BODY MIST: Victoria's Secret Amber Romance

17 July 2014


Merhabalar,

bu yazimda size Victoria's Secret'in Amber Romance adli body mistinden (vücut spreyinden) bahsedicem. Vücut spreyleri, parfümlere karsin, daha hafif ve fresh oldugundan, bunaltici yaz sicaklarinda imdadiniza yetisecek ideal bir alternatiftir. Deodorantlarin kokusunu sevmeyenler de bu spreylerden yararlanabilirler ayrica. Parfüm kadar yogun ve deodorant kadar "sade" olmayan, ferahlatan, ayni zamanda teninizde hos bir koku birakan bir ürün arayanlara vücut spreylerine göz atmalarini öneririm.

Victoria's Secret markasinin bircok cesitli vücut spreyleri mevcut. Bunlardan biri olan Amber Romance'i sizin icin test edip inceledim. Sekerimsi kokulari tercih edenlerin hosuna gidebilecegini bir mist oldugunu düsünüyorum. 


BOYUT, FIYAT:
250 ml, 35 TL

KOKUNUN NOTALARI:
Kehribar, Ingiliz Kremasi, Vanilya, Kiraz, Sandal Agaci, Aloe Vera, Papatya

Notalarina baktigimizda bu vücut spreyinin oryantal kokular kategorisine girdigini görüyoruz. Daha cok sekerimsi olan bu koku, kehribar, vanilya ve sandal agacinin karisimiyla teninize cekicilik katacak, aloe veranin nemlendirici özelligiyle ferahlatacak ve papatyanin sakinlestirici özelligiyle ise rahatlatacaktir. Böylelikle hem cildiniz yararlanacak, hem zihniniz, hem de bu hos kokuyu fark edecek cevreniz.

YOGUNLUK:
Yogunluguna gelirsek parfümden daha hafif oldugu ayrintisi ilk göze carpan faktördür. Böylelikle yaz aylarinda ideal bir aksesuar olacaktir üzerinizde tasiyacaginiz. Istediginiz kadar üzerinize sıkın, fazla gelmeyecektir. Ancak yine de bas agritmayan, gayet fresh ama yine de tatli olan bu kokuyu yumusak bir keskinlik farkedilir kiliyor ve sizi oldugunuzdan daha cekici yapiyor. Parfüm olsaydi fazla agir bir koku olacagi bariz. Vücut spreyi olarak normalin üstünde bir yogunlugu var.

KALICILIK:
Body spreyleri parfüm niteligini tasimadigindan dolayi elbette kaliciliklari da daha düsük oranda oluyor. Bu konuda Amber Romance beni cok sasirtti. Bana göre kaliciligi parfümlerle yarisir. Sabah sıktıgımda aksam, gün icinde tekrar uygulamadan, hala üzerimde kokusunu alabiliyorum. Sıklıkla kullanmaya gerek olmadigindan, vücut spreyiniz daha uzun dayanacaktir (bu body spreylerde alisa gelmis bir sey degildir!).

KISISEL DÜSÜNCEM:
Bir vücut spreyinden bekleyebileceklerinizin üstünde niteliklere sahip olan bu sprey, bana göre parfüm yerine de kullanilir. Gerek yogunlugu, gerekse kaliciligiyla cok sasirtti ve bir body mistten fazlasi oldugunu kanitladi. Ambalaji ise sahilde romantik gün batimlarini animsatti bana. Ismindeki romance'da bunun altini ciziyor. Oryantal ve sekerimsi olan bu koku böylelikle yumusacik yaz aksamlarina cok yakisacaktir. Kisin kullandiginiz da ise vanilyali cupcake gibi kokacaginizdan herkes sizi yemek isteyebilir :-). Böylece yaz kis kullanabileceginiz bir vücut spreyidir bu. Ben severek kullaniyorum, kokusu bunaltmiyor, biktirmiyor. Sekerimsi kokular seven herkese tavsiye ederim.


Eylem

2 comments :

  1. Yorumun üstüne siparis ettim gitti bile canım merakla bekliyorum umarım tenime uyar :)
    http://kozmetigedair.blogspot.com.tr/?m=1

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nerden siparis ettiniz

      Delete