chocolate-Tease, Topaz-Snakebite, Earth-Suspect, Storm-Pistol, Silk-Verve, Wave-YDK, Thunder-Busted ve son olarak Onyx-Blackout. W7 paletinin farlari beni, kivami ve kaliciligi konusunda memnun birakti. Ayni sekilde renk secimlerini de müthis buldum. Naked 2 icin o kadar para vermek istemeyenler, dupe'u olan  uygun fiyatli W7 "In The Buff" adli paleti deneyebilirler. Kesinlikle herkese tavsiye ederim!


Sevgilerle
Eylem

11 comments :

  1. yaaaaa işte aradığım palettt çok teşekkürlerrr :-*:-*

    ReplyDelete
  2. Merhaba gayet basarili bir urun kesfi olmus ve gercekten renkleri guzelmis :) bu arada takibe aldim seni bende tekrar beklerim www.beauthingsforme.blogspot.con

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cok tesekkürler :) tabii ki, hemen.

      Delete
  3. Resmen aynısı dedim ve inanamadım! :) Nude Tude da Naked2'ya dupe gösteriliyor ama kalite konusunda çok yakın olmayacağına inanıyorum. Bu renk tonlarını çok seviyorum ama biraz kışlık geliyor bana, önümüzdeki aylarda bu paleti sipariş verebilirim ben de, teşekkürler :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rica ederiiiiim, yardimci olabildiysem ne mutlu bana. :)

      Delete
  4. Merabalar amazon.com dan şu sıra sipariş vermek istiyorum bu ürünü fakat hem "in the buff" hemde "in the nude" isimli iki farklı palet olduğunu farkettim kararsız kaldım 😔Siz ne dersiniz bu duruma hangisini tercih etmeliyiz daha şeftali kahveli ve krem tonlarını sevip bakırlıktan ve pembelikten hoşlanmıyorsak 🙏

    ReplyDelete
    Replies
    1. Merhabalar. Evet iki paleti de biliyorum, In The Buff paleti Naked 2'yle, In The Nude paleti ise Naked 3'le hemen hemen ayni.

      In The Buff paletinde görüldügü üzere daha cok kahve ve ten rengi tonlar var. Pembeye kacan hicbir ton yok.

      In The Nude paletinde ise daha cok bakirimsi, pembemsi tonlar agirlikli. Bu palette tüm farlar pembe alt tonlu yani.

      Pembelikten hoslanmiyorsaniz kesinlikle tercihiniz In The Buff'tan yana olmalidir diye düsünüyorum. :)

      Delete
  5. Çok teşekkür ediyorum yardımınız için sağolun :)

    ReplyDelete
  6. Yaa ben yurtdışı sitelerinden alışveriş yapmaya çok çekiniyorum :( ama böyle güzel ürünleri böyle uygun fiyatlara görüncede kafam karışmıyor değil :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cekinceni anlayabiliyorum Tuticim, ancak Amazon güvenilir bir site aslinda. Olmadi yurt disinda cikan birinin eline siparis kagidini tutustur, alternatif cok. :D

      Delete