BITENLER #1

19 July 2014

Merhaba arkadaslar,

bu yazimda size kullanip bitirdigim ürünleri kisaca tanitip satin alinmaya degip degmeyecegine iliskin tavsiyemi vericem. Bitirmis olmam icin ürünleri begenmis olmam gerekiyor, aksi takdirde ya öylece kalirlar ya da kullanacak birine veriririm. Bitirdigim icin yeteri kadar test etmis oldum, böylece verilen vaatleri yerine getirip getirmediklerini daha dogru bir sekilde yorumlayabilirim. 

Ürünler ilginizi cekiyorsa okumaya devam edin...

Bitirdiklerimin icinde sac, cilt, makyaj gibi farkli kategorilere ait ürünler var. Alisverislerinizi daha isabetli yapabilmeniz acisindan bu tarz yazilari ben yararli buluyorum. Gelelim ürünlere..




L'Oréal Elnett de Luxe - ekstra güclü, hazim kazandiran sac spreyi (20 TL)

Bu sac sabitleyici sprey benim uzun zamandir en sevdigim spreydir. Saclari kesinlikle yapis yapis yapmiyor ve cok hafif olmasina ragmen sabitleme derecesi gayet yüksek. Üstelik parlaklik da veriyor. Saclar bütün gün kalmasi gerektigi yerde kaliyor.


Lancôme Hypnôse EdP 30 ml - parfüm (115 TL)

Begendigim bir diger ürün ise bu parfümdür! Bitirdigim icin gidip tekrar alicagim kesin. Ömrümün sonuna kadar alip alip kullanmaya devam edecegim ürünlerden biri sanirim bu. Kokusuna bayiliyorum.


Syoss Volume Lift - kuru sampuan (10 TL)

Bu kuru sampuan kesinlikle saclari yeni yikanmis gibi aninda fresh yapiyor. Ilk sıkıldıgı an saclar beyaz oluyor ancak saclarinizi söyle bir karistirdiginizda veya taradiginizda hemen geciyor o beyazlik. Isini gördügü icin sevdigim bir ürün.



Chanel Hydra Beauty - göz cevresi kremi (175 TL)

Bu  ürün bir alisverisimde verilen testerdi. Deneme amacli kullandim, ve ne yalan söyleyeyim ben begenmedim. Tabii ki tester oldugundan dolayi sadece birkac uygulama icin yeterliydi, belki de uzun vadede daha etkili olurdu. Ama ben sürdükten sonraki hissini de begenmedim. Satin alacagim bir ürün degil.



Maybelline Baby Lips "Cherry Me" - dudak nemlendirici (5,90 TL)

Ba-yil-dim. Hafif renk vermesi, dudaklari nemlendirmesi ve dudakta biraktigi his cok iyi. Hem makyajsiz oldugunuzda dudaklariniza hafif renk verebileceginiz, hem baz olarak rujunuzun altina sürebileceginiz bir balm. Dudaklari kurutmuyor, asiri da nemlendirmiyor ama. Yeterli diyebilecek kadar.



Maybelline Fit Me Foundation (220 numara) - fondöten (30 TL)

En sevdigim, bittikce tekrar aldigim orta kapaticiligi olan bir fondöten. Likit yapisi olan bu fondöten gayet akiskan ve ciltte saten ve nemli bir bitis birakiyor. Sari alt tonlu oldugu icin tenime uyum sagliyor ve birsey sürmemis etkisi birakiyor. Hafif oldugundan dolayi agir da gelmiyor.



Maybelline The Falsies Volum' Express Mascara (15 TL)

Begenerek kullandigim bir ürün daha. Bu fiyata gayet iyi bir etki birakiyor, kirpikleri yapistirmadan uzun ve gür gösteriyor. Suanda Lancôme'un Hynôse Doll Eyes maskarasini kullandigimdan dolayi tekrar almadim, ama fiyatinin uygunlugundan ve kirpiklerde biraktigi etki yüzünden kesinlikle tavsiye edilir bir ürün.




Swiss-o-Par derin temizleme sampuani (1,95 €)

Bu ürünü de bittikce tekrar aliyorum. 2 haftalik araliklarla kullandigim bu derin temizleme sampuani saclarimdan bütün silikonlari ve diger kimyasal maddeleri temizliyor. Normal sampuanlar biliyorsunuz ki silikonu temizlemeye yeterli kalmiyor, üstelik cogu kendi de silikon iceriyor. Belirli aralarda bu tarz derinleme sampuani kullandiginiz takdirde silikona dikkat etmenize gerek kalmiyor. Rutininizde kesinlikle bulunmasi gereken bir ürün.



Swiss-o-Par Argan yagli sac bakim kürü (2,79 €)

Bu ürünü hindistan cevizi yagini kesfetmeden önce satin almistim. Hindistan cevizi yagindan sonra rutinimden cikarmak icin bitirmek istedim cöpe atmamak icin. Begenerek uyguladigim bir bakimdi, ancak daha etkili yöntemler kesfettigim icin buna gerek kalmadi.



Bebe Young Care karma ciltler icin matlastiran nemlendirici krem (2,99 €)

Hayatimin kremi! Fondötenin altina sürmek icin süper bir baz ayrica. Cildi cidden matlastiriyor ve krem sürmüs hissi birakmiyor. Bu kacinci bitirdigim krem sayamadim..


Balea Sensitive - After Shave nemlendirici jel (2,75 €)

Nemlendiren ve yumusacik bir his birakan süper bir after shave. Bacaklarda saten ve kaygan bir bitis birakiyor. Tekrar tekrar alacagim bir ürün.








Ürünlerden ilginizi cekeni var ve ürün hakkinda daha detayli bir inceleme istiyorsaniz yorum olarak bana bildirin. Detayli bir review yazabilirim istediginiz ürün hakkinda. :)

Herkese selamlar
Eylem



4 comments :

  1. Maybelline in fondoteni hakkinda bi review gelirse cok iyi olur ☺️

    ReplyDelete
  2. Swiss-o-Par şampuanı nereden alabiliriz

    ReplyDelete
    Replies
    1. Henüz Türkiye'de satilmiyor, yurtdisindan alma sansiniz varsa ancak o sekilde olabilir :/

      Delete
  3. Hindistan cevizli bakım küründen memnun kaldın mı? Ben de aldım ama henüz kullanmadım

    ReplyDelete